Hoeveel dagen heb je hier al last van?Als het pas net eens zou ik het morgen nog eens proberen, als het al langer is vrees ik dat je moet resetten..
Gebruiken jullie de Beta-versie?http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=5558Lange verhalen in het topic, maar volgens mij komt het er op neer dat je hem opnieuw kan installeren en je al je keys kwijt bent..
Ik sta 5e van de 81, maar dit slaat alles 1 Fantaghiro keys: 9,403,904 clicks: 2,347,315 2010-07-07 09:24:58
Sem_ schreef:Ik sta 5e van de 81, maar dit slaat alles 1 Fantaghiro keys: 9,403,904 clicks: 2,347,315 2010-07-07 09:24:58Jah maar zij deed al een paar jaar mee, dus dat vind ik dan niet zo vreemd
Ik zou best een keertje huiswerk op mn computer willen maken. Dan heb ik binnenkort wel heel veel keys.Denk dat het wel handig is het op de computer te doen,wat ik moet doen voor men werk.. Moet dan om de 3 maanden iets opschrijven.
Wat grappig, ik zit altijd met klikken precies op de helft als met mijn keys. Ik heb hem weer even op 0 gezet.
Hackie schreef:Wat grappig, ik zit altijd met klikken precies op de helft als met mijn keys. Ik heb hem weer even op 0 gezet.
ahh ohh, me whatpulse zegt nu steeds kan geen verbinding maken met de server. dus hij telt ook niet bij?
Nee bij mijn telt hij slecht bij.. blijft steeds hangen enz.En steeds opnieuw meldin geven dat er geen verbinding gemaakt kan worden