Ik ben nu bijna in level 35, dus ik kan bijna kiezen wat voor soort stal ik wil worden. Wat is als beginner met één bak en stal het handigst? Ik zat te denken aan manege, maar is iets anders misschien toch handiger, of juist niet?
Voor een manege moet je een minimaal aantal paarden hebben en mijn ervaring heeft me geleerd dat er bijna niemand lid wordt. Ik zou je aanraden om pensionstal te worden of om lekker landgoed te blijven
Hier een mooi valk shetlander merrie GN3 en een mooie gulblakke fjorden dame (als ik de kleur goed gezien heb op de wei) geboren. Had alleen gehoopt op een hengst aangezien ik op het moment meer merries heb dan hengsten.
Idd je kunt in het begin best pensionstal zijn dan verdien je ook wat geld eraan. Manege is haast niet te doen heb dat een keer geprobeerd toen ik een stuk of 10 paarden had maar de concurentie van de grote stallen die lesgeld en alles terug betalen is zo groot.
Benieuwd wat het veulen van vanavond gaat worden een shetlander of een kruising. Ben aan het hopen op een shetlander.
Marcella
Geplaatst: 05-06-16 11:48
Zo en een blije merrie eigenaar, want merrie was in een keer drachtig van Casanova.
En nu druk bezig met deze knappe gulblakke fjorden merrie. Afgelopen nacht volwassen geworden. En volgens mij krijg al een leuke gulblakke verzameling op stal. http://spel.mijnmanege.nl/paard/5386-creamy-mt&t=1993
En vannacht helaas een kruising geboren, maar wel GN3 en merrie wel helaas de saaie vos kleur. Komende avond zelf geen veulens, maar wel van een merrie die gedekt is bij mij.