Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Alibaba is de groothandel van Ali, volgens mij kan je er alleen in grootverpakking krijgen. Niet zo handig dus als je onder de €22 moet blijven
daantjuhhh schreef:[ [url=m/aDwldb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best brutaal dit! We do not accept negative comments... Nee. Als het gewoon goed en normaal aankomt krijgen ze 5 sterren, maar zo niet... dan ben ik ook eerlijk. Natuurlijk probeer je het eerst op te lossen.
Misschien is dit een taal/cultuur barrière ?
PeerAppel schreef:Germie, heb je de verkoper ook een berichtje gestuurd voordat je een dispute hebt geopend?
PeerAppel schreef:Jammer dat het dan blijkbaar mis is gegaan in de communicatie. Zij zeggen dat je een berichtje moet sturen na het bestellen volgens mij, dus misschien was het dan wel goed gegaan?
IMJ schreef:Ik meende te lezen dat hij vergroot en dat dat onderwater nog iets meer werkt en je dus een iets lagere vergroting kiezen moet..
Maar ik snap weinig van duikbrillen..
IMJ schreef:Ik snap m..
Maar staat dat zo ook in de tekst?? Want dat zie ik niet..
germie schreef:IMJ schreef:Ik snap m..
Maar staat dat zo ook in de tekst?? Want dat zie ik niet..
If you want to replace the myopic lens, please select With Myopia Lens and leave a message about the dgrees you want.
Degrees: -150,-200,-250,-300,-350,-400,-450,-500,-550,-600,-650,-700,-750,-800,-850,-900
Bij een andere verkoper is het al 2 keer goedgegaan.