Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Change3x schreef:Ik heb al twee topics op het forum staan maar ik vraag het ook even hier;
Is er iemand die een valk/cream Oldenburger te koop heeft voor mij? Eentje die niet donker wordt (zoals Falco) en het liefst ook geen (directe) afstammeling van Falco.
Doe me even een PB'tje als je iets hebt staan!
Change3x schreef:Nog een toevoeging;
Ik ben gestopt met het spelen op de .com en heb daar nog verschillende Oldenburgers staan waaronder een Bonte hengst en een merrie die daarvan drachtig is.
Ik wil ze verkopen dmv een ruil met een paard op de Nederlandse of coins op de Nederlandse.
Als iemand geïntresseerd is dan hoor ik het wel!
xRaisin schreef:Wow, ik kijk even op de .com versie en zie dat iemand mij voor een niet al te dure prijs een CR PRE hengst heeft verkocht,een ander iemand mij een PRE ster merrie met zowel dressuur als reining talent. Daarnaast zijn een aantal van mijn paarden gewoon verkocht op de markt en zie ik prijzen op de markt langskomen tot wel 125000 coins. Waarom speel ik nog zoveel op de .nl versie?
xRaisin schreef:Ja? Ik hoop het! Want mijn paarden op .nl verkopen nu totaal niet eigenlijk! Zelfs niet de leuk-presterende!

Kanji91 schreef: