Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:09

Roosje01 schreef:
Krijg ik een pb met daarin heb jij het paard wholan? Wat moet ik daar nu mee diegene kan toch gewoon bij mijn paarden zien dat ik die niet heb.

Die liep mij ook lastig te vallen en heb ik gemeld.

Alleen het gekochte paard van gisteren wilde ze weer voor minder terug kopen. En anders moest ik paard van haar kopen.

Lol gaan komende dagen hopelijk leuke veulentje komen. Heb nu verschillende merries vol getraind.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 30-05-16 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje01

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:12

Wtf als je hem niet kwijt wilt moet je hem niet verkopen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:16

Dat had ik nu ook, maar had wel aangeboden zodra merrie de beloofde veulentje had gegeven dan wel voor een klein bedrag weg gemogen had. Had haar dan ook al versneld meegenomen om te trainen. En nu heeft ze pech gehad.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:02

Jongens, niet om jullie af te vallen hoor. Maar houden jullie er ook rekening mee dat we hier met (hele) jonge kinderen te maken hebben?
Je hoeft per slot van rekening niet te reageren en kan gewoon een bericht wissen. Het is niet aardig om hier over leden, op een negatieve manier, te praten.

Wij zijn ook allemaal jong geweest en hebben ook wel eens foutjes gemaakt. Ook op dergelijke spelletjes.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:10

Nu komt het op mij een beetje over alsof je Marcella een zeikerd vindt dat ze het bericht gemeld heeft. Misschien bedoel je dat niet, maar dat gevoel krijg ik nu een beetje. Ik vind dat je ergernissen bespreken ook moet kunnen zolang je dat zonder naam noemen doet. Ik heb nu immers geen idee om wie het gaat want ik ben (gelukkig) niet lastig gevallen door deze persoon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:12

En omdat het vaak om jonge kinderen gaat meld ik ook niet altijd gelijk en laat het inderdaad voorbij waaien, maar sommige maar die gooi ik vaak wel op blokkeren. Heb je er ook geen last meer van. ;)

Ideaal trouwens dat die functie bestaat. _/-\o_

Niet van plan ook om namen te noemen, want dan kan wel een lijstje maken geloof. Hou mij dan liever bezig met het trainen en fokken van paarden. :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:24

Ik vind dat alwiene gelijk heeft worden toch geen namen genoemt.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:25

Melden mag prima, graag zelfs. Indien nodig kunnen wij dan bijspringen door wat extra ondersteuning/begeleiding te geven aan zulke spelers.

Maar vind het storend dat er hier regelmatig gemopperd en gezeurd wordt over 'beginners' die al dan niet vanalles verkeerd doen en irritant zijn. Het zijn vaak jonkies (genoeg 11/12 jarigen), ze moeten nog veel leren, maken fouten, ze zíjn soms vreselijk irritant, maar een beetje tolerantie mag best.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:27

We kunnen beter hier mopperen dan dat we ze in het spel afblaffen :Y)

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:32

Het geeft zo'n negatieve sfeer, vind het (naast dat ik het ook gewoon niet netjes vind) zonde.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:32

Melden doe ik alleen als het te erg word. In dit geval reageerde ik dus niet op een bericht, maar kreeg toch even een berichtje of toch niet even snel wilde reageren. Zo vaak word er toch ook weer niet geklaagd over beginners alleen af en toe zo eens. Voor de rest gaat het over de normale dingen.

O ja Casanova is beperkt beschikbaar voor dekdienst. O:) :D

Zoiets als dit bijvoorbeeld. ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:33

Precies alwiene := en wij zijn gewoon oude mopperkonten :+ soms moeten we ff klagen. En valt idd best mee hoeveel er geklaagd word.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:34

Hallo allemaal! Mag ik me hier melden?

Heb me eind vorig jaar aangemeld en weinig mee gedaan maar nu leek het me leuk om weer wat te spelen 's avonds. Vroeger veel spellen gespeeld als Hetpaardenspel, horsetycoon etc.

Ben dus nog beginner en aan het trainen voor level 15 zodat ik een paardje kan kopen :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:37

Welkom Capriootje en als je paardje mag kopen kijken hoe groot dat hij is. Rond de 1,20 heb je kans dat je een shetlander kruising te pakken heb. Mocht je het dan hebben kan het nooit kwaad om genen te laten testen. ;)

De hengst waar de merrie van Michje helemaal hoteldebottel van werd en weigerde drachtig te worden.
http://spel.mijnmanege.nl/paard/5105-casanova-mt&t=1993
Laatst bijgewerkt door Marcella op 30-05-16 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:38

Roosje01 schreef:
Precies alwiene := en wij zijn gewoon oude mopperkonten :+ soms moeten we ff klagen. En valt idd best mee hoeveel er geklaagd word.

Mee eens, als iets frustreerd moet je dat toch ergens kwijt, waarom dan niet hier. Mijn partner speelt dit spel niet en wordt al gek van mijn verhalen over frustratie als er weer eens een gezocht advertentie voor mijn neus weg is. Laat staan als ik dit soort dingen ook daar moet gaan uiten.
Ik heb trouwens helemaal niet veel last van beginners hoor, volgens mij heb ik een uitstraling die ze al afschrikt ofzo hahaha.

Niet toevallig misschien dat ik ook niets met kinderen heb, en veel beginners kids zijn. Doe mij maar lekker de volwassen of anders flink ervaren spelers die zich volwassen kunnen gedragen :D

Met trainen gaat het hier lekker, weer een trainpaard bijna af. Laatste loodjes wegen zoals gewoonlijk wel het zwaarst, maar het einde is in zicht :D

Gelukkig nog niet werkloos ofzo, vandaag nog weer een potentiele klant moeten teleurstellen die mij uitgezocht had als beste trainstal. Dan voel ik me wel vereerd, maar zolang het werkt werk ik toch het liefste voor 1 vaste opdrachtgever :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:40

:D *\%/* *\%/* *\%/*

Op naar het volgende paard zal ik maar zeggen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:42

Zo af en toe heb ik is een berichtje. Maar ben ook niet echt heel gevorderd of heel actief. Kom paar keer per dag ff online om me dingetjes te doen en dat is het meestal wel. Trainen van mijn paardjes vandaag weer beetje opgepakt omdat ik vrij ben vandaag en me verveel :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:00

Yippie, paard klaar en de nieuwe alweer op stal, t is een neverending story lijkt het wel hahaha. Heel fijn dat ik nu een tweede paard kan trainen want dan is die al aardig op weg als de nieuwe komt en heb ik niet zo het gevoel dat ik weer helemaal op 0 moet beginnen. Ondertussen wordt het nieuwe paard dan 'tweede paard' en loopt bijna ongemerkt mee op weg naar level 120 :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:03

En zolang ik fanatiek blijf quize/bezemen/schat zoeken is het nog te betalen ook. :D

Af en toe van die leuke extra inkomsten erbij dekkingen, verkoop van paarden, enz. *\o/*

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:07

Ben echt benieuwd hoeveel geld sommige mensen hier hebben XD
Elke keer als ik een beetje geld heb update ik mijn bakken dus ben de hele tijd plat zak :+ Maar train wel elke keer sneller :) xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:08

Even inhaken op eerdere berichten: is een groepsappje van jullie 3 (marcella, alwiene en roosje) niet handig? Dan kunnen jullie daar ingame-dingen bespreken die niemand van bokt iets interesseert en de leuke weetjes en dingen kunnen jullie gewoon hier lekker delen? :-) Niet boos bedoeld, maar soms lees ik: 'Ja, *** je paard staat weer op de markt hoor.' dan denk ik huh kan dat niet ff ingame in plaats van een paardenforum met toevallig een leuk topic erop? :p

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:10

Maar je kan die berichten toch ook gewoon over slaan als je ze niet wil lezen ?
Ik vind het soms wel leuk om te lezen en ja het is toch ook soms rot dat je paard de hele tijd door word verkocht of mensen je steeds berichten sturen ?

Ik vind het wel mee vallen hoeveel klaag en zeur berichten er hier worden gepost eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:12

Ik had het over 'privé'-dingen, haha. Negatieve dingen vind ik ook niet fijn, je kunt er bijna niet omheen omdat je toch ieder bericht even doorkijkt of er niet wat leuks tussen staat!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:13

Heb maar 2 bakken en die zijn al level 20, heb 4 stallen en die zijn ook al level 10, longeercirkel is level 5 en heb nu 2 weilanden level 16 en 2 op level 15. Als fokkerij lig de prio niet bij je bakken, maar bij de weilanden en dat is nu het enige wat ik af en toe upgrade.

Doe niet aan groeps app, skype of wat dan ook. :+

En niemand die reageer op die knappe palomino hengst snif..... -O-

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:14

ik vind virtuele paarden niet knap, haha! :P