ik heb zowiezo alleen maar grove paarden in mijn stal. Fries Anda NZ Tinker Deen (oke iets slanker) En de starter. En dan nog zo'n uit de kluiten gegroeide shet met een haflinger uiterlijk
Nou, leuk toch die clubzaal, om officiële dingen te doen en ceremonies te houden enz. Maar als je niet in een club zit, tja, dan is dit inderdaad een flutupdate.
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-14 13:18
En laat ik nou eens niet in een club zitten (en willen)
Verder verwacht ik ook niks meer van de updates tot het nieuwe gebied open gaat, dat was vorig jaar ook zo....
drenterxx
Geplaatst: 12-11-14 13:19
Ik zit wel in een club maar die is echt uitgestorven Anders word je volgespamd met clubverzoeken ik ben wel benieuwd naar die pony's in valedale Kosten paarden op de paardenmarkt minder?
merrylegs
Geplaatst: 12-11-14 13:22
drenterxx schreef:
Ik zit wel in een club maar die is echt uitgestorven Anders word je volgespamd met clubverzoeken ik ben wel benieuwd naar die pony's in valedale Kosten paarden op de paardenmarkt minder?
nee, het is niet alsof ze in uitverkoop staan ofzo
Drogon
Geplaatst: 12-11-14 15:38
Nieuwe arabieren? Ik kan vandaag niet online komen, wie is er zo lief om een screentje voor me te plaatsen?
Edit: typefout.
Laatst bijgewerkt door Drogon op 12-11-14 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
DaphneG
Geplaatst: 12-11-14 15:39
Clemency schreef:
Nieuwe arabieren? Ik kan vandaag niet online komen, wie is er zo lief om een scheentje voor me te plaatsen?
+1
dalena
Geplaatst: 12-11-14 15:45
Hey everybody!
We've had some extra work to do to get today's extra-exciting Clubhouse update just perfect for you all, so we are taking down the servers a little bit later than usual this week. We're working double-super-extra hard to get everything ready, so bear with us and we'll have everything updated as soon as we can!
Hallo iedereen! De update van vandaag duurt iets langer dan gepland, maar wij hard aan het werk om het zo snel mogelijk voor jullie in orde te maken. Zodat jullie je niet hoeven te vervelen kunnen wij jullie intussen voorstellen aan een nieuw karakter uit de Dino vallei:
Swendenborg de Hond:
Dit is Swedenborg die word vastgehouden door een winkelier uit de Dino Vallei. Swedenborg is genetisch enigszins verbeterd, dit betekend dat Swedenborg een stuk slimmer is dan de gemiddelde viervoeter.