Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:56

Best bijzonder, want die ene Bronchostopcheck vanmiddag was letterlijk binnen 5 minuten goedgekeurd en de ander met een half uurtje ofzo. Maar goed, die zijn natuurlijk ook wel wat simpeler om te controleren dan de Zuivel Checks.
Is maar goed ook dat we niet de enige zijn die op pad geweest zijn, zou niet best zijn als Roamler van alleen ons afhankelijk was hahaha.

Ben blij dat ik van jou weet dat ze het druk hebben, dan hoef ik niet zo neurotisch elke 5 minuten op mijn telefoon te kijken of hij echt nog niet gekeurd is. :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:58

Haha, daar heb ik op moment ook last van, zeker ivm de verdiensten van de zuivelchecks!
Zelfs de bifi heeft ruim vijf uur geduurd, nou, die is ook zo ingewikkeld niet! Hoop wel dat ze die zuivelcheck vanavond nog nakijken!

Wat ik niet kan in de app is het betaling overzicht bekijken, hij blijft maar laden en verder blijft het scherm leeg. Hebben jullie daar ook problemen of moeite mee? Nu maar ff gekeken via de site
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 01-10-15 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:03

Ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat een check de nacht over ging en dat was dan ook wel een bijzonder geval. Die moest ongetwijfeld overlegd worden met iemand van hogerhand, ze hebben er nooit wat over gezegd, maar die duurde echt láng. Ik had een check uitgevoerd in een supermarkt die zeer waarschijnlijk bedoeld was in een slijterij, maar de plek wáár ik hem uitvoerde klopte met de gegevens die zij opgaven. Uiteindelijk heb ik een deelvergoeding gehad omdat ik de check volgens hen niet had kunnen uitvoeren. Ik had verwacht dat hij afgekeurd zou worden dus het viel me allang mee :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:05

Pfff, ok. Nou, ik wacht nog ff af en hoop dat die zuivelcheck morgen nog beschikbaar is!
Heb je mijn toevoeging op vorige bericht nog gezien?
Danseresje schreef:
Wat ik niet kan in de app is het betaling overzicht bekijken, hij blijft maar laden en verder blijft het scherm leeg. Hebben jullie daar ook problemen of moeite mee? Nu maar ff gekeken via de site

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:59

Danseresje schreef:
Pfff, ok. Nou, ik wacht nog ff af en hoop dat die zuivelcheck morgen nog beschikbaar is!
Heb je mijn toevoeging op vorige bericht nog gezien?
Danseresje schreef:

In de nieuwe Android app? Hij geeft bij mij wel gewoon de betalingen weer ook de meest recente van vandaag, echter als ik vraag om opnieuw in te laden dan blijft hij maar laden en laden. Heb dat ook al gemeld bij Roamler trouwens, tijdje terug alweer via dat formulier voor fouten in de nieuwe app.

In de oude app heb ik geen problemen. Over IOS kan ik niets zeggen want ben alleen Android gebruiker.

Heb tot mijn grote plezier zojuist de goedkeuring van de zuivelschapcheck binnen gekregen :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:04

Overigens is Saldo overzicht in de app niet hetzelfde als betalingen overzicht op de website he? In de app kan je alleen zien wanneer er geld naar je paypal is uitbetaald. Online kan je elke betaling naar je account per opdracht zien, ook al is het nog niet aan je paypal betaald. Ik mis die functie in de app, maargoed de website is gelukkig ook zo opgestart.

Aan mijn saldo te zien heb jij of een afkeuring, of nog steeds geen keuring, want heb pas 4 cent van jou vandaag :) Duurt wel lang zeg.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 06:28

Heb volgens mij een dikke vette vieze bril op gehad vandaag waardoor ik fouten had..... Snap er niets van....
En ik heb iPhone app. Heb nog niets uit laten betalen, dus vandaar kennelijk....

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:31

Bij mij laad het saldo overzicht wel gewoon netjes :j

Mijn bifi check duurde gisteren ook lang een uurtje of 4, maar wel goed gekeurd.
Stond letterlijk langs de vakken vuller foto's te maken, maar het interesseerde hem weinig.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:59

Heeft iemand een invite te vergeven?
Zou graag willen starten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 12:18

Danseresje schreef:
Heb volgens mij een dikke vette vieze bril op gehad vandaag waardoor ik fouten had..... Snap er niets van....
En ik heb iPhone app. Heb nog niets uit laten betalen, dus vandaar kennelijk....

Was die tweede zuivelcheck ook afgekeurd dan?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 12:22

Oeh! Zzuivelcheck nu 20 euro! Vorige week nog voor 7.50 in het dorp gedaan. Zijn er hier 3 in een straal van 15 kilometer, dus denk dat ik maar een rondje ga rijden straks! Is me de benzine wel waard!

Pik ik meteen de rest van de opdrachten mee die bij deze jumbos (en andere winkels in de buurt staan). Heb de nieuwe app dus wie weet haal ik die 10 euro extra wel ;). promotiechecks zijn me teveel werk, maar beef&bifi kan ik wel bij elke jumbo doen. Misschien ook maar babymelk+, als ik toch bezig ben. Zitten ook nog wat andere opdrachten in de buurt die ik dan misschien gelijk maar doe ;). (abn-posters, frisdrank, enzovoort). Nu maar hopen dat er niemand is die nu gaat wegkapen, kan pas om 16.00 beginnen (A).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:05

Alwiene schreef:
Danseresje schreef:

Was die tweede zuivelcheck ook afgekeurd dan?

Uhm... Ja :oo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:09

Balen zeg! Wat was er mis gegaan dan? Ga je vandaag nog eentje doen? Ik hoop er zometeen nog één te kunnen doen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:16

De slappe bloemen check is goedgekeurd :) weer €5,- erbij

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:25

Ik ga nu lunchen en omkleden en dan wil ik beide nog een keer doen. Kennelijk toch een drink yoghurt over het hoofd gezien.
Mogelijk nog kijken voor ABN, die is nu ook verhoogd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:28

Verdorie hier is mijn check pleitte. Ik was te ver weg nog om hem al te kunnen accepteren en nu is hij dus weg. Balen!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:56

Balen dat ie pleite is. Ik ga eerst naar paard (net eens op de klok gekeken), anders kom ik in problemen daarmee qua tijd. Dan hopen dat die twee checks er nog staan..... Denk het eigenlijk wel, want ze staan er al de hele week en op één zuivelcheck na, heb ik ze allemaal gedaan hier in de buurt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 17:57

Ben benieuwd Danseresje! Vandaag lekker wel meer waard dan gisteren.

Ik ga zo proberen nog even een Hertog Jan check mee te pakken voor 5 euro. Is geen 20 maar beter dan niets. :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 18:36

Nou check gelukt, al stonden er wel drie man vakkenvullers veel te dichtbij. Stiekem toch mijn foto's genomen en volgens mij is het wel goed zo. Alleen nog even wachten op de goedkeuring. Kijken of ik er zo nog één kan pakken.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:24

Toch niet gelukt een rondje te rijden. Liep 1 en ander uit. Helaas :(. Misschien morgen...

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:47

Nou, ze stonden er nog. Nummer 1 ben ik aan het inzenden. Nummer twee al wel gereserveerd, daar rij ik zo naartoe. Nu hopen op driemaal is scheepsrecht!
Nu heerlijk rustig in de winkel, er is feest hier in de stad, dus ben bijna de enige malloot hier in de supermarkt, haha!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:27

Nou, die jumbo lijkt echt vervloekt hoor! Ik opdracht gedaan, verstuurd. Ondertussen maar beef en bifi, kijk ik bij zuivelcheck, is de opdracht helemaal leeg |( WTF %)!
Nou, maar opnieuw begonnen, blijven beide checks op 0% bij verzenden..... Uhm, ja. Ondertussen zo goed als sluitingstijd..... En Roamler app compleet op hol. Heb het maar opgegeven.
Berichtje gestuurd of ze goed ontvangen zijn en ze staan nu ook ineens in mijn geschiedenis..... En idd, heb bevestiging dat ze binnen zijn. Nou, ik snap er geen bal meer van.....

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:36

Ik heb dat vandaag ook gehad, helaas steeds tijdens de check dat de app crashte en ik de opdracht opnieuw kon beginnen of alle antwoorden doorbladeren :n
Wel alle drie goedgekeurd van 1 supermarkt, 1 vakkenvuller heeft wel 10 keer gevraagd of ik iets zocht en of hij kon helpen, oeps :=

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:52

En €40 erbij. Misschien nog€2 voor de beef en bifi.
Invites kloppen echter weer niet, er is er één niet toegevoegd..... Voel me wel een zeikerd en zeurpiet hoor!

Edit: beef en bifi ook goed, jippie
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 02-10-15 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 22:04

Gewoon zeiken en zeuren Danseresje, je werkt er hard genoeg voor!!!

Fijn dat ze nu wel gelukt zijn :D

Wat die lege opdracht betreft, soms heb ik per ongeluk de app dubbel open staan (denk ik) dan blijft na het verzenden van de opdracht nogmaal de opdracht als geaccepteerd staan, kijk je dan in de opdracht is ie inderdaad leeg. Ik sluit dan meestal de app even helemaal af en open hem opnieuw, vaak is die extra opdracht dan verdwenen en komt de verzonden opdracht netjes bij geschiedenis. Soms nog een keertje extra vernieuwen, maar werkt altijd. Maar de eerste keer dat ik dat had kreeg ik er een hartverzakking van :')

Heb vanavond dus 2 Hertog Jan checks gedaan. De eerste ging op zich wel behalve dan dat er 3 man omheen stonden. De tweede was echt een ramp, er was iets niet waardoor ik ineens het hele bierschap per 2 meter op de foto moest zetten. Dat moest recht van voren, maar dat kan qua ruimte helemaal niet. Bovendien was het licht echt beroerd waardoor ik echt zwaar kl*te belichtte foto's kreeg. Goddank ging de medewerker die inmiddels bij het bier was komen staan ook weer weg, dus toch maar mijn foto's gemaakt. Toen naar de actieplek, komt ineens de winkelbaas aanlopen, loopt mijn kant op, blijft even staan en loopt dan toch weer verder. Mán ik dacht echt dat ik gezeik zou gaan krijgen := Gauw mijn laatste foto gemaakt. In de auto tegen mijn vriendin gezegd "Als deze goedgekeurd wordt dan komt dat omdat ik zo lief gekeken heb bij het verzenden, want ik kan wel 100 redenen bedenken om hem af te keuren". Is ie gewoon GOEDgekeurd. :D :D :D

Dus toch weer 10 euro verdiend vandaag.