Vandaag drie zuivelchecks goedgekeurd, eentje afgekeurd en eentje net ingeleverd, poster check ABN, bifi jumbo en hoestdrank trekpleister goedgekeurd en een bordjes check afgekeurd omdat ik bij de verkeerde appie was. Straks moet ik nog op pad, wil ik nogmaals de zuivelcheck doen die afgekeurd was ivm niet scherpe foto's. Misschien doe ik het ook niet, net weer rot nieuws gehad...... Maar heb mijn bedrag vandaag verdubbeld en ben nu level 3!
Wou de bifi in de jumbo ook doen maar alle checks waren al weg voor ik weg ging. Kwam in de jumbo en maar goed ook dat ik die niet kon doen Ze waren het bierschap en de worstjes schap opnieuw aan het indelen en waren vertegenwoordigers van verschillende merken aanwezig dan had ik het echt niet gedurfd XD
Haha! Ik had me gister de tweede keer bij de jumbo hier gebeld met de brief. Werd ik schaapachtig aan gekeken. Jumbo vanochtend niet gebeld en ook de bifi check gedaan, zonder problemen. Volgende jumbo kwamen er drie onafhankelijk van elkaar op me af wat ik nou toch wil niet aan het doen was. Daarna maar besloten me meteen te melden. Bij de vierde jumbo was dat erg grappig, de meneer van de zuivel kwam me zeggen dat er al een collega was geweest. Niet dat hij het een probleem vond dat ik er mee bezig was, maar dat ik het wist en geen duivel week zou doen. De vijfde jumbo vroeg me of ik nog iemand erbij nodig had van de winkel en de laatste jumbo vond het allemaal prima! Op zich best makkelijk, die brief. Voelde me bij de trekpleister meer bekeken, stond het echt naast een medewerker te doen, haha!
Zozo, wat een wereld bedrag, haha! Ga die check zo niet doen, mijn hoofd staat er helemaal niet meer naar na het nieuws wat ik vanmiddag heb gekregen ....
Bleh ruim anderhalve week niets kunnen doen ivm een operatie, en nu zit ik in niemandsland om te herstellen en staat er wel 1 hele check open bij de enigste supermarkt hier Die in iig zo maar even doen, alle beetjes helpen, wil een nieuw deken voor ponylief
Hier net een bronchostop check gedaan voor 10 euro waar ik toevallig in de buurt was. Al goedgekeurd ook. Hopelijk zo nog eentje doen.
Weet iemand hoe het werkt met de uitbetaling? Ik had betaling aangevraagd maar die is nog niet verwerkt maar nu heb ik wel alweer 10 euro extra op mijn account. Maar die horen bij de nieuwe maand dus ik hoop niet dat ze die nu spontaan meepakken nog in de uitbetaling...
Mocht er nog iemand een invite over hebben ben ik ook we geinteresseerd. Lijkt me leuk om mee te doen en met een aantal vrije dagen in de week ook tijd om wat te doen
Als het goed is staat het bedrag er ook bij wat je laat uit betalen, dus wat je daarna erbij verdiend blijft gewoon staan
_Laura_
Geplaatst: 01-10-15 14:39
Net een Pompoencheck (die was zo makkelijk, jammer dat je er maar 1 per persoon mag doen! Was echt in 30 seconden klaar) gedaan, een Scheerschap check en de ABN AMRO Poster check als alles goedgekeurd wordt toch weer €7,50.
Jess
Geplaatst: 01-10-15 15:00
Adin schreef:
Mocht er nog iemand een invite over hebben ben ik ook we geinteresseerd. Lijkt me leuk om mee te doen en met een aantal vrije dagen in de week ook tijd om wat te doen
Stuur me maar een pb met je emailadres, ik heb nog een invite over
Danseresje
Geplaatst: 01-10-15 15:02
Ik krijg sowieso het transactie overzicht niet geladen. Jullie wel? En ga zo denk ik toch nog ff op pad. De zuivelchecks zijn nu weer €2,50 meer waard.... Zitten er nog twee redelijk in de buurt!
Mijn scheerschapcheck is al 2x afgekeurd... balen verder totaal al ruim 40,- bijelkaar verzameld! Die pompoencheck was er vanmorgen, ik naar de winkel was tie weg, was ik weer thuis was tie dr weer.
Duimen dat mijn twee zuivelchecks goed zijn! Bij de ene jumbo ook bifi check gedaan, bij de andere durfde ik niet. De gozer die me gister aanpak en met trillende handjes de toestemmingsbrief op mijn foon aan het lezen was, liep weer rond. Ook werd er bij het bierschap bijgevuld. Voor de zuivel had ik me netjes vooraf gemeld. Als ze alle drie goed zijn, dan heb ik weer €37 erbij. Volgens mij kloppen alleen de waarderingen qua invites niet. Bij level drie krijg je toch een invite? Voor de zuivelchecks heb ik er één te weinig ontvangen, dus volgens mij heb ik er twee te weinig gekregen.....
Helaas toch mis gegaan met de betaling. Lastig want nu moet ik dat weer gaan uitleggen in de brief voor Uwv.
Danseresje je kunt ze het beste even een berichtje sturen over die invite. Heb ik ook een keer gedaan en toen hebben ze keurig me gerekend maar bleek het wel te kloppen. Maar ze kunnen het bij jou best een keer vergeten zijn.
Ik ben onderweg naar een zuivelcheck. 17.50 is te interessant om te laten liggen.
Tweede bronchocheck vanmiddag was ook gelukt en goedgekeurd. Heerlijk makkelijk verdienen die checks zeg.
Ik heb net de bifi check meegepakt was toch in de super
Danseresje
Geplaatst: 01-10-15 17:54
Balen van die betaling! Hoop dat je het een beetje ok opgelost krijgt...
Ik heb ook een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord. Zit ook op mijn checks te wachten. Volgens mij zijn ze die minutieus aan het uitpluizen of ze wel scherp zijn..... Pfff..... Zij liever dan ik hoor!
Edit: krijg net bericht dat ik er twee invites bij heb , dus volgens mij klopte mijn redenering wel!
Alwiene
Geplaatst: 01-10-15 19:07
Fijn dat je het hebt kunnen oplossen met de invites. Ik moet zeggen dat ik ze altijd wel correct vind bij vragen en problemen.
Net klaar met de zuivelcheck. Het stond er super bij dus weinig werk aan maar wel veeeeel meters en complex qua verdeling drink en eetzuivel. Dus hoop echt dat ik nergens overheen gekeken heb en alles nu klopt.
Kwam er net nog 1 tevoorschijn in de omgeving van waar ik nu zit maar het is mooi geweest voor vandaag. Als deze check goedgekeurd wordt heb ik toch weer 37.50 vandaag. Ben de maand wel eens slechter begonnen hihi.
Anouk weer aan de Roamler! Ik moet zeggen met zoveel goedbetaalde checks laat ik die 2 euro dingen ff links liggen. Valt me wel op dat er echt ontzettend veel checks te doen zijn op het moment. Voor ieder wat wils zeg maar.
Inderdaad, heb hier ook een grote lijst met allerlei checks. Heb nog getwijfeld over de slappe bloemen check, maar was het zat voor vandaag en wilde eigenlijk alleen maar graag naar huis.
De checks die ik gedaan heb, zijn nog niet gekeurd, zijn al bijna vier uur geleden....
Die zuivelcheck vind ik best leuk, bedrag was ook fijn, haha! Beter dan die kleine dingen voor €2 met soms tig foto's, haha!
Pfff, er zijn bij twee checks al ruim vier uur voorbij sinds indienen en bij de andere check loopt het tegen de vier uur....... Wachten duurt lang
Danseresje
Geplaatst: 01-10-15 20:47
Bifi goed, één zuivelcheck afgekeurd..... Zou een Danio yoghurt niet gezien hebben die uitverkocht was....andere zuivelcheck wacht ik nog op... Misschien dat ik hem morgen nog doe als ie er nog is. Denk het wel, op één zuivelcheck na heb ik de rest hier gedaan geloof ik....
Alwiene
Geplaatst: 01-10-15 20:48
Danseresje schreef:
Pfff, er zijn bij twee checks al ruim vier uur voorbij sinds indienen en bij de andere check loopt het tegen de vier uur....... Wachten duurt lang
Inmiddels al wat gehoord? Ik nog niks, maar dat had ik ook niet verwacht na jouw berichten, blijkbaar hebben ze het erg druk vandaag. Maar normaal gesproken zou de keuring wel binnen 4 uur moeten lukken. Anders heel onschuldig berichtje sturen dat je langer dan 4 uur zit te wachten en of er soms wat mis is gegaan? Moet je het wel voor 9 uur doen denk ik anders gaan ze hem denk ik niet meer beantwoorden.
Edit: Crosspost, je hebt wat gehoord inmiddels dus Balen van die afkeuring.
Had ergens wat laten vallen in een berichtje. Ze hebben het idd erg druk, we zijn niet de enigen die op pad zijn geweest.... Nu nog een check afwachten