Hier nog een vraag van de beginner: Hoe krijg ik mijn paardje blij? Ik doe mijn dagelijkse klusjes en geef hem regelmatig iets lekkers. Maar hij blijft rood of oranje.. Ik speel ook echt maar om de 2-3 dagen, zou het daar aan kunnen liggen?
je moet hem elke dag minstens een keer borstelen, hoef krabben, water en hooi/appel/appelsien/.. geven. dus ja, als je niet elke dag speelt, zal hij ook niet happy worden
Hey everyone! Time to continue our Dino Valley character previews, and today we get to find out a little bit more about:
NIC STONEGROUND!
Our new friend Nic is our kinda guy. Lots of plans that are gonna change the world, but there’s always something getting in the way (and it’s never his own fault of course)! A scientist and explorer, he flew to the Valley of the Hidden Dinosaur in his balloon, which unfortunately crashed…
bericht aan iedereen die nickelodeon kijkt: NEEM. DIE. RECLAME. OP. ik denk eigenlijk niet dat ze hdv morgen al openen , ze zeiden dat ze een release datum gingen geven en die hebben we nog niet, en bovendien zou het in de winter zijn.
Mijn stats nu (beter heb ik nog niet gezien denk ik) riding: 40 command: 31 en swiftness 28. Voorde rest zoveel mogelijk agility en discipline zien te hebben