Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:45

Oh is doe frisdrank check niet meer in een supermarkt :=

Ik heb hem bij de bakker Bart ook ooit gedaan maar toen kreeg je een brief mee die je eerst moest laten zien :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:31

Alwiene schreef:
Die scheer opdracht leek mij wel aardig tot ik zag dat je de winkelmanager aan moet gaan spreken als er iets niet op voorraad is, dat leek me beetje teveel moeite van het goede voor die 2 euro :=

@Jooproo, tnx, misschien moet ik er ook meer bovenop zitten, maar wil ook niet te bemoeizuchtig overkomen. Ach uiteindelijk zet het ook niet echt zode aan de dijk die 2%. Zoals nu heb ik deze maand 4 tientjes en dan heeft Anouk van mij 80 cent, nou wow :')

Die 2% schiet ook niet op, maar die 2 euro van level 2 wil ik gewoon en dan spam ik lekker :P.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:35

Ik heb straks nog 1 practicum op de uni en daarna ga ik een stukkie fietsen om dan hopelijk 2 zuivelchecks te doen, die Bordjes Actie check en een poppencheck van Smartspotter :) Bij elkaar rond de 25-30 euro dus hopelijk lukt het :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:54

Ik ben ook onderweg. Heb me gestort op de zuivel checks. Hen er nu twee gedaan van 10 euro en ben onderweg naar 1 van 15 euro. Hopelijk worden ze goedgekeurd.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:56

Vragen jullie bij de zuivelchecks hulp van medewerkers of gaan jullie zelf aan de slag?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:08

Ik meld me bij een medewerker, leg uit wat ik kom en ga doen en ga vervolgens zelf spiegelen en de foto's maken.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:55

Als die zuivelchecks bij je in de buurt zitten zijn die wel leuk verdienen! Zeker nu je ze door hebt.

Ik deed net een promotie check bij de plus in mijn dorp, werd aangesproken 'wat ik dacht dat ik aan het doen was' uhhh.. :P beetje uitgelegd maar hij bleef me schaapachtig aankijken en ging zeggen dat ik dat van tevoren moet melden. Ik nog zeggen dat ik als mystery guest kwam, en dat dus niet de bedoeling is, uiteindelijk gezegd dat hij contact op kan nemen met Roamler als hij dat wilt. Moest allemaal kop stellingen fotograferen en in zo'n winkel kan dat eigenlijk niet stiekem. Wat zouden jullie bij een volgende opdracht doen, gewoon weer doen alsof ik 'gek' ben en de opdracht uitvoeren of wel melden wat ik kom doen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:16

In ieder geval niet vooraf melden want dan voer je de opdracht niet correct uit. Mocht je hem afmaken nadat je de mysterie guest uitleg had gegeven? Zo niet zou ik de winkel verder laten voor wat het is voorlopig. Maar als het wel mocht volgende keer gewoon weer doen.

Mijn eerste check is goedgekeurd. Zit met spanning op de rest te wachten vooral aangezien daar een heel lastig geval tussen zat. Nog steeds onderweg trouwens. Heereveen is net voor mijn neus weggejat dus wijk nu maar uit naar een dorp verder. Gelukkig daar ook 15 waard.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:33

Inmiddels 3 stuks door de keuring waaronder het lastige geval. 2x 10 en 1x 15 euro. Heb nu nog 3x 15 euro open staan dus duim nog even verder. Was nog in Lemmer wezen kijken maar daar stond zoveel waardoor het pad voor de zuivel krap was geworden dat ik niet eens een meter recht van voren erop zou krijgen laat staan met randen er nog bij. Veel te groot risico op afkeuring dus, dat had ik geen zin in dus weer geannuleerd en nu lekker naar huis. Ben ook wel gaar na 6x deze check. Maar ze waren wel overal super vriendelijk en nergens problemen gehad qua personeel. :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:41

Oef!! Hier zijn alle zuivel checks 15 euro waard. Misschien toch maar doen dan! :D

Probeer er eentje vanmiddag, als die goed is, dan doe ik er meer!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:20

Tallie let even goed op de kleintjes (kinder)zuivel drink die staan vaak tussen de danone toetjes maar zijn wel degelijk drink dus die moeten ook als meter drink op de foto. En soms staat de ijskoffie ook tussen de eetzuivel, maar dat is ook drink. Omgekeerd ook wel eens de pap tussen de drinkzuivel aangetroffen en dan moet hij dus ook bij eetzuivel op de foto.

Ik heb ze uiteindelijk alle 6 goedgekeurd gehad gisteren. 5 stuks werden normaal goedgekeurd, 1 werd afgekeurd, maar onterecht, dus even achteraan gepb't en kreeg keurig gelijk, ze hebben het geld en de invite alsnog overgemaakt, helaas was het technisch niet mogelijk om me ook nog mijn xp te geven, dat is wel erg balen bij zo'n hoge xp vergoeding :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:09

Thanx voor je tips!! Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen, maar morgen weer een dag! :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:41

Ik heb de zuivelschapcheck net ook ingediend, op hoop van zegen..... Geloof dat ik niet kan tellen ofzo! Als ik een gecombineerd vaak heb, dan moet ik die als halve tellen, naast als ik meerdere halve schappen heb en dat optel, dan kan ik te weinig foto's maken..... Snap ik het nou niet of snap ik het nou niet???????????

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:13

Afgekeurd, had een danoontje kinderdrinkiets over het hoofd gezien bij de eetzuivel en ook iets verkeerds gedaan bij de drinkzuivel.
Over de meters heeft ze verder niets gezegd, had dit wel bij de uitleg helemaal uitgetypt. Misschien kan een van jullie mij opheldering geven over die meters hoe ik dan moet invoeren?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:58

Als ik meerdere halve meters heb dan reken ik ze gewoon als hele meter en eentje als halve anders kom je inderdaad foto's tekort. Als ik zin heb licht ik dat toe bij de opmerkingen maar eigenlijk is het duidelijk zat waarom ik zo reken dus dat snappen ze wel.
Die danoontje kinderdrink is idd één van de dingen waar ik het hierboven over had. Maar wel balen van de afkeuring uiteraard.

Mocht iemand de situatie tegen komen waarbij alle deuren naar dezelfde kant scharnieren en je dus geen hele meter zonder deur op de foto ksn krijgen dan kun je het beste per halve meter fotograferen (dus meer meters invullen) en dan bij de opmerkingen de werkelijke meters vermelden. Ik had het anders opgelost en hij was wel goedgekeurd maar ze hebben het liever zo.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 23:50

Heb hem nog een keer gedaan en nu is ie wel goed! *\o/* *\o/*
Had ook een andere locatie geaccepteerd, maar wist niet of ik het voor sluitingstijd ging redden (kon er langs op weg naar Manege). Helaas dus niet gered, maar hoop dat die locatie er morgen weer bij komt!
Als dat zo is en ik accepteer nog een derde locatie, dan ben ik bijna level drie, mits ze goedgekeurd worden ook natuurlijk!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 01:55

Heb je hem wel geannuleerd dan in plaats van laten verlopen? Verlopen opdrachten komen volgens mij niet terug in je lijst tenzij Roamler ze terugzet maar dan moet je vragen of ze dat willen doen. Na annuleren staat hij normaal meteen terug in je lijst :) Tenzij er een beperking van een half uur opzit ofzo.

Maar goed bezig jij joh! :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:00

Ik zag geen knop annuleren......
Dat is dan wel heel erg balen als ie daardoor niet meer terug komt in de lijst....

Tja, ik ga niet heel hard ofzo, mede door persoonlijke omstandigheden, maar heb nu bijna €60 totaal ofzo....

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:49

Heb een berichtje gestuurd en de opdracht staat weer in mijn lijst *\o/*!
Ga met een beetje omwegen op weg naar de decathlon in Amsterdam en probeer wat checks mee te pakken!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:31

-:(- -:(- -:(- volgens mij is er storing.... Krijg geen opdracht geaccepteerd op dit moment en sta dus bij een jumbo....

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:33

Oeh dat is echt mooi klote!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:35

Had ik ook vorige week ofzo maar het lag uiteindelijk volgens hun aan mijn internet. Terwijl alles het deed en zelfs locatie enzovoort dus geen probleem met internet maar kon de opdracht dus niet accepteren en uitvoeren.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:56

Heb telefoon opnieuw gestart en nu lijkt het te werken. Heel stom een opdracht in de verkeerde winkel gedaan, zijn twee appies die ik altijd door elkaar haal. Misschien straks op terugweg nog....
Helaas is de zuivelcheck één dorp verder van waar ik nu ben al weg....

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:01

Pff, net gister een paar Cuba Libre checks gedaan (€14,50), was ik na een paar borrels een beetje aangeschoten ( := ) en vergeten bij een check een foto van de voorgevel te maken. Gelijk berichtje erachteraan gestuurd maar hij werd alsnog afgekeurd :(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:38

Da's balen!
Rij ik net op de snelweg, staat dat ene dorp er wel weer tussen...... Pfff