Het zijn wel spelers die ik ook van andere spelletjes ken of op een goede positieve manier zaken mee gedaan heb. Zo heb sinds vandaag een nieuwe no go speler op de lijst en dat is niet positief zullen we maar zeggen. Irritante berichtjes sturen niet belangrijk genoeg om te melden, maar gewoon iemand waar ik mij aan loop te ergeren.
Meile
Geplaatst: 27-05-16 23:41
Als het goed is vanavond weer een laptop en kan ik weer meespelen!
Hhhmm vanavond alleen 1 fjorden veulen hoop eigenlijk op een hengst aangezien ik de laatste tijd alleen maar fjorden merries kreeg. En dan morgen even niks en dan heb ik af en toe weer wat.
Voor de fjorden fokkers uit mijn kruisingen is een gn2 fjorden merrie geboren met nieuwbloed en inteelt vrij ze staat te koop voor 10000muntjes bij de handelaar.
Marcella
Geplaatst: 28-05-16 10:07
Voor dat geld wacht ik wel af wat er uit mijn kruisingen gaat komen. Heb gelukkig meerdere hengsten dus kan verschillende combinaties maken.
Helaas maar 1 merrie drachtig van de 4 en blijf het toch apart vind dat dit dan ook 9 van de 10 keer een merrie van mij is. En alle paarden krijgen dezelfde behandeling.
Hier krijg ik net een pb van iemand of ze een merrie kan reserveren, ik stuur terug dat dat kan en vraag of ze een idé heeft wanneer ze haar kan kopen (dat is toch niet onredelijk?) en krijg terug "weet je, zet haar maar gewoon op stal ik laat wel weten wanneer ik het heb"
Uhm nee, dat ga ik dus niet doen, als ze in tussentijd verkocht raakt, is ze weg. God weet hoe lang ik anders nog zit te wachten.
Sommige zijn zo brutaal had ook zo iets ik nog netjes gereserveerd, ik maar wachte maar na 6 dagen is merrie toch nog opgehaald. Maar doe ik ook niet meer tenzij iemand is die ik ken in het spel.
Op afbetaling zou ik ook niet zo snel doen denk ik..
Ze heeft pech vrees ik want hoewel ze al een tijd te koop stond is ze nu ineens verkocht.
Marcella
Geplaatst: 28-05-16 16:39
Zal je altijd zien. Zo had ik ook een irritantje die de shetlander merrie op afbetaling wilde kopen en reserveren. Eigenlijk gewoon niet op gereageerd en berichtje weg gegooid.
Roosje01
Geplaatst: 28-05-16 16:48
Alwiene schreef:
Aaah daar ging mijn koopje Roosje? Hihihi.
Ik begin dus sowieso niet aan vasthouden enzo.
Haha ja die ene die naar jou zou gaan als ze niet opgehaald werd.