ja heb ik eens een nacht gedaan. Je krijgt vroeg in de nacht wel een bericht van het is bijna nacht ofzo
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 09-11-14 00:36
Ja die kreeg ik ook vandaar mijn vraag haha. Maar heb net doorgespeeld en nu inmiddels afgesloten. Tot nu toe kon ik gewoon spelen Nu toch maar even lekker slapen
ik heb nog zo'n 33/34 pink cracks te gaan en dan ben ik ervan af. heb sinds gister 10 dagen vrij spelen dus ik hoop dat dit me wel gaat lukken in deze dagen
Sanne97 die code is voor mensen die weleens hebben gekocht maar nu niet meer kopen. de code is persoongebonden dus heeft geen zin om door te geven. Ik heb nu voor de 2e keer in korte tijd zo'n code.
Sanne97 die code is voor mensen die weleens hebben gekocht maar nu niet meer kopen. de code is persoongebonden dus heeft geen zin om door te geven. Ik heb nu voor de 2e keer in korte tijd zo'n code.
Erg jammer!
Ga straks weer de championships rijden
Summerfly
Geplaatst: 09-11-14 16:56
ladyflame schreef:
Ik heb een keer gekocht, en heb nu zo'n code ja Hij is persoonsgebonden, vandaar dat de vriendin van Poek mijn account in gebruik heeft zodat ze sr kan zijn