it_is_me schreef:furious: kun jij mij helpen met level 12?
Je moet in die kamer na de tweede laser iets losmaken aan de onderkant van het apparaat. Weet niet meer waarmee maar daar zitten weer dingen in.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
it_is_me schreef:furious: kun jij mij helpen met level 12?
it_is_me schreef:ehmm, ik kom wel voorbij die eerste laserstralen, maar niet voorbij de tweede.

it_is_me schreef:Zofy: gewoon doorgaan, dan komt er vanzelf een einde aan.
MariekeVol schreef:Aan het eind van level 12 moet je een code invullen, maar die hebt ik niet?
Zofy schreef:Iemand enig idee wat je moet doen in dat level waar de sleutel in het rooster valt, je batterijen in een zaklantaarn doet maar hij nog steeds gemaakt wordt wat niet werkt met de schroevendraaier, verder een brandslang waar ik niks mee kan en rare stenen onder een mat
furious schreef:MariekeVol schreef:Aan het eind van level 12 moet je een code invullen, maar die hebt ik niet?
Je moet met de lamp die een verdieping hoger staat op de muur schijnen dat komen er cijfers in beeld.
furious schreef:Je moet voor de zaklantaarn ook nog een lamp van de motor halen.

zit al in de volgende
Zofy schreef:Iemand enig idee waar het gele tandwiel is nadat je de biref hebt geschreven en die rode erop en een floppy in zon ding gedaan

MariekeVol schreef:Zofy schreef:Iemand enig idee waar het gele tandwiel is nadat je de biref hebt geschreven en die rode erop en een floppy in zon ding gedaan
Die brief moet je in dat postbus-apparaat doen..
MariekeVol schreef:furious, heb je die kleuren - machine al?
En zo ja weet je wat je met dat ding dat je vond moet doen?
Edit: Laat maar, heb hem al
Vooral niet met die puzzel in level 6 ( ofzo??)
Laura24 schreef:Vraagje: slaat ie het spel automatisch op als je eruit gaat? Heb niet zo;n zin om morgen weer helemaal opnieuw te beginnenVooral niet met die puzzel in level 6 ( ofzo??)