Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Inga schreef:Wsl heeft ie er al op gestaan: www.mijnstal.nlOrola schreef:Nee hoor, als je Basic Player hebt niet!
Nee dan hoef je er niet voor te betalen, maar ik vind er dan niets aan maar dat is mijn mening
Zijn er nog andere (nederlandse evt) versies etc van zulke spellen?
Sylleke schreef:_Inga schreef:
Nee dan hoef je er niet voor te betalen, maar ik vind er dan niets aan maar dat is mijn mening
Zijn er nog andere (nederlandse evt) versies etc van zulke spellen?
Wsl heeft ie er al op gestaan: www.mijnstal.nl
Maar net zoals bij Horseland moet je voor premium lid betalen, maar niet als gewoon lid.
(Als PL kun je dan uiteraard meer.)
Ik help sinds een tijdje op die site.
Sylleke schreef:Als je het wil weten; Wij, 'de crew', verdienen er NIETS aan.
Dustinlover schreef:Ja maar wel een spelletje waar ze miljoenen mee verdienen!!!
Wil ik ook wel
horse123 schreef:http://groups.msn.com/-HorSe-LoVersZ-/ -
Dit is mijn nieuwe paarden spel dat ik smane met een vriendinnetje heb gemaakt het is heel erg nieuw dus we hebben nog geen leden ik hoop dat je even wil komen kijken en als je het leuk vind lid wil worden..
Gr. Miichelle en Inge
Orola schreef:Iig weet ik dat veel naar de servers gaat, want de site bestaat in het Zweeds, Duits, Fins, ...Sylleke schreef:Als je het wil weten; Wij, 'de crew', verdienen er NIETS aan.
Ja, ik had al gelezen dat dat naar die sitemaak dingen ofzo ging, maar ik denk dat er wel wat overblijft...
Orola schreef:horse123 schreef:http://groups.msn.com/-HorSe-LoVersZ-/ -
Dit is mijn nieuwe paarden spel dat ik smane met een vriendinnetje heb gemaakt het is heel erg nieuw dus we hebben nog geen leden ik hoop dat je even wil komen kijken en als je het leuk vind lid wil worden..
Gr. Miichelle en Inge
Ik vind hem wel lastig lezen die msn taal...
Sylleke schreef:Wsl heeft ie er al op gestaan: www.mijnstal.nl
Maar net zoals bij Horseland moet je voor premium lid betalen, maar niet als gewoon lid.
(Als PL kun je dan uiteraard meer.)
Ik help sinds een tijdje op die site.