Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanna1990

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 15:24

jameyskatje, dat is altijd leuk, ineens zoveel volgers erbij, is denk ik ook een mooie promotie voor je website :)

Ik heb weer een blog online gezet, dit keer over de aankomende paardenevenementen.
http://horsechick.nl

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:01

Leuke blog Rosanna! Wel grappig trouwens want volgens mij hebben onze broertjes bij elkaar in de klas gezeten en wonen wij echt vlak bij elkaar..

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:17

Mag ik me hier melden??

Ik heb volgens mij al in het 1e deel gezeten. Maar door omstandigheden heb ik een tijdje geen bok tijd gehad... Maar ik wil er graag weer bij zijn!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:26

Ja tuurlijk! Welkom!

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:34

wow , ik kijk net op mijn blog en zie dat er vandaag 12 (!) mensen op gekeken hebben . Hoogste tot nu toe is 8 , dus ik ben echt superblij !

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:45

Ik zal mezelf even voorstellen dan..
Ik ben kimberly, 20 jaar jong. Chronisch ziek, en hier blog ik ook over. Gewoon over hoe ik worstel met mijn ziekte. En ook om het van me af te kunnen schrijven, en dat mensen daar kunnen kijken hoe het met me gaat.
Het begon eigenlijk heel kleinschalig allemaal. Voor vrienden familie en verder niet. Maar ondertussen heb ik er ook een eigen facebook pagina van. En ik ben een beetje van mijn ziekte mijn bloghobby aan het maken.
Bloggen doe ik 3 keer per week. (Maandag, Woensdag & Vrijdag.) Heel af en toe gaat er ook een blog online, waarin ik niet vertel over hoe het met me gaat die dag en de dagen ervoor. Maar zoals vandaag gaat hij over argumenten die ik wel eens te horen krijg, en dan mensen met me willen ruilen omdat ik niet werken kan en niet naar school kan en ga zo maar door.

Mijn kracht op het moment is mijn blog! Neem gerust een kijkje, en vragen stellen mag altijd! Hou je vooral niet in!

Travel_me, Dankjewel!

Faunty, super tof! zo meteen heb je er weer een bezoeker bij! ik ga even lezen!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:19

Welkom xkimmieejj, heftig verhaal en mooi dat je kracht uit je blog kunt halen! Ik ga je volgen.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:23

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:54

Miszeva, wauw jou blog! echt heel gaaf! Zelf ben ik niet zo van het reizen, simpelweg omdat ik het niet durf.. Ben nu sinds ik een vriend heb Nederland aan het leren kennen.. En ook dat vind ik gaaf.. Maar als ik jou foto's zie, is Nederland verkennen al helemaal niks meer hihi! ik ga jou ook volgen simpelweg omdat ik het heel interessant vind

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:33

faunty schreef:
wow , ik kijk net op mijn blog en zie dat er vandaag 12 (!) mensen op gekeken hebben . Hoogste tot nu toe is 8 , dus ik ben echt superblij !

Gaaf is dat he? Te zien hoe je blog groeit. *\o/*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:47

Ik heb vandaag mijn banner en profielfoto op youtube laten ontwerpen en die heb ik nu online gezet :D
http://bit.ly/1QD2Kih

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 02:02

Wat leuk!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 02:08

Dankjewel! :D

Wat leuk trouwens dat jij ook in bitlezer in beeld bent geweest! Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 13:09

Maureen95 schreef:
Ik heb vandaag mijn banner en profielfoto op youtube laten ontwerpen en die heb ik nu online gezet :D

Super leuk!! Ben zelf ook fan van cartoon stijl haha :o :D
Heb je een abbo er bij gegeven ;)

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 13:44

Maureen95 schreef:

Super mooi! Hoe heb je dat gemaakt?

Ik ben een beetje zat van mijn naam op youtube (danitialovepuck) want hij is best moeilijk en ik heb puck al een tijdje niet meer. Ik heb zelf bedacht: danihorses of petslifedani of ellekai (van ellegro en kailey) maar vind ze allemaal niet echt pakkend

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:49

Dankjewel WubWub <3 Ik ben inderdaad ook fan van cartoon style. Ik heb de profielfoto laten ontwerpen door een vriendin uit Oostenrijk en de banner heeft het broertje van mijn vriend ontworpen :D

Oostenrijkse vriendin is bijna 5 uur bezig geweest met het maken van de cartoon :wow:

Ze heeft het gestreamt op Twitch dus als je het leuk vind om terug te kijken kan je dat hier doen! :
http://www.twitch.tv/excilia/v/37743902
(zou het geluid even iets zachter zetten :P )

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:52

Maureen, Super mooi!!

Danitapuck, het is en blijft moeilijk.. ook omdat je natuurlijk niet elke keer veranderen wil!

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:50

Leuke blogs weer allemaal. En welkom Kimberly, mooie website. Erg duidelijk en overzichtelijk. Ik blijf volgen.

Heeft iemand nog tips om meer likers en volgers te krijgen op insta en fb? Ik wil uiteindelijk wel tegen betaling gaan promoten, maar wil toch nog wat andere dingen ook proberen. Hoe brengen jullie je blog onder de aandacht?

Afgelopen week weer wat posts geplaatst, waaronder De weg naar klassiek - Deel 1.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 00:27

Ik gebruik Bokt, mijn Fb en mijn twitter om mijn blog te promoten. Het helpt ook om op andermans blog (met je WP) reacties achter te laten. Nu ik een jaar bezig ben, was ik laats benaderd en gevraagd of ik in deze lijst wilde: http://www.savvyhorsewoman.com/2015/12/ ... -2016.html

Ik ben ook op FB lid van een aantal blogger groepen. Oja, ik plaats het ook altijd op Google+ in verschillende paarden communities en bloggers groepen maar dat levert echt nauwelijks verkeer op. Kost me soms meer dan 45 minuten om overal te posten en dan krijg je 1 persoon... :+

Goede tags en categorieën zorgen nu dat ik ook veel door zoekmachines verkeer krijg.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 00:46

HippoLogic schreef:
Ik gebruik Bokt, mijn Fb en mijn twitter om mijn blog te promoten. Het helpt ook om op andermans blog (met je WP) reacties achter te laten. Nu ik een jaar bezig ben, was ik laats benaderd en gevraagd of ik in deze lijst wilde: http://www.savvyhorsewoman.com/2015/12/ ... -2016.html

Ik ben ook op FB lid van een aantal blogger groepen. Oja, ik plaats het ook altijd op Google+ in verschillende paarden communities en bloggers groepen maar dat levert echt nauwelijks verkeer op. Kost me soms meer dan 45 minuten om overal te posten en dan krijg je 1 persoon... :+

Goede tags en categorieën zorgen nu dat ik ook veel door zoekmachines verkeer krijg.

Die manieren zijn wel goed! Hoe heten die blog fb pagina's als ik mag vragen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:28

Ik zit in een paar Facebookgroepen voor bloggers waar je je nieuwe posts mag posten, en daar haal ik altijd wel veel traffic uit.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:35

Mag ik vragen welke groepen dat zijn? Ik ben zelf lid van 1 groep maar daar krijg ik bijna geen traffic van :=

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:52

Die facebook groepen, daar ben ik heel snel weer mee gestopt. Mijn hele time-line werd volgespamt ermee, dan maar iets minder bezoekers. :p

Leuke post Anna_Dani, ik wist eigenlijk nooit zo goed wat klassieke dressuur inhield, maar het heeft dus best wel veel overlap met natural horsemanship, wat ik hier zo uit haal, klopt dat?

En ik ben zelf ook weer onder mijn steen vandaan gekropen en eindelijk weer wat geschreven. Iemand zin in heerlijke, knapperige, spicy granola? :)
Home-Made Granola Recipe

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:56

Ik vind die groepen heel leuk, want je krijgt er heel veel leuke feedback van en er zijn vaak ook erg interessante discussies :) Hoeveel traffic je ervan krijgt, hangt natuurlijk ook af van wat je post, hoe je het post enz. Het moet ook maar net de mensen interesseren die het zien. Als je een heel niche blog hebt, spreek je sowieso minder mensen aan.

Ik ben lid van The Bloggerlist, Bloggermedia, Bloggerscafé en nog een paar anderen.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:16

Ik post ook wel eens wat op FB groepen, maar het wisselt heel erg hoeveel verkeer is eruit haal. Soms maar 1 en soms tientallen. Ach je kan het altijd eens proberen.

Vandaag is bij mij een blog over vakantie op Curacao gekomen: http://www.justtravelme.nl/reistips/op- ... r-curacao/