Het wordt bijna een huiskamertopic hier :pIk ga me nog even storten op 28.. Twee 'strijden'Iemand een hint?
kom net weer terug en zit *zucht* nog steeds naar de foto van sneep te kijken, wat heeft hij in nederland niet wat hij in engeland wel had??? Geen flauw benul of idee, heb zelfs la fotos op google vergeleken wie heeft er nog een hint??
Die vraag over wat sneep hier niet heeft moet je wel heel letterlijk nemen Seraphim ben je al iets verder?
Ik kom niet uit die foto van 22.Van alle kanten bekijken? moet ik m'n laptop soms ondersteboven houden??
Bzoem schreef:Ik kom niet uit die foto van 22.Van alle kanten bekijken? moet ik m'n laptop soms ondersteboven houden?? bij je laptop wil het helemaal achterover kantelen van je scherm wel ens helpen
Veerle90 schreef:Bzoem schreef:Ik kom niet uit die foto van 22.Van alle kanten bekijken? moet ik m'n laptop soms ondersteboven houden?? bij je laptop wil het helemaal achterover kantelen van je scherm wel ens helpen I tried.. XD Hij werd idd scherper.. maar wat moet ik zien? XD
Goedemorgen, ik ben gister bij 24 blijven steken, met wat sneep hier niet en in engeland wel heeft, kom er niet uit
CarinaR schreef:Goede morgen, zie dat jullie al een lekker eindje opweg zijn.Ik zit nu bij 34 met die &ReHELP
CarinaR schreef:CarinaR schreef:Goede morgen, zie dat jullie al een lekker eindje opweg zijn.Ik zit nu bij 34 met die &ReHELPik zit met hezelfde probleem!
Los de droedel op!Heeft mij ook een tijdje gekost, schrijf alle mogelijkheden op, dan zie je het vanzelf!
Iemand online welke al voorbij 34 is?En mij dus ook niet, terwijl ik daar toch wel redelijk goed in ben.
Ik zit al een tijdje te knoeien met 39, maar het wil niet echt...Heb geen idee hoe ik moet googlen. XD