Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:36

Stamper schreef:
Iemand toevallig met die blackhead masks?

Die heb ik en hebben voor mij vrij weinig gedaan. Alleen de donshaartjes worden eruit getrokken...

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:43

Ik had die ook besteld en ben er wel tevreden over eigenlijk. Niet dat extreme effect zoals op al die filmpjes dat al je porien leeggetrokken worden, maar het trekt wel degelijk een hoop troep van m'n huid en ik heb echt dagen erna nog een voelbaar zacht huidje. Zeker voor die prijs vind ik ze daarom heel fijn en het doet meer voor me dan merkmaskertjes van de drogist hier die tig keer duurder zijn...
Heb trouwens wel echt een ontzettend vette huid, kan me voorstellen dat een droog gevoelig huidje van deze maskers niet zo blij wordt.

Kiki1995

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:46

Je huid wordt er idd heel lekker zacht van, blijft ook een paar dagen zo. Maar het is niet zo extreem als de foto's en filmpjes doen vermoeden! Vind ze fijner dan de neusstrips die ik had van de Kruidvat c:

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 20:39

Ik heb het misschien verkeerd gebruikt maar mijn gezicht werd zwart en heb het eraf moeten moeten schuren met een schuurspons

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:48

Lynn_Nikita schreef:
Ik heb het misschien verkeerd gebruikt maar mijn gezicht werd zwart en heb het eraf moeten moeten schuren met een schuurspons

Je moet het laten opdrogen en dan eraf trekken. Peel off

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:50

Rena100 schreef:
Mijn Xiaomi registreert wel stappen tijdens het paardrijden, maar mijn telefoon telt bijvoorbeeld meer stappen dan mijn Xiaomi. Fitbit is natuurlijk wel van een ander kaliber, dus echt een goede vergelijking vind ik dat niet. Zo'n fitbit kost al gauw 100 euro meer, dus dat deze accurater zal zijn, is geen verrassing.

Ik héb dus eens voor de show meegeteld met de xiaomi.
Ik was benieuwd..
Ik maakte zo'n 250 stappen en het klopte!
Dus ik heb wel de indruk dat ie vrij exact is.
Duurder wil niet perse zeggen beter.. je hoopt het natuurlijk wel. Mijn telefoon klopte niet overigens.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:09

Marjoow schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Na een uur was het nog vloeibaar

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 06:42

Ik krijg mn geld terug van dat tshirt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:47

Mijn k9 tuig hebben ze gisteren willen afleveren maar ik heb de postbode gemist. Vandaag kwamen ze teug. Ik heb gisteren een jurkje met stippen besteld voor mijn dochter en een lego ninjago shirt voor mijn zoon. Ben benieuwd naar de maat

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:01

Lynn_Nikita schreef:
Marjoow schreef:

Na een uur was het nog vloeibaar

Je moet ook niet te dik smeren hé? Heb ik de eerste keer ook gedaan.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:53

Ik krijg mijn xiaomi niet "geconnect" met mijn telefoon. Ook al leg ik hem boven op mijn telefoon ( dichterbij kan echt niet ). Wat doe ik fout ??

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:55

Staat je Bluetooth aan?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:00

ja, maar nu zegt telefoon dat er geen bluetooth apparaat in de buurt is en mijn xiaomi ligt ernaast ....

5 minuten geleden stond de xiaomi nog gewoon genoemd bij bluetooth..
Laatst bijgewerkt door Maris op 11-07-17 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:01

je bandje staat wel aan?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:02

Bandje is aan het opladen. Ligt het daar aan ?
Mi band staat nu wel bij bluetooth....

edit: en nu weer niet .... grrr

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:12

Hmm dat is vreemd, misschien even je telefoon opnieuw opstarten?
Als mi band opgeladen is moet hij gewoon via Bluetooth verbinding maken eigenlijk..

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:13

hij is nog niet helemaal opgeladen, dus misschien is dat het ? Als ik op de band duw zie ik dat hij nog "1 streepje" moet opladen en de tijd.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:14

je moet wel verbinden via de app, althans zo heb ik dat gedaan en dan werkt het gewoon heel simpel. de app zegt dat dat je op t 'knopje' moet drukken en dan is ie verbonden.

Edit: via bluetooth op mijn telefoon is ie niet zichtbaar.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:15

Zo ging het bij mij ook. :j

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:17

Rena100 schreef:
je moet wel verbinden via de app, althans zo heb ik dat gedaan en dan werkt het gewoon heel simpel. de app zegt dat dat je op t 'knopje' moet drukken en dan is ie verbonden.

Edit: via bluetooth op mijn telefoon is ie niet zichtbaar.

huh, wacht even dit volg ik even niet ?
Ik ga naar de app en dan vraagt de app Select devices to pair. Dan band , dan verschijnt in beeld searching for band en dan couldn't pair, keep the band close to your Phone and try again...

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:18

misschien toch even van t stroom afhalen want dat is hoe die bij mij wel meteen werkte. Duurt wel ff, maar het werkte wel in 1 keer.

Als ik op mijn telefoon naar de bluetooth instellingen ga dan is die niet zichtbaar, niet zoals andere bluetooth apparaten. Alleen in de app is die zichtbaar.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:20

Hij ligt nu op mijn telefoon zonder aangesloten te zijn, maar helaas..... couldn't pair .....
Misschien moet hij echt eerst helemaal opgeladen te zijn ??
Of komt het door mijn telefoon ( Motorola ...) ??

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:27

Zucht ik word moe van mijn chinees. Had 5 ringen (dezelfde) bijbesteld. 3 zijn er goed, 1 is idioot veel kleiner dan de rest en 1 heeft een bloemblaadje waar het witte deel uit is.
Verkoper gemaild wat er is en dat ik 2 goede wil hebben.
Mail terug: heb je foto? Ja maar alleen van het maatverschil en ben nu niet thuis, dus dat uitgelegd en foto verstuurd.
Krijg ik terug dat de ring verstelbaar is en of ik hem niet op maat kan maken. Nou nee, hij is zoveel kleiner dat hij niet meer fijn zit dan en dat had ik in mijn eerste bericht al gezegd. Nu weer bericht dat hij dan het bedrag van 1 ring wil terugstorten en een vaag verhaal over dat ik hem dan kan houden en verkopen aan een vriend ofzo. Pfff kerel er zijn er 2 niet goed en ik wil geen geld terug ik wil 2 goede ringen, hoe moeilijk is het? Het lijkt verdorie wel een Nederlandse verkoper, want van Chinezen ben ik echt alleen gewend dat ze voor je kruipen, wel via Ebay eerder maar dat mag toch niet uitmaken?!
En het gaat maar om een flutbedrag hoor maar het gaat mij om het principe ik wil gewoon krijgen wat ik bestel!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:22

Alwiene schreef:
Zucht ik word moe van mijn chinees. Had 5 ringen (dezelfde) bijbesteld. 3 zijn er goed, 1 is idioot veel kleiner dan de rest en 1 heeft een bloemblaadje waar het witte deel uit is.
Verkoper gemaild wat er is en dat ik 2 goede wil hebben.
Mail terug: heb je foto? Ja maar alleen van het maatverschil en ben nu niet thuis, dus dat uitgelegd en foto verstuurd.
Krijg ik terug dat de ring verstelbaar is en of ik hem niet op maat kan maken. Nou nee, hij is zoveel kleiner dat hij niet meer fijn zit dan en dat had ik in mijn eerste bericht al gezegd. Nu weer bericht dat hij dan het bedrag van 1 ring wil terugstorten en een vaag verhaal over dat ik hem dan kan houden en verkopen aan een vriend ofzo. Pfff kerel er zijn er 2 niet goed en ik wil geen geld terug ik wil 2 goede ringen, hoe moeilijk is het? Het lijkt verdorie wel een Nederlandse verkoper, want van Chinezen ben ik echt alleen gewend dat ze voor je kruipen, wel via Ebay eerder maar dat mag toch niet uitmaken?!
En het gaat maar om een flutbedrag hoor maar het gaat mij om het principe ik wil gewoon krijgen wat ik bestel!

accepteer geld terug van 2 ringen en bestel ze dan opnieuw.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:24

Maris schreef:
Hij ligt nu op mijn telefoon zonder aangesloten te zijn, maar helaas..... couldn't pair .....
Misschien moet hij echt eerst helemaal opgeladen te zijn ??
Of komt het door mijn telefoon ( Motorola ...) ??

Heb je een knopje op de oplader zitten? Bij de echte fitbit kan je dan resetten al je daar 3x op drukt. Heb ik ook gedaan toen hij niet kon connecten in het begin en dat werkte!