Stamper schreef:Iemand toevallig met die blackhead masks?
Die heb ik en hebben voor mij vrij weinig gedaan. Alleen de donshaartjes worden eruit getrokken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Mijn Xiaomi registreert wel stappen tijdens het paardrijden, maar mijn telefoon telt bijvoorbeeld meer stappen dan mijn Xiaomi. Fitbit is natuurlijk wel van een ander kaliber, dus echt een goede vergelijking vind ik dat niet. Zo'n fitbit kost al gauw 100 euro meer, dus dat deze accurater zal zijn, is geen verrassing.
Rena100 schreef:je moet wel verbinden via de app, althans zo heb ik dat gedaan en dan werkt het gewoon heel simpel. de app zegt dat dat je op t 'knopje' moet drukken en dan is ie verbonden.
Edit: via bluetooth op mijn telefoon is ie niet zichtbaar.
Alwiene schreef:Zucht ik word moe van mijn chinees. Had 5 ringen (dezelfde) bijbesteld. 3 zijn er goed, 1 is idioot veel kleiner dan de rest en 1 heeft een bloemblaadje waar het witte deel uit is.
Verkoper gemaild wat er is en dat ik 2 goede wil hebben.
Mail terug: heb je foto? Ja maar alleen van het maatverschil en ben nu niet thuis, dus dat uitgelegd en foto verstuurd.
Krijg ik terug dat de ring verstelbaar is en of ik hem niet op maat kan maken. Nou nee, hij is zoveel kleiner dat hij niet meer fijn zit dan en dat had ik in mijn eerste bericht al gezegd. Nu weer bericht dat hij dan het bedrag van 1 ring wil terugstorten en een vaag verhaal over dat ik hem dan kan houden en verkopen aan een vriend ofzo. Pfff kerel er zijn er 2 niet goed en ik wil geen geld terug ik wil 2 goede ringen, hoe moeilijk is het? Het lijkt verdorie wel een Nederlandse verkoper, want van Chinezen ben ik echt alleen gewend dat ze voor je kruipen, wel via Ebay eerder maar dat mag toch niet uitmaken?!
En het gaat maar om een flutbedrag hoor maar het gaat mij om het principe ik wil gewoon krijgen wat ik bestel!
Maris schreef:Hij ligt nu op mijn telefoon zonder aangesloten te zijn, maar helaas..... couldn't pair .....
Misschien moet hij echt eerst helemaal opgeladen te zijn ??
Of komt het door mijn telefoon ( Motorola ...) ??