Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Das un groate stempel jonguh!![]()
[ [url=m/gUWYP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En glasfolie
[ [url=m/OHL6Xg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een stempelplaat voor een klant die op de vaart zit
[ [url=m/xeel7J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tallie1979 schreef:LadyMadonna schreef:Das un groate stempel jonguh!![]()
[ [url=m/gUWYP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En glasfolie
[ [url=m/OHL6Xg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een stempelplaat voor een klant die op de vaart zit
[ [url=m/xeel7J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook van deze stempelplaten, bijpassende lak en een stempel gekocht, maar bij mij plakt hij absoluut niet aan de stempel vast. Ik heb vroeger ook konaf gehad, dat ging prima. Dit voor geen meter. Vraag me af wat ik verkeerd doe..
xFioon schreef:Suuszels schreef:Ik heb vandaag mijn tafelkleed binnen gekregen[ [url=m/nw0nUo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kleed! Heb je een linkje?
germie schreef:En nu krijg ik een bericht dat ik een ontvangen item moet confirmen. Ik heb het niet ontvangen, dus ze hebben inderdaad pakjes verwisseld. Maar nu wil ik mijn geld terug. En dat gaat niet.
De dispute zegt dat ik niet kan aangeven dat ik het niet ontvangen heb. Dat ik dan maar bij postNL moet zijn. Ik kan natuurlijk een foto maken en zeggen dat dit niet is wat i kbesteld heb.
Utixo schreef:germie schreef:En nu krijg ik een bericht dat ik een ontvangen item moet confirmen. Ik heb het niet ontvangen, dus ze hebben inderdaad pakjes verwisseld. Maar nu wil ik mijn geld terug. En dat gaat niet.
De dispute zegt dat ik niet kan aangeven dat ik het niet ontvangen heb. Dat ik dan maar bij postNL moet zijn. Ik kan natuurlijk een foto maken en zeggen dat dit niet is wat i kbesteld heb.
Als ik iets niet binnen krijg kies ik voor "product is niet zoals gewenst" en maak ik een foto van een lege tafel. Heeft tot nu toe prima gewerkt.