takkie_muis schreef:
de 2e!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CrazyCat schreef:takkie_muis schreef:Oh ja de geleHmm 2 of 3 , 3 of 2
Ik weet het ook niet, want ik wil ook de valk Anda nog tzt. Maar heb nu toch nog niet genoeg SC.
Ik wil lifetime bestellen, maar wacht even af of ze dit weekend dubbele SC hebben.
Clemency schreef:Denk niet dat ze dit weekend dubbele sc hebben, hadden ze vorig weekend namelijk ook al. Ik denk dat je dan tot volgende maand moet wachten.
CrazyCat schreef:Clemency schreef:Denk niet dat ze dit weekend dubbele sc hebben, hadden ze vorig weekend namelijk ook al. Ik denk dat je dan tot volgende maand moet wachten.
Zo raar want vorig weekend heb ik steeds gekeken en stond er gewoon nog steeds 1200 sc voor lifetime.
Een maand ga ik niet wachten in ieder geval
Clemency schreef:Dat moment dat je moeder op het punt staat een paard voor je te kopen en dat het dan op het laatste moment niet doorgaat omdat ze te klein is voor je zus
Clemency schreef:Naja, het was niet echt zoeken. Ik mocht nooit een paard todat deze kans zegmaar op ons pad kwam. Het helemaal uitleggen ga ik niet aan beginnen maar het komt er op neer dat dit mijn enige kans was op een eigen paardMaarja, oliebol happends.
takkie_muis schreef:Ah kak ik ben beenbescherming kwijt >< , vergat dat een draft ze niet omkan en wou ze omdoen maar ik kreeg melding dat ze niet pasten en toen waren ze weg
[ Afbeelding ]
Heb deze mooie dame , WinterRunner!
Karla_1999 schreef:CrazyCat schreef:Zo raar want vorig weekend heb ik steeds gekeken en stond er gewoon nog steeds 1200 sc voor lifetime.
Een maand ga ik niet wachten in ieder geval
Dat veranderen ze ook niet altijd, als je het koopt, krijg je gewoon het dubbele