Citaat:Hoi,
Bedankt voor je e-mail. In dit geval kan het zijn dat er iets is fout gegaan, maar maak je geen zorgen wij gaan zorgen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zou je mij de naam je avatar kunnen vertellen? Dan zal ik zorgen dat ik je mail adres terug zet naar: (hier stond mijn e-mail adres)
Mvg,
Michael - Star Stable Support
Citaat:Hey,
Mijn avatar naam is Claudia Snowvalley. Weet u toevallig ook wat er mis gaat bij het veranderen van mijn wachtwoord? Want ik kan het nog steeds niet veranderen omdat hij blijft zeggen dat ik mijn huidige wachtwoord verkeerd heb ingevoerd.
Heel erg bedankt in ieder geval!
Groetjes
Claudia
Ik zie dat gisteren hebt kunnen spelen, kan ik er daarom vanuit gaan dat het probleem is opgelost? Als je een nieuw wachtwoord wilt aanvragen moet je op de "wachtwoord vergeten" knop drukken dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.
Mvg,
Michael - Star Stable Support
Nouja ik werd hier zo chagrijnig van. Ik loop nu al 5 dagen met hem over dit probleem te praten, en hij begrijpt nog niet wat er aan de hand is...!
Mijn antwoord:
Kijk, dat is het punt!
Ik kan gewoon inloggen en spelen, maar het wachtwoord veranderen werkt niet omdat hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijl ik het al 3 dagen achter elkaar probeer, maar het werkt niet. En mijn account geeft nog steeds dat rare e-mail adres aan: lionnelove@gmail.com.
En ik mail nu al weken met u over dat ik naar een andere server wil, namelijk terug naar We1. En toen ik eindelijk door jullie overgeplaatst kon worden zeiden u dat ik een bevestigings e-mail moest sturen van het e-mail adres dat aan mijn account gekoppelt is.
Ik vond dat een beetje raar, want ik dacht: "Dit IS het e-mail adres dat aan mijn account gekoppeld is want hiermee heb ik mijn Star stable account gemaakt".
En toen ik inlogde om te checken zag ik dus dat onbekende e-mail adres: lionnelove@gmail.com Staan.
En dat e-mail adres staat er nu nog steeds. Dus dat zou kunnen betekenen dat iemand vanaf dat e-mail adres een mail kan sturen om het wachtwoord te veranderen en dat wachtwoord weet ik dan natuurlijk niet, dus dan kan ik niet meer op mijn Star Stable account, en dan heeft die persoon dus mijn account gestolen. (Dit zou dus kunnen gebeuren)
En ik kan dus nog steeds niet mijn wachtwoord zelf veranderen voor de veiligheid!!!
Daarom mail ik dus de hele tijd... En mijn vraag aan u is: Weet u wat en nu aan de hand is en kan u het oplossen?
Nouja, dus dat is het probleem.
Ik hoop dat ik het nu een beetje opgehelderd heb....?
Groetjes
Luca / Claudia Snowvalley
Ik word hier zo ongelooflijk MOE van... Als hij het nu nog niet begrijpt ga ik ze serieus gewoon bellen en ze op die manier maar uitleggen wat er aan de hand is. Want beter dan dit kan ik het gewoon niet beschrijven...