Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:55

Citaat:
Hoi,

Bedankt voor je e-mail. In dit geval kan het zijn dat er iets is fout gegaan, maar maak je geen zorgen wij gaan zorgen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zou je mij de naam je avatar kunnen vertellen? Dan zal ik zorgen dat ik je mail adres terug zet naar: (hier stond mijn e-mail adres)

Mvg,

Michael - Star Stable Support

Citaat:
Hey,

Mijn avatar naam is Claudia Snowvalley. Weet u toevallig ook wat er mis gaat bij het veranderen van mijn wachtwoord? Want ik kan het nog steeds niet veranderen omdat hij blijft zeggen dat ik mijn huidige wachtwoord verkeerd heb ingevoerd.
Heel erg bedankt in ieder geval!

Groetjes

Claudia

Citaat:
Hoi,

Ik zie dat gisteren hebt kunnen spelen, kan ik er daarom vanuit gaan dat het probleem is opgelost? Als je een nieuw wachtwoord wilt aanvragen moet je op de "wachtwoord vergeten" knop drukken dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Mvg,

Michael - Star Stable Support

Nouja ik werd hier zo chagrijnig van. Ik loop nu al 5 dagen met hem over dit probleem te praten, en hij begrijpt nog niet wat er aan de hand is...!
Mijn antwoord:

Citaat:
Hoi,

Kijk, dat is het punt!
Ik kan gewoon inloggen en spelen, maar het wachtwoord veranderen werkt niet omdat hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijl ik het al 3 dagen achter elkaar probeer, maar het werkt niet. En mijn account geeft nog steeds dat rare e-mail adres aan: lionnelove@gmail.com.

En ik mail nu al weken met u over dat ik naar een andere server wil, namelijk terug naar We1. En toen ik eindelijk door jullie overgeplaatst kon worden zeiden u dat ik een bevestigings e-mail moest sturen van het e-mail adres dat aan mijn account gekoppelt is.
Ik vond dat een beetje raar, want ik dacht: "Dit IS het e-mail adres dat aan mijn account gekoppeld is want hiermee heb ik mijn Star stable account gemaakt".
En toen ik inlogde om te checken zag ik dus dat onbekende e-mail adres: lionnelove@gmail.com Staan.

En dat e-mail adres staat er nu nog steeds. Dus dat zou kunnen betekenen dat iemand vanaf dat e-mail adres een mail kan sturen om het wachtwoord te veranderen en dat wachtwoord weet ik dan natuurlijk niet, dus dan kan ik niet meer op mijn Star Stable account, en dan heeft die persoon dus mijn account gestolen. (Dit zou dus kunnen gebeuren)

En ik kan dus nog steeds niet mijn wachtwoord zelf veranderen voor de veiligheid!!!

Daarom mail ik dus de hele tijd... En mijn vraag aan u is: Weet u wat en nu aan de hand is en kan u het oplossen?

Nouja, dus dat is het probleem.
Ik hoop dat ik het nu een beetje opgehelderd heb....?

Groetjes

Luca / Claudia Snowvalley

Ik word hier zo ongelooflijk MOE van... Als hij het nu nog niet begrijpt ga ik ze serieus gewoon bellen en ze op die manier maar uitleggen wat er aan de hand is. Want beter dan dit kan ik het gewoon niet beschrijven... :n

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:17

HorseQuote schreef:
Ik heb zelf Bandicam ook geïnstalleerd, verder geen problemen. Kan je laptop dit wel aan, twee programma's?

Bandicam vind ik zelf wel een fijn programma.

CrazyCat, veel beterschap met je voet!

Hij kan t aan als t goed is..
Alleen het probleem is, ik open Bandicam, ik zet hem aan en dan ga ik naar Star Stable. En stop ik het filmpje even later maar dan blijft hij gewoon op de laatste pagina waar ik was, maar ik hoor de Star Stable geluiden dus wel..

prugelpiet

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:31

Wat is er uiteindelijk met James moorland (Ja, zo heette ie toch? :') ) gebeurd? Ben nooit verder gekomen dan dat :D

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:03

prugelpiet schreef:
Wat is er uiteindelijk met James moorland (Ja, zo heette ie toch? :') ) gebeurd? Ben nooit verder gekomen dan dat :D

Justin Moorland? :D

Die logeert nog steeds bij zijn opa bij de Dark Core. :j

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:14

Ik vind die craks helemaal niet meer zo erg met behulp van het lijstje, lekker maken zo gedaan!
Voor je het weet ben je zo bij de 6000 denk ik dan zo!

Vissen vind ik erger, was gisteren klaar met vissen en voor ik me kon melden loopt me laptop vast! Pffff ff sparen voor de computer die ik wil, dan gaat het vast een stuk beter

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:35

kan de boomhuis niet meer vinden haha. zoek me al 2 dagen rot. voor het laatste spook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:53

Als je bij de GD race bent, ga dan op zoek naar witte bloemen, en volg de witte bloemen!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:40

Ik kon deze dag wel vermoorden. Begint heel goed. Ik sta (wat bijna nooit voorkomt) vrolijk op, ga naar school en was gezellig. Dan ga ik voor het eerst naar me on stage (zangles dansles en toneel) was ook supergezellig. Ik kom thuis en de sims 4 is binnen. Heel vrolijk. Dan kom ik boven en zie ik dat ik een nieuw bed heb. Supergeweldig fantastisch leuk. Ik ga douchen en huiswerk maken. Tas inpakken doe ik later. Dan simsen!!! Ik vrolijk simsen en dan gaat het mis ik vergeet de tijd dus ineens komt mama boos boven dat het al 10 voor 10 is. Dan vraagt ze of ik mijn tanden al had gepoetst en ik ga zonder reden opeens liegen wat ik nooit doe. Waar het vandaan kwam weet ik ook niet. Dan zegt mama ben nou eens eerlijk dus dan zeg ik de waarheid. Ik krijg op me donder. Ik ga snel me klaarmaken voor bed en zet de laptop FATSOENLIJK (doe ik niet vaak) uit. Dan wil ik in bed gaan liggen komen mijn ouders naar boven. Pap zegt doe de laptop nog eens open (omdat ik dus vaak de laptop niet uitzet) dus ik doe dat heel zelfverzekerd. HIJ STOND NOG AAN!!!! Hoe dat kwam wist ik ook niet. Ja papa gelooft me weer niet dus ben ik morgen mooi me laptop kwijt. Dan wil ik in bed liggen. KRAKT ME BED DOOR!!! Nouja de balken vielen er van af. Kan ik dus mooi op de andere kamer gaan liggen zonder mobiel (die heb ik dus nu toch gepakt) dus nu lig ik hier te janken. Binnen 10 minuten mijn hele dag verpest die nog wel zo leuk was. :( ;(

Kan ik dus ook niet ss doen. (Dus nafnaf moet je even zelf de paarden verzorgen) ik vind dat zo ontzettend jammer. Ik deed het helemaal niet expres.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 00:13

Vervelend, maar is niet zo'n ramp toch?

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 01:09

Niet zo'n drama van maken.
Het valt allemaal wel mee.

Ik heb je in meerdere topics gezien en je moet toch echt wat positiever worden. Kom op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 01:12

Idd..

Ik heb nog geen tijd gehad voor SS :oo

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 08:16

Ik ben heel snel geraakt. Dus ja. Ik heb nu ook een vreselijk slecht humeur

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 09:28

Kunnen we alsjeblieft ontopic blijven..?

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 11:24

drawerlover schreef:
Ik kon deze dag wel vermoorden. Begint heel goed. Ik sta (wat bijna nooit voorkomt) vrolijk op, ga naar school en was gezellig. Dan ga ik voor het eerst naar me on stage (zangles dansles en toneel) was ook supergezellig. Ik kom thuis en de sims 4 is binnen. Heel vrolijk. Dan kom ik boven en zie ik dat ik een nieuw bed heb. Supergeweldig fantastisch leuk. Ik ga douchen en huiswerk maken. Tas inpakken doe ik later. Dan simsen!!! Ik vrolijk simsen en dan gaat het mis ik vergeet de tijd dus ineens komt mama boos boven dat het al 10 voor 10 is. Dan vraagt ze of ik mijn tanden al had gepoetst en ik ga zonder reden opeens liegen wat ik nooit doe. Waar het vandaan kwam weet ik ook niet. Dan zegt mama ben nou eens eerlijk dus dan zeg ik de waarheid. Ik krijg op me donder. Ik ga snel me klaarmaken voor bed en zet de laptop FATSOENLIJK (doe ik niet vaak) uit. Dan wil ik in bed gaan liggen komen mijn ouders naar boven. Pap zegt doe de laptop nog eens open (omdat ik dus vaak de laptop niet uitzet) dus ik doe dat heel zelfverzekerd. HIJ STOND NOG AAN!!!! Hoe dat kwam wist ik ook niet. Ja papa gelooft me weer niet dus ben ik morgen mooi me laptop kwijt. Dan wil ik in bed liggen. KRAKT ME BED DOOR!!! Nouja de balken vielen er van af. Kan ik dus mooi op de andere kamer gaan liggen zonder mobiel (die heb ik dus nu toch gepakt) dus nu lig ik hier te janken. Binnen 10 minuten mijn hele dag verpest die nog wel zo leuk was. :( ;(

Kan ik dus ook niet ss doen. (Dus nafnaf moet je even zelf de paarden verzorgen) ik vind dat zo ontzettend jammer. Ik deed het helemaal niet expres.

Dit heb je ook al in een ander topic verteld. Corectie, al dit is je 3e keer met dezelfde tekst En je kan Nafnaf ook een persoonlijk bericht sturen. Ik vind niet dat een bokt site over een spel dat je daar je levensverhaal hoeft neer te zetten. Tuurlijk kun je er neer zetten dat je laptop het niet doet of op vakantie bent en niet op sso kan. Maar het hele verhaal hoeven we gewoon niet te weten. Vind dit meer om aandacht vragen. Vooral omdat je het eerder in 2 andere topics hebt gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 11:44

HorseQuote schreef:
Drawerlover, wil je alsjeblieft ontopic blijven, en alleen berichten plaatsen die iets toevoegen aan dit topic?

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:12

hoe kom je binnen bij het observatorium

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:25

Achter die man die daar staat zie je van die blauwe sterretjes daar kan je naar binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:35

Ik heb zilveren handen :') , de tafel moest zilver ik niet :')

Hmm ik dub of ik nu een noord zweed koop , heb al meerdere leuken gezien

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:40

Ik ben gister avond een heel eind gekomen :D he he , weer een stapje veder naar level 16

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 13:57

Miekje23 schreef:
hoe kom je binnen bij het observatorium
Daks schreef:
Achter die man die daar staat zie je van die blauwe sterretjes daar kan je naar binnen.

Daar moet je trouwens eerst een quest voor gedaan hebben, ik weet niet precies meer welke, maar zonder quest kom je er niet in. ;)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:17

hehe, eindelijk weer ontopic ;) Bij het apple bobbing krijg je gewoon alles weer opnieuw nu, ook al had je die tack al, leuk dan. De nieuwe mutsen zijn wel cool, ik denk dat ik de rode en de groene ga kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:29

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lastig kiezen -O-

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:38

die valk <3

Ik heb de Laatste die is ook super lief.

Vind alleen wel dat er op zo'n dikke een westernset moet dus die spaar ik nu bij elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:49

Die 2de is ook zo tof , ik doe niet aan setjes ik heb 1 outfit en dat dragen al mijn paarden :')

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:50

jongens!
ik ga weer beginnen.
lalalalala niks tegen mijn onbetaalde account. :') ik rij alleen maar rondjes enz. :P