Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Denk dat hij na 3 pogingen toch maar naar het rusthuis moet. Gewoon bruin is niet interessant
De markt voor mustangs is echt verzadigd. Ben benieuwd hoe ze dat ooit op gaan lossen als het spel uit de beta komt. Killyenn schreef:Ik hou specifieke bloedlijnen in de gaten, maar hou het in principe bij fokken want ik heb leuke kleurtjes zat![]()
Mustangs zonder leuk kleurtje, hoe goed ze ook scoren, krijg je niet verkochtDe markt voor mustangs is echt verzadigd. Ben benieuwd hoe ze dat ooit op gaan lossen als het spel uit de beta komt.
Killyenn schreef:Ik hou specifieke bloedlijnen in de gaten, maar hou het in principe bij fokken want ik heb leuke kleurtjes zat![]()
Mustangs zonder leuk kleurtje, hoe goed ze ook scoren, krijg je niet verkochtDe markt voor mustangs is echt verzadigd. Ben benieuwd hoe ze dat ooit op gaan lossen als het spel uit de beta komt.

AlwaysH schreef:Iemand leuke hengst voor deze merrie? Liefst wel dragend Cr/n of Cr/Cr.
https://www.horsereality.nl/horses/4880/madisons-oase
Ik zal eerst de kleurkansen bekijken dus je krijgt niet a la minute antwoord.

AlwaysH schreef:Dankjewel KittyDylan, ik ga wel nog even verder kijken want mijn merrie is E/E dus nogal lastig met andere smoky black's
Zoek vooral naar perlino, smoky cream, cremello, vos, etc.
Even uitproberen welke hengsten leuk resultaat leveren.
Is dit hoog?
Beweging: dressuur -> 81