Pink cracks zijn toch niet zo heel erg? Als je het vergelijkt met die GED dingen waarvoor je maar 17 reputatie voor krijgt. Of vissen. Pink cracks gaan in vergelijking met die wel snel.
Zo ben ook weer terug uit engeland. Vandaag update ben benieuwd
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-14 11:22
Ik zit nu in een toetsweek, dus ik ben na 1 toets per dag weer vrij. Nu mag ik van mammie een spelletje doen, liggen alle servers er uit .
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-14 11:35
BUSTED BULBS, EXTRA HALLOWEEN FUN, AND MORE SNEAK PEEKS!
Hey everyone!
Everybody on Jorvik has had such a fabulously frightening Halloween, which means we’re not quite finished with all the spooky fun and games just yet...
Halloween Continued... We hope you’ve all had a frightfully fun Halloween! We love all the apple bobbing and trick or treat, as well as all that candy and all those awesome costumes, so we’re not ready for it all to end! As an extra treat, we’re letting the spooktacular Halloween feeling hang over Jorvik for another week! If you didn’t find all the ghosts or you missed out on any of last week’s prizes, here’s your chance to catch them all and complete your sets!
We know some of you were disappointed to miss out on some of last week’s cute giveaways, so here’s a second chance because we love you!
Top to toe style! The colder weather is starting to set in on Jorvik, so it’s time to dress up for top to toe cosy warmth! New beautifully knitted beanie bobble hats available from "Valedale Vestments", plus a selection of cute boots and new shoes in Jarlaheim at "Gary’s Shoes". Ride over and check out these adorable wintery wonders!
Hats and shoes, but which to choose?
Busted bulbs ATTENTION! The guard at Fort Pinta has got a problem with a few of the lightbulbs at the disco. Your mini-quest this week is to ride over and see if you can help him out! QUICK MARCH!
This mini-quest will be available for two weeks. To start it, you'll need to have begun helping Marley with his farm and paddock.
Say goodbye to JA! For this time around, the guys from the band JA are saying goodbye and heading back out on the road to make more music and stack up new adventures! We look forward to hearing more from the boys in the future and hope to have more exciting new music for you at Fort Pinta Disco soon!
A familiar face in the Valley... In another of our sneak peeks for the Valley of the Hidden Dinosaur, we can reveal that you’ll be spending more time with an already familiar face…!
We've seen him before and we'll see him some more...
With tons more behind-the-scenes previews, sneak peeks and competitions coming across our social media, it's going to be extra-fun to keep your eyes on our Facebook and Instagram this week! If you haven't done it already, now's a great time to like us on Facebook and follow us on Instagram!
KAPOTTE LAMPEN, EXTRA HALLOWEEN LOL, EN MEER VOORPROEFJES!
Hallo iedereen!
Iedereen op Jorvik heeft een geweldige Halloween tijd gehad, en daarom gaan wij nog even door met griezelen...
Halloween het vervolg... Wij hopen dat jullie allemaal een super enge en leuke Halloween hebben gehad! Het appel happen en trick or treat was een groot succes en mede daarom hebben wij besloten om nog even door te gaan! Jorvik zal een week extra in Halloween sferen blijven! Mocht je nog niet alle spoken hebben gevangen of alle prijzen hebben gewonnen dan is dit natuurlijk je kans!
Wij weten dat er spelers zijn die sommige cadeautjes van vorige week hebben misgelopen, daarom geven wij een tweede kans omdat wij jullie zo aardig vinden!
Van top tot teen in stijl! Het begint langzaam kouder te worden in Jorvik, het is dus tijd om je outfit aan te passen! Gloednieuwe gebreide mutsen zijn beschikbaar in "Valedale Vestments", daarnaast is er bij "Gary’s Schoenen" een selectie van schattige laarzen en schoenen te vinden. Rijd er naartoe en bekijk de winter collectie.
Schoenen en mutsen, maar welke moet ik kiezen?
Kapotte lampen GEEF ACHT! De uitsmijter van Fort Pinta heeft een probleem met een aantal lampen in de disco. In de mini-missie van deze week kun hem helpen met dit probleem! INGERUKT!
Deze mini-missie zal twee weken lang beschikbaar zijn. Om deze missie te kunnen doen moet je Marley geholpen hebben met zijn boerderij en rijbak.
Afscheid nemen van JA! Voor dit moment nemen wij afscheid van JA, zij gaan weer on tour en nieuwe muziek maken. Wij hopen natuurlijk meer van JA te horen in de toekomst, en misschien hebben wij binnenkort ook wel nieuws over de Fort Pinta discotheek!
Een bekend gezicht in de vallei... De onthulling van deze week over de Verborgen Dinosaurus Vallei is dat je wat tijd gaat doorbrengen met een oude bekende....!
Wij zijn hem al eerder tegengekomen en zullen hem opnieuw gaan ontmoeten...
Met vele voorproefjes en wedstrijden op onze social media kanalen, is het extra leuk om deze week op onze Facebook en Instagram pagina te kijken. Natuurlijk worden wij ook graag "geliked" op Facebook en volg ons op Instagram!
Een fijne week gewenst! Namens het voltallige Star Stable team
Iedereen op Jorvik heeft een geweldige Halloween tijd gehad, en daarom gaan wij nog even door met griezelen...
Halloween het vervolg... Wij hopen dat jullie allemaal een super enge en leuke Halloween hebben gehad! Het appel happen en trick or treat was een groot succes en mede daarom hebben wij besloten om nog even door te gaan! Jorvik zal een week extra in Halloween sferen blijven! Mocht je nog niet alle spoken hebben gevangen of alle prijzen hebben gewonnen dan is dit natuurlijk je kans!
Wij weten dat er spelers zijn die sommige cadeautjes van vorige week hebben misgelopen, daarom geven wij een tweede kans omdat wij jullie zo aardig vinden!
Van top tot teen in stijl! Het begint langzaam kouder te worden in Jorvik, het is dus tijd om je outfit aan te passen! Gloednieuwe gebreide mutsen zijn beschikbaar in "Valedale Vestments", daarnaast is er bij "Gary’s Schoenen" een selectie van schattige laarzen en schoenen te vinden. Rijd er naartoe en bekijk de winter collectie.
Schoenen en mutsen, maar welke moet ik kiezen?
Kapotte lampen GEEF ACHT! De uitsmijter van Fort Pinta heeft een probleem met een aantal lampen in de disco. In de mini-missie van deze week kun hem helpen met dit probleem! INGERUKT!
Deze mini-missie zal twee weken lang beschikbaar zijn. Om deze missie te kunnen doen moet je Marley geholpen hebben met zijn boerderij en rijbak.
Afscheid nemen van JA! Voor dit moment nemen wij afscheid van JA, zij gaan weer on tour en nieuwe muziek maken. Wij hopen natuurlijk meer van JA te horen in de toekomst, en misschien hebben wij binnenkort ook wel nieuws over de Fort Pinta discotheek!
Een bekend gezicht in de vallei... De onthulling van deze week over de Verborgen Dinosaurus Vallei is dat je wat tijd gaat doorbrengen met een oude bekende....!
Wij zijn hem al eerder tegengekomen en zullen hem opnieuw gaan ontmoeten...
Met vele voorproefjes en wedstrijden op onze social media kanalen, is het extra leuk om deze week op onze Facebook en Instagram pagina te kijken. Natuurlijk worden wij ook graag "geliked" op Facebook en volg ons op Instagram!
Een fijne week gewenst! Namens het voltallige Star Stable team
Sorry als ik er over heen heb gelezen, maar heeft iemand een lijstje van waar je allemaal kunt appel-happen?
Anoniem
Geplaatst: 05-11-14 15:03
Firgrove Steves Fort pinta Moorland bij oude vrouw Jorvik stables Valedale
Zover ben ik pas
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-14 15:12
Ah, dankje. Ik maak namelijk een kaartje met waar ze zijn. Ik had Firgrove nog niet
Lijstje nu: Firgrove Steves Fort pinta Moorland bij oude vrouw Jorvik stables Valedale Goldenleave stables
DanonePower
Geplaatst: 05-11-14 15:17
Karla_1999 schreef:
Ah, dankje. Ik maak namelijk een kaartje met waar ze zijn. Ik had Firgrove nog niet
Lijstje nu: Firgrove Steves Fort pinta Moorland bij oude vrouw Jorvik stables Valedale Goldenleave stables
Dat zijn ze allemaal
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-14 15:18
D_horse schreef:
Karla_1999 schreef:
Dat zijn ze allemaal
Oke, mooi. Ik kon er namelijk al niet meer vinden
CrazyCat
Geplaatst: 05-11-14 15:35
Dat vissen ben ik hopelijk bijna mee klaar. Verheug me nu al op die pink cracks....NOT.
Mijn eigen voetje valt gelukkig mee. De breuk is al redelijk vast gegroeid en het staat niet erg scheef dus we laten het zo. 3 weken lopen op krukken max.20 kg belasten en dan verder kijken.
Nu kan dus mijn bezoekje NL over 2 weken gewoon doorgaan. Ik ben blij.
Juliette
Geplaatst: 05-11-14 16:05
Is Camtasia betrouwbaar om filmpjes te maken? (voor Starstable)
Juliette
Geplaatst: 05-11-14 17:17
Okee Camtasia werkte niet. Heb nu Bandicam, maar als ik ga filmen blijf ik op de site van Starstable en hoor ik alleen die geluiden.. Kan iemand me ermee helpen?