Voor de mensen die dekhengsten hebben aangeboden: Ze staan erbij op de pagina maar heb even geen mededeling gedaan op jullie pagina, even snel in 1 x gedaan
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-18 19:08
Trouwens degene die fokformuliertjes hebben ingevuld: Is het expres gedaan dat er maar 1 naam is ingevuld ? Dat het een naam is voor zowel merrie als hengst? (Bij sommige dan)
Irisx
Geplaatst: 06-03-18 19:09
DohoShots schreef:
Trouwens degene die fokformuliertjes hebben ingevuld: Is het expres gedaan dat er maar 1 naam is ingevuld ? Dat het een naam is voor zowel merrie als hengst? (Bij sommige dan)
Voor mij wel!
Neverland
Geplaatst: 06-03-18 19:12
DohoShots schreef:
Tasmanië is trouwens ook nog een staat, Tara Iedereen vergeet altijd dat prachtige eiland.
Animal
Geplaatst: 06-03-18 19:55
DohoShots schreef:
Ik heb het ook opzettelijk gedaan Wanneer ik speciale namen heb voor hengst of merrie vul ik 2 namen in
Alleen klopt de genetische code niet helemaal.. Buckskin Dun (oftwel Dunskin) heeft een dun en een créme gen. Bij Soundgarden mist het crémegen in de code.
Over de genetica.. Ik heb een aantal tovero's staan. In het echt is dat zegmaar een tobiano die ook een overogen (splash of frame, kan beide) heeft. In het spel staat er (om in de speltermen te blijven) i.p.v. bijv. EeAaTOtoOV, EeAaTOV.
Als ik in het spel een gewone bruine merrie laat dekken door een tovero hengst, kan ik dan ook een tobiano veulen krijgen? In het echt is dat wel het geval. En loop je in het spel ook risico op een 'lethal white' veulen (veulen met 2 frame overo genen) als je met 2 overo's gaat fokken?