Mona, ik had hem al gelezen vanmorgen, goed geschreven!
Ik heb vandaag swatches van Layla Cloudy Violet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:Mag ik hier spammen? Ik weet niet of het spam is, maar wilde eigenlijk even een tip geven:
http://www.sponshirt.com. Ik ben nog op zoek naar een aantal vloggers en bloggers die zich willen inschrijven!
Het gaat om het dragen van merchandise, en het plaatsen van linkjes op je sociale media, waar je vervolgens voor betaalt wordt.
Als het als spam gezien wordt, haal het dan maar weg, maar volgens mij is het ook gewoon een leuke tip om wat extra bij te verdienen met het bloggen en vloggen
Fenrir schreef:kehdra schreef:Mag ik hier spammen? Ik weet niet of het spam is, maar wilde eigenlijk even een tip geven:
http://www.sponshirt.com. Ik ben nog op zoek naar een aantal vloggers en bloggers die zich willen inschrijven!
Het gaat om het dragen van merchandise, en het plaatsen van linkjes op je sociale media, waar je vervolgens voor betaalt wordt.
Als het als spam gezien wordt, haal het dan maar weg, maar volgens mij is het ook gewoon een leuke tip om wat extra bij te verdienen met het bloggen en vloggen
Vind de site nogal onduidelijk; hoeveel krijg je ervoor, wat voor bedrijven doen er aan mee (dus wat voor shirts zou je moeten dragen), op welk publiek is het gericht (NL of internationaal), er staat FB en twitter maar wat als je andere social media gebruikt, etc.
Ook staan er aardig wat taal- en typfouten op de site wat het er imo niet heel betrouwbaar uit laat zien.
Even snel de vragenlijst bekeken maar daar staat bij "Welke social media gebruik je?" bijv. ook maar een beperkt rijtje en geen optie om andere websites in te vullen. Daarbij lijkt de vragenlijst totaal niet op bloggers gericht te zijn, dus die hebben er waarschijnlijk vrij weinig aan. Het lijkt me relevanter om te weten waar iemand over blogt dan waar iemand werkt.
Daarnaast is er zo te zien ook geen optie om aan te vinken dat je niet werkt of niet naar school gaat.
kehdra schreef:verzendkosten? die betaal jij niet hoor.
Je schrijft je in, krijgt een uitnodiging nadat je deze accepteert krijg je verdere details meegestuurd met je merchandise (shirt, sweater oid), vervolgens draag je dit een dag, update je je social media met wat foto's en een video. Daarna wordt het gecontroleerd en na controle krijg je binnen 4 weken (Paypal, bankrekening duurt wat langer, zie FAQ's) na einde van de campagne betaald. In de meeste gevallen mag je de merchandise houden, als het wel terug moet krijg je er een gefrankeerde verpakking bij.