Maar he, ik was 9. 
Sims 2 is veel leuker omdat het echter is.
Sims 3 is ook weer leuk.
Sims 4 lijkt me dan weer minder, kleuterfase wordt overgeslagen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar he, ik was 9. 
Sims 3 is ook weer leuk.
Sims 4 lijkt me dan weer minder, kleuterfase wordt overgeslagen.
Sylvia_S schreef:Sims 1 is heel goedkoop geworden. Een tijdje geleden zag ik een cd van Sims 1 Op Vakantie in de winkel. Ik zag Sims 2 voor rond de 12 euro, dus ik ging vragen hoe veel die Sims 1 kostte.
98 cent, een euro. Ik heb de verkoper echt heel raar aangekeken, omdat ik het niet geloofde

Deetjeeuh schreef:Sylvia_S schreef:Sims 1 is heel goedkoop geworden. Een tijdje geleden zag ik een cd van Sims 1 Op Vakantie in de winkel. Ik zag Sims 2 voor rond de 12 euro, dus ik ging vragen hoe veel die Sims 1 kostte.
98 cent, een euro. Ik heb de verkoper echt heel raar aangekeken, omdat ik het niet geloofde
Echt serieus? Zo goedkoop?
Ik ga googlen.
Edit; volgens mij is de sims 3 ook niet heel duur?
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... T1-KUyVdXA
stunning schreef:Deetjeeuh schreef:
Echt serieus? Zo goedkoop?
Ik ga googlen.
Edit; volgens mij is de sims 3 ook niet heel duur?
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... T1-KUyVdXA
Dat is een digitale versie, dus niet zoals een cd met boekje die je krijgt, maar je krijgt het spel via de mail gestuurd wat je dan kunt installeren, de cd met boekje is bij bol.com in iedergeval nog 30 euro

Denk dat je daar meer geluk dan wijsheid nodig hebt wil je je spel kunnen kopen op die manier, maar als je toch wilt downloaden via origin, kan je het beter direct via origin doen
Hij liep iedere keer vast haha. Sylvia_S schreef:Sims 1 is heel goedkoop geworden. Een tijdje geleden zag ik een cd van Sims 1 Op Vakantie in de winkel. Ik zag Sims 2 voor rond de 12 euro, dus ik ging vragen hoe veel die Sims 1 kostte.
alleen kun je heel veel sims 1 spellen al niet meer vinden, je ziet het meest abracadabra nog liggen. 
Zelfs op mijn mac!!
, inclusief ferrari, zwembad,sportschool, en een heli haha
Het laden duurt aardig lang nu, maar ik wacht rustig af..
, daarna wil ik een kind krijgen, en die dan naar de uni sturen rijk maken en slagen en dan overnieuw beginnen