Ik sta gewoon alweer op de 192e plek en ben pas een paar dagen bezig.Echt zo super tof, ga echt hard vooruit
Lobke_ schreef:Ik sta gewoon alweer op de 192e plek en ben pas een paar dagen bezig.Echt zo super tof, ga echt hard vooruit Leuk om te zien he
Sef ja het is echt leuk om te zien, en ook nog eens vreselijk verslavend Ga steeds uitrekenen hoeveel keys ik nodig heb om een plekje hoger te komen haha.
in het begin gaat het ook best wel hard, want dan haal je heel makkelijk in één keer veel mensen in. helaas wordt dat steeds een beetje minder
Haha nou tot nu toe vind ik het nog behoorlijk snel gaan sta nu nog op de 189e plek Maar in het begin ging het inderdaad wel stukken sneller dan nu. Maar gewoon lekker doortypen dan komen we er vanzelf wel!Probeer het per plek te bekijken dan vlieg je er zo doorheen
Nienkex schreef:Ik puls automatisch bij elke 10.000 dat is ongeveer 1x per dag voor mijzou voor mij 20 of 30 keer zijn
Jeetje, wat typ je veel op een dag dan! Ik puls ook bij 10.000 en ik puls dat op een 'normale' dag meestal maximaal 3 keer
JessAndHope schreef:Nienkex schreef:Ik puls automatisch bij elke 10.000 dat is ongeveer 1x per dag voor mijzou voor mij 20 of 30 keer zijn wow, dan typ jij echt super veel... hoe kom je aan zó veel keys per dag?
Nienkex schreef:JessAndHope schreef:zou voor mij 20 of 30 keer zijn wow, dan typ jij echt super veel... hoe kom je aan zó veel keys per dag?RPG
200.000 per dag? Ga vooral zo door. Maar wel voorzichtig met zo weinig pulsen, dadelijk raak je er een half miljoen kwijt