Cute, ik sta inmiddels met welgeteld 200 keys voorsprong op nummer 8... Waarschijnlijk tot nr 9 weer een pulse doet (heeft al paar dagen niet gepulsed)
Ik typ hier in Londen veel meer dan op een nederlandse dag kantoor ik moet hier alle communicatie met Nederland via de msn en mail doen.. ik kan moeilijk ff langs mn PMers lopen
Ja, tijd voor een nieuw topic, dat schijnt te helpen Dus als we nou een beetje doortypen..
Ik ben ondertussen ook al een paar maanden van plan om een stukje voor het BNB te schrijven, dat zou wel moeten helpen, maar ik vergeet het steeds. Dus als iemand anders zin heeft?
Heb de link nu in mn onderschrift gezet, hopelijk dat ik mensen nieuwsgierig maak Helaas heb ik de laatste tijd niet zo veel te typen, maar goed, alle beetjes helpen he.
Ik had vanmorgen bij de Apps op mijn telefoon gekeken of het daar heel misschien ook tussenstond, maar helaas pindakaas.. Dat had me een heleboel meer Keys per dag opgeleverd! haha.
Ik heb de mini-laptop weer in ere hersteld en wilde hier nu ook whatpulse op installeren, maar ik kan met geen MOGELIJKHEID inloggen. Moet username en ww invoeren, dan check computers doen, maar vervolgens krijg ik de melding dat ik een time out op de bewerking heeft plaats gevonden, en vervolgens krijg ik een unknown server error..
Doe ik iets fout of ligt WP er zelf een beetje uit? Kent iemand dit probleem? Ik zit op school en ik ga zo aan een adviesrapport beginnen, lijkt me leuk als ik die keys mee kan nemen