Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Heb er 1 besteld via bol.com. was 33 euro. Kan er nog niet veel over zeggen, vandaag binnen gekregen. Maar vind t een mooi bandje en de app ziet er ook goed uit.
Alleen ik dacht ergens te lezen dat het klokje aan gaat wanneer je je pols omhoog brengt, dat doet ie niet. Iemand daar een tip over?
[ [url=m/vaLlm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
ScarOfWars schreef:Aroha schreef:Voor de mensen die nieuwsgierig waren naar die plak bh met touwtjes in het midden..
Hij ziet er gewoon goed uit, het systeem werkt ook zoals beloofd, maar met een kleinere cupmaat ziet het er imo niet super goed uit (maar dat kan ook mijn persoonlijke onzekerheid zijn). Ik heb hem ook maar ff 5 minuten getest. Dus niet echt gedragen. Het plakspul lijkt wel super goed hoor, kreeg hem niet makkelijk los oid.
Ik denk dat het voor een B cup best nog eens een goede uitkomst kan zijn.
Heb ik net geluk met mn B-cup dus![]()
Bedankt iig voor je reactie, even kijken of ik hem ga kopen. Heb jij je gewone maat genomen of een maat groter?
ScarOfWars schreef:Aroha schreef:
Heb ik net geluk met mn B-cup dus![]()
Bedankt iig voor je reactie, even kijken of ik hem ga kopen. Heb jij je gewone maat genomen of een maat groter?
Oeps beetje late reactie! Ik heb hem gewoon naar mijn maat besteld. Hij past ook, maar ik vind het gewoon niet mooi bij mijn maat. Misschien dat ik hem nog eens draag onder een jurkje oid, want hij is wel handig voor de blote rug haha!