Ik las iets over het bericht dat iemand de dochter is van de eigenaar van sso..
De eigenaar van sso is sowieso niet eens nederlands dus zijn dochter ook niet, als deze al een dochter zou hebben.
Ik heb ook iemand meegemaakt die dat vertelde, natuurlijk geloofde ik haar niet.
Ze wilde weten hoeveel paarden ik had, hoeveel sc ik al had en of ik sr ben. Daarna wilde ze mijn inlog een ww weten.
Ik heb haar het hele verhaal een beetje laten doen zonder natuurlijk mijn inlog te geven!
Vervolgens heb ik een printscreen van de chat gemaakt en naar sso gestuurd. Hun hebben toen haar chatlogs nagekeken en toen werd het duidelijk dat ze het wel vaker deed. En toen is zij geblokkeerd van star stable.
Mijn advies is om sso een berichtje te sturen met die naam, dan kunnen ze die mensen gelijk blokkeren. Misschien is het maar een jong meisje en kan je daar medelijden mee hebben maar er zijn zat meiden die er dus wel ingeloven en vervolgens al hun sc op gemaakt en hun paarden verkocht of je kan er gewoon niet meer op omdat ze je hele inlog veranderen. Dus gewoon melden!
Ik heb trouwens ook 1 van de nieuwe noord sweedse gekocht die op svg manege. Dus de palomino, ik vind het wel erg jammer van de update ik had het nieuwe ras wel verwacht ipv een nieuwe kleur.
Iemand die de mogelijkheid zou hebben binnen het bedrijf zal nooit, maar dan ook nooit om inlog gegevens vragen. De systeembeheerders kunnen namelijk ook zonder login info in alle accounts.
Ilsevdberg
Geplaatst: 27-10-14 15:46
love_horse1 schreef:
hier trouwens een andere edit , beter? [ Afbeelding ]
die manen zijn wel stoer! met welk programma doe je dat? als ik vragen mag
hangt er vanaf, dat verandert denk ik van dag tot dag, maar in de week is er normaal om 4 uur een eerste champs, en om 6 uur en 8 uur weer. Daartussen js champs en pony champs.
LCT
Geplaatst: 28-10-14 18:35
Ik kom nu online! Misty mountains btw de wedstrijden weet ik niet, maar gister waren fp en moorland om 18:00 en om 20:00
Wooo! Ik ben weer eens op de We1 server geweest! Ik heb een noob account van iemand anders over genomen, en ik heb gelijk mijn oude club gejoind. Wat was het superleuk om iedereen weer te zien. Misschien ga ik met mijn Claudia Snowvalley account alsnog naar We1 terug. ik merk namelijk wel dat het daar echt veel leuker is dan op de Nederlandse servers.
prugelpiet
Geplaatst: 28-10-14 19:55
Hmm, t begint nu wel weer te kriebelen even inloggen zometeen maar weer....
nafnaf
Geplaatst: 28-10-14 19:56
drawerlover schreef:
Heeel toevallig komen fufu en ik elkaar tegen op ss. Tenminste ik op me eigen acc en zij op die van haar XD
nafnaf haha
LoveGlove
Geplaatst: 28-10-14 20:03
nafnaf schreef:
drawerlover schreef:
Heeel toevallig komen fufu en ik elkaar tegen op ss. Tenminste ik op me eigen acc en zij op die van haar XD
nafnaf haha
Hahah dat bedoel ik. Slimme ik
merrylegs
Geplaatst: 28-10-14 21:19
drawerlover schreef:
you made my day... 'fufu'
Anoniem
Geplaatst: 28-10-14 21:28
merrylegs schreef:
drawerlover schreef: