Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:07

Heb eergisteren 1 diamond painting besteld en 3 portefeuilles haha.
Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:01

Ik wacht al heeel lang op 12 lippenstiften _O-
Nog 13 dagen voor de buyers protection afloopt, hoop dat ze er gewoon optijd zijn en geen dispute nodig is...
Vorige keer ook erg lang moeten wachten, maar hele fijne lippenstiften, dat wel

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:27

Ik wacht ook al heel lang op mijn tamagotchi. Heb nog 4 dagen protection. Ga zo maar eens een dispute openen om mn geld terug te krijgen.
Bij een ander artikel overigens ook, daar was ineens de verzending geannuleerd ofzo? Heb gevraagd om een refund maar nog niet gekregen.

Wel net een heel pakketje vol met pandora armbanden en bedels gekregen! Super blij mee :D

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:13

Mijn app geeft aan dat een pakketje afgeleverd is maar ik heb toch echt niks binnen. Ik kan nu ook niet meer op die 'klachtenknopjes' drukken. Heel vervelend.
Hopelijk logt het bij een van de buren en komt het dit weekend terecht. Anders ga ik echt even bellen.

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:29

Heb nu al 2x gehad dat PostNL aangeeft dat er een pakketje bij mij is bezorgd, denk van Ali.
Echter met een geheel andere (!) handtekening erop.
Heb naar PostNL gebeld en ze geven daar aan dat Ali vaak zelfde traceernummers gebruikt, en dat ik dus bij verkoper moet zijn...

Vind dat wel erg raar!

Vanavond wederom, zou er een pakketje zijn afgeleverd om 17:07.. toen was ik thuis
Maar die handtekening is echt niet van mij!

Hebben jullie dat ook ??

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:42

watnou1 schreef:
Catoohh schreef:
Na wat reviews en video's toch maar besteld :D Ben benieuwd. Als ik het echt heel leuk, handig en fijn vind kan ik gaan sparen voor de 'dure versie' (FitbitAltaHR).
https://nl.aliexpress.com/item/New-Orig ... 0.0.pzzO7o

Hoe heb je verzending gekozen ?
Bij mij staat Russia / Frankrijk / porselein (????)

Ben ook wel geïnteresseerd hierin, als t werkt met iphone!

Porselein. want dan blijf je onder de €22.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 00:17

AmyII schreef:
Mijn app geeft aan dat een pakketje afgeleverd is maar ik heb toch echt niks binnen. Ik kan nu ook niet meer op die 'klachtenknopjes' drukken. Heel vervelend.
Hopelijk logt het bij een van de buren en komt het dit weekend terecht. Anders ga ik echt even bellen.

Hier doet de app het niet, hij zeurt dat ik me moet inloggen terwijl ik gewoon ingelogd ben en kan de pagina met traces niet verversen.
Krijg overigens ook nooit meldingen van aliexpress op mijn postNL-app

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 00:51

watnou1 schreef:
Heb nu al 2x gehad dat PostNL aangeeft dat er een pakketje bij mij is bezorgd, denk van Ali.
Echter met een geheel andere (!) handtekening erop.
Heb naar PostNL gebeld en ze geven daar aan dat Ali vaak zelfde traceernummers gebruikt, en dat ik dus bij verkoper moet zijn...

Vind dat wel erg raar!

Vanavond wederom, zou er een pakketje zijn afgeleverd om 17:07.. toen was ik thuis
Maar die handtekening is echt niet van mij!

Hebben jullie dat ook ??

De handtekening heb ik niet gezien (hoe kan je die zien?) maar hier is nu hetzelfde aan de hand...

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 00:54

@AmyII
Bijzonder toch?
Ik kon de handtekening zien in de PostNL app. Daar stond dus in dat er n pakketje is bezorgd op mijn adres, mét de handtekening van n ander ( bezorger?) eronder..
vind het toch wel heel erg bijzonder!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:17

Ugh pakketje al 12 weken onderweg en die verkoper blijft mijn tijd maar verlengen en niet reageren op berichten. Eens kijken wanneer ik een dispute kan openen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 17:01

Voor de mensen die nieuwsgierig waren naar die plak bh met touwtjes in het midden..

Hij ziet er gewoon goed uit, het systeem werkt ook zoals beloofd, maar met een kleinere cupmaat ziet het er imo niet super goed uit (maar dat kan ook mijn persoonlijke onzekerheid zijn). Ik heb hem ook maar ff 5 minuten getest. Dus niet echt gedragen. Het plakspul lijkt wel super goed hoor, kreeg hem niet makkelijk los oid.

Ik denk dat het voor een B cup best nog eens een goede uitkomst kan zijn :j.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 18:00

Ze zijn eindelijk binnen ! :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 18:04

Die onderste heb ik ook! Ook heel blij mee :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:35

Die tempered Glass protectors van Alie zijn wel echt top zeg.. telefoon gevallen, hele scherm gebarsten, prtector nog heel -O- :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 22:33

Oei bij mij net andersom gelukkig haha

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:22

Heel lijstje in mn wish list gezet
Zodra ik maandag thuis tijd heb bestellen als een gek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 05:44

Yvankaxx schreef:
Die tempered Glass protectors van Alie zijn wel echt top zeg.. telefoon gevallen, hele scherm gebarsten, prtector nog heel -O- :+

_O- Dat had ik ook een tijd geleden op de badkamervloer. Net verkeerd gevallen...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 09:28

Ik ben al lang blij dat hij het nog wel doet, kan ik rustig op zoek naar een Turk om er een nieuw scherm in te zetten. En als er een nieuwe in zit, toch maar weer een glasje erop, en een beter hoesje :')
Hij viel recht naar beneden op het scherm, buiten.. durfde hem amper op te pakken, en terecht :+

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:50

SindyKaya schreef:
Ze zijn eindelijk binnen ! :D

[ [url=m/mjk0PE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn deze groot? Want ik heb blijkbaar een best klein hoofd en het staat heel stom als ik dan enorme glazen heb.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:35

Kijk dat is nou hoe nederlanders aan hun slechte naam kmen op aliexpress... Neem eerst eens contact op met de verkoper voordat je een dispute opent.. Misschien willen ze je met alle liefde helpen! En er wordt bij mij atijd vermeld dat het wel 45/60 dagen kan duren. De protection kan de verkoper overigens gewoon verlengen.

Dus eers contact zoeken met de verkoper willen ze niet meewerken heb je snel genoeg een dispute geopend!

Marjoow schreef:
Ik wacht ook al heel lang op mijn tamagotchi. Heb nog 4 dagen protection. Ga zo maar eens een dispute openen om mn geld terug te krijgen.
Bij een ander artikel overigens ook, daar was ineens de verzending geannuleerd ofzo? Heb gevraagd om een refund maar nog niet gekregen.

Wel net een heel pakketje vol met pandora armbanden en bedels gekregen! Super blij mee :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:27

chocobroodje schreef:
Kijk dat is nou hoe nederlanders aan hun slechte naam kmen op aliexpress... Neem eerst eens contact op met de verkoper voordat je een dispute opent.. Misschien willen ze je met alle liefde helpen! En er wordt bij mij atijd vermeld dat het wel 45/60 dagen kan duren. De protection kan de verkoper overigens gewoon verlengen.

Dus eers contact zoeken met de verkoper willen ze niet meewerken heb je snel genoeg een dispute geopend!

Marjoow schreef:

Tsja. Ik heb het al gevraagd. En daarbij, bij een andere werd mij zelfs gevraagd om een dispute te openen.

Ik vraag me ook af waar je ineens vandaan haalt dat Nederlanders een slechte naam hebben op Ali?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:18

hebben nederlanders echt een slechte naam bij ali?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:36

Ik zou eerder denken daf de Aziaten dat hebben. Als iemand al een slechte naam heeft. Hoe vaak lees je hier nu dat ze t tot een dispute laten komen?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:54

Ik wou al zeggen, hoe vaak ik geen reacties krijg terwijl ze gewoon online zijn en reclameberichten sturen, gewoon een grote bek krijg of dat ik maar moet wachten enzo...
Zodra je aangeeft dat je een dispute gaat openen of er 1 opent zijn ze overigens wel snel en beleefd trouwens op een enkeling na.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:34

Aroha schreef:
Voor de mensen die nieuwsgierig waren naar die plak bh met touwtjes in het midden..

Hij ziet er gewoon goed uit, het systeem werkt ook zoals beloofd, maar met een kleinere cupmaat ziet het er imo niet super goed uit (maar dat kan ook mijn persoonlijke onzekerheid zijn). Ik heb hem ook maar ff 5 minuten getest. Dus niet echt gedragen. Het plakspul lijkt wel super goed hoor, kreeg hem niet makkelijk los oid.

Ik denk dat het voor een B cup best nog eens een goede uitkomst kan zijn :j.

Heb ik net geluk met mn B-cup dus :+
Bedankt iig voor je reactie, even kijken of ik hem ga kopen. Heb jij je gewone maat genomen of een maat groter?