Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watnou1 schreef:Catoohh schreef:Na wat reviews en video's toch maar besteldBen benieuwd. Als ik het echt heel leuk, handig en fijn vind kan ik gaan sparen voor de 'dure versie' (FitbitAltaHR).
https://nl.aliexpress.com/item/New-Orig ... 0.0.pzzO7o
Hoe heb je verzending gekozen ?
Bij mij staat Russia / Frankrijk / porselein (????)
Ben ook wel geïnteresseerd hierin, als t werkt met iphone!
AmyII schreef:Mijn app geeft aan dat een pakketje afgeleverd is maar ik heb toch echt niks binnen. Ik kan nu ook niet meer op die 'klachtenknopjes' drukken. Heel vervelend.
Hopelijk logt het bij een van de buren en komt het dit weekend terecht. Anders ga ik echt even bellen.
watnou1 schreef:Heb nu al 2x gehad dat PostNL aangeeft dat er een pakketje bij mij is bezorgd, denk van Ali.
Echter met een geheel andere (!) handtekening erop.
Heb naar PostNL gebeld en ze geven daar aan dat Ali vaak zelfde traceernummers gebruikt, en dat ik dus bij verkoper moet zijn...
Vind dat wel erg raar!
Vanavond wederom, zou er een pakketje zijn afgeleverd om 17:07.. toen was ik thuis
Maar die handtekening is echt niet van mij!
Hebben jullie dat ook ??
Marjoow schreef:Ik wacht ook al heel lang op mijn tamagotchi. Heb nog 4 dagen protection. Ga zo maar eens een dispute openen om mn geld terug te krijgen.
Bij een ander artikel overigens ook, daar was ineens de verzending geannuleerd ofzo? Heb gevraagd om een refund maar nog niet gekregen.
Wel net een heel pakketje vol met pandora armbanden en bedels gekregen! Super blij mee
chocobroodje schreef:Kijk dat is nou hoe nederlanders aan hun slechte naam kmen op aliexpress... Neem eerst eens contact op met de verkoper voordat je een dispute opent.. Misschien willen ze je met alle liefde helpen! En er wordt bij mij atijd vermeld dat het wel 45/60 dagen kan duren. De protection kan de verkoper overigens gewoon verlengen.
Dus eers contact zoeken met de verkoper willen ze niet meewerken heb je snel genoeg een dispute geopend!Marjoow schreef:Ik wacht ook al heel lang op mijn tamagotchi. Heb nog 4 dagen protection. Ga zo maar eens een dispute openen om mn geld terug te krijgen.
Bij een ander artikel overigens ook, daar was ineens de verzending geannuleerd ofzo? Heb gevraagd om een refund maar nog niet gekregen.
Wel net een heel pakketje vol met pandora armbanden en bedels gekregen! Super blij mee
Aroha schreef:Voor de mensen die nieuwsgierig waren naar die plak bh met touwtjes in het midden..
Hij ziet er gewoon goed uit, het systeem werkt ook zoals beloofd, maar met een kleinere cupmaat ziet het er imo niet super goed uit (maar dat kan ook mijn persoonlijke onzekerheid zijn). Ik heb hem ook maar ff 5 minuten getest. Dus niet echt gedragen. Het plakspul lijkt wel super goed hoor, kreeg hem niet makkelijk los oid.
Ik denk dat het voor een B cup best nog eens een goede uitkomst kan zijn.