Nee geen manipulaties. Tip: train bij een manege waar je munten terugkrijgt of train paarden voor andere spelers en zorg dat je daar genoeg munten voor krijgt. Tip: neem de http://wiki.mijnmanege.nl/Hoofdpagina eens goed door!
Heb ik, maar kan zeker niet garanderen dat het weer binnen een week klaar is. Kost 15.000 waarvan 5000 vooraf aanbetaald moet worden, de rest graag achteraf.
Geen vakantiemodus meer dus kan weer spelen 4 paarden te beleren... en 3 nog veulens dus ben wel zoet En dan nog 9 paarden naar de 120 brengen als die veulens ook beleerd zijn...
Moet mijn bak dan nog 4 levels upgraden om alles te doen, maar denk dat dat in de tussentijd gebeurd is als ik steeds schat zoek / bezem / quiz / game café
Er is een koper maar ik weet nooit goed wat ik mag vragen aan zo iemand die zegt "zeg maar wat je voor 'm wil"
Marcella
Geplaatst: 07-05-16 10:53
Ik zeg altijd maar wat wil en kan je ervoor betalen. Alleen hoor ik daarna soms niks meer......
Calanthe
Geplaatst: 07-05-16 11:30
Blij Heb geen inteelt in mijn friezen (tot opa & oma dan) en bij elke merrie is minstens 1 hengst mogelijk zonder inteelt Wil wel meer friezen (vooral kruizingen) maarja, geen plek
Ik twijfel om flink aantal paarden weg te doen ivm tijd gebrek, maar aan de andere kant wil ik er ook weer bijna geen een kwijt van de paarden die ik nu heb. Heb hard genoeg voor ze gespaard. En ze leveren nu haast niks op. Fijnste zou zijn om een partner te hebben in het spel die dan het trainings deel van me over kan nemen.
En voor de rest even flink de balen dat weiland energie dus niet werkte heb nu 2 paarden waar ik niks mee kan. En de ene is om te trainen voor gezocht dus dubbel balen wil namelijk van dat beest af, maar er wel wat aan verdienen.