love_horse1 schreef:
Voor de sterrenwacht, misschien dat ze daarmee iets kunnen meten oid?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
drenterxx schreef:Oke ik zal nog eens een beetje rond gaan kijkenwaar kun je zien welk tuig het beste is? Voor kleding had ik deze al gevonden: http://starstable.bplaced.net/db/en/clothes-combos.html
drawerlover schreef:Dan moet je kijken wat dat teugel geeft. Je hebt bijvoorbeeld riding. Als bij een teugel 3 en de andere 5 riding geeft moet je die van 5 pakken. Er zijn wel meer van die die dingen bijvoorbeeld swiftness dus hoe meer swiftness hoe beter je kan slalommen om paaltjes heen. Voor de rest weet ik er zo even geen. Jawel maar ik weet totaal niet hoe je dat schrijft
Dat geld eigenlijk voor alles, kleren, dekens, zadels, teugels. Er volgens mij zelfs dercoraties voor je paard die meer geven maar dat weet ik niet zeker. En voor die moet je ook sc (starcoins) hebben.
Poek schreef:drawerlover schreef:Dan moet je kijken wat dat teugel geeft. Je hebt bijvoorbeeld riding. Als bij een teugel 3 en de andere 5 riding geeft moet je die van 5 pakken. Er zijn wel meer van die die dingen bijvoorbeeld swiftness dus hoe meer swiftness hoe beter je kan slalommen om paaltjes heen. Voor de rest weet ik er zo even geen. Jawel maar ik weet totaal niet hoe je dat schrijft
Dat geld eigenlijk voor alles, kleren, dekens, zadels, teugels. Er volgens mij zelfs dercoraties voor je paard die meer geven maar dat weet ik niet zeker. En voor die moet je ook sc (starcoins) hebben.
Klopt niet wat je zegt![]()
Riding heb je alleen op kleren, het zorgt ervoor dat je sneller gaat
Swiftness heb je alleen op tuig, dit zorgt er ook voor dat je sneller gaat
Wendbaarheid (wat ik persoonlijk erg belangrijk vind) is agility, heb je ook alleen op tuig
Sarcasm schreef:Ik heb ook een nieuw paard gekocht, vorige week!
[ Afbeelding ]
Hoe kom je trouwens bij een club? Ik ben helemaal niet lid van een club..