Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
liliekska schreef:Doe je het weer!
Ik ga nog geen zweed kopen, eerst maar eebs kijken of je echt perse een zweed nodig hebt of dat je met een frues ook naar binnen kan. Als de nieuwe paarden fjorden worden debk k dat die ook wel t gebied in kunnen als niet alle paarden erin kunnen, ik ga iniedergeval nog niks kopen.
nafnaf schreef:liliekska schreef:Doe je het weer!
Ik ga nog geen zweed kopen, eerst maar eebs kijken of je echt perse een zweed nodig hebt of dat je met een frues ook naar binnen kan. Als de nieuwe paarden fjorden worden debk k dat die ook wel t gebied in kunnen als niet alle paarden erin kunnen, ik ga iniedergeval nog niks kopen.
+1
D_horse schreef:drawerlover schreef:Hahah dan weten we dat ook weer. Wij hadden allemaal friezen en tinkers. Misschien lukte het daarom niet maar dat denk ik dus niet. XD
Drawerlover.. is snap eigenlijk helemaal niks van je reacties op dit moment, op wat reageer je precies??
Michellkuh schreef:Ik denk dat Drawerlover geen starrider is en ik denk dat ze met zijn hebben geprobeerd om in het star rider gebied te komen. Wij hebben het over het nieuwe gebied en zij over het star rider gebied.