Nou, ik kan op het moment nog geen nieuw topic openen of de openingspost aanpassen, ik zal de update dus hier plaatsen en de namen + guide komen dan wel in een nieuw topic of de openingpost (wat er ook eerst komt).
Update
Binnenkort (Lees: Begin tot half juni) wordt er een grote update verwacht. Wat gaat er allemaal veranderen:
Baantjes
Na de opleiding voltooid te hebben kan je een bedrijf starten in de richting die je hebt gekozen als opleiding. Aan het starten van een opleiding zijn kosten verbonden.
Afhankelijk van het bedrijf dat je gaat starten zal je materiaal in moeten kopen bij de groothandel om jouw klanten (andere spelers) te kunnen helpen. Jouw professie kan je ook voor jezelf gebruiken. De dienst is dan gratis maar het benodigde materiaal uiteraard niet.
Groothandel
De groothandel komt ook beschikbaar. Hier kan je alles kopen dat je nodig hebt voor het uitvoeren van je professie. Deze gaat open op het moment dat de baantjes-update online gaat.
Tijdsverloop
Er komt een nieuwe tijdsverloop. Het tijdsverloop wordt min of meer gehalveerd. Elke 4 dagen staan dan voor een kwartaal, 16 dagen zijn een jaar in plaats van 28 dagen. Een veulen is dus na iets meer als 1,5 maand volwassen in plaats van 3 maanden. Een paard kan (meen ik) 25 jaar worden, dit betekend dat je nu dat elk paard maximaal een jaar en +/- 5 weken leeft.
Trainsysteem
Het huidige trainsysteem gaat op de schop. Binnenkort kunnen we kiezen hoe lang een training duurt. (15, 30, 45 of 60 minuten). Je kunt een terrein kiezen waar je oefeningen kan doen met jouw paard.
De balkjes hebben nog steeds even veel trainminuten nodig om vol te raken en elke training kost relatief evenveel energie (15 min bijv. 5, 60 min 20), maar hoe vaker je klikt hoe hoger je XP per klik.
Mislukte drachten
Ook in real life gaat er wel iets mis met de dracht, er komt een 5% kans dat de dracht vroegtijdig afgebroken wordt. Heeft de hengst slecht sperma dan is er 6% kans dat de dracht wordt afgebroken.
Stalblokken
Binnenkort kunnen de stalblokken afgebroken of gewijzigd worden.
Laatst bijgewerkt door Xyris op 16-05-17 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt