Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
happypaardje schreef:Ehm, iets van "classy horses, classic riding"? Ik weet niet precies wat de engelse term is voor klassieke dressuur, maar misschien dat je het er zo in kunt verwerken.
Omdat je wel in het Nederlands blog kunt je ook een nederlandse ondertitel nemen, maar dan is het classy er lastig in te verwerken vrees ik...
Irrica schreef:Ik heb even een tijdje niets gepost hier, want ik was druk,druk,druk met mijn nieuwe website. Maar nu is hij echt klaar! http://www.eheducatief.nl
Ik heb een bedrijf betaald om deze website in Wordpress te maken en ben nu al doende aan het leren hoe dat aan de achterkant allemaal werkt. Leuk, maar nog best een gedoe![]()
Mijn nieuwste blog is trouwens: Drie dingen die je écht níet moet doen in een sollicitatiebrief! En deze week wil ik mijn eerste studieblog posten.
Anna_Dani schreef:happypaardje schreef:Ehm, iets van "classy horses, classic riding"? Ik weet niet precies wat de engelse term is voor klassieke dressuur, maar misschien dat je het er zo in kunt verwerken.
Omdat je wel in het Nederlands blog kunt je ook een nederlandse ondertitel nemen, maar dan is het classy er lastig in te verwerken vrees ik...
Ja dat is wel wat. Het liefst heb ik wel een Nederlandse ondertitel inderdaad. Misschien komen er nog meer creatieve breinen online vanavond
Tazzey schreef:Misschien een gekke vraag maar waarom kies je voor een Engelse slogan als je blog verder volledig in het Nederlands geschreven is? Dat is niet aanvallend bedoeld, ik zie het alleen vaker gebeuren en ik vind het zelf best gek eigenlijk.
Als je dan toch voor Engels gaat zou ik zeker het woord classy niet gebruiken. Zoals Yasmine al zei heeft dit woord door veelvuldig - verkeerd - gebruik een heel andere betekenis gekregen. Daar komt bij dat je het woord al in de naam van je blog gebruikt en dan ook nog eens in de slogan wordt een beetje veel.
Dat is echter mijn mening.![]()
Ik heb vandaag swatches van China Glaze Pool Party, een oudje maar wel mooi.