Ik heb zojuist plaatsje 100 veroverd, en zit over de 2 miljoen keys
Anoniem
Geplaatst: 02-01-13 13:47
Volgens mij klopt er iets niet met Whatpulse en hun tellingen voor de teams.
paar dagen terug had ik ons aantal keys als team genoteerd, dat was 692 639 301. Vandaag staan we zogenaamd op 692 153 465 keys? Dan zijn we dus gezakt? Heb anders al flink aantal keren gepulst en dat doe ik nu per 25k, le dunkt dat we flink pak hoger zouden moeten zitten. Tip.it daarentegen (plekje voor ons) stond op 795 763 155 en staat nu op 797 532 170, bij hen is er dus wel wat bijgekomen.
Ofwel klopt er iets niet bij Whatpulse en de verwerking van de keys, ofwel wordt er keihard gefoefeld.
Sja, vroeger gaf Nouks regelmatig een statje en konden we 't bijhouden maarja. Heb je naar't ledenaantal ook gekeken? Kan zijn dat met de update er (inactieve) leden zijn verdwenen incl. hun keys.
Anoniem
Geplaatst: 02-01-13 13:55
Dat kan ook natuurlijk. Had even gepulst om te testen en die zijn er wel gelijk bijgeteld.
Nu naar paardjes en les, rond 18u ben ik weer thuis en kan ik erin gaan vliegen met mijn woordenlijst voor anatomie. Wil dat vak morgenavond klaar hebben en er komen nog zo'n 700 spieren aan en 206 beenderen
Ik weet niet of er hier al mensen Whatpulse 2.0 gebruiken, maar ik ondervind er nogal wat problemen mee. Zo gebruikt het nieuwe programma meer dan 90% van mijn CPU load. Dus mijn laptop loopt continu vast. Als ik even google hebben meerdere mensen dit probleem. Het is op te lossen door de network en uptime statistics uit te zetten. Daarna zit hij weer netjes op de 1 a 2%.
Ik heb dat ook maar even uitgezet.. Gaat ze inderdaad niet zo heel vele aan Beetje jammer dat je nu niet meer in je Geek window kunt zien hoeveel keys je in totaal hebt.. Wil dus weer mijn ronde getalletje terug.. maar weet steeds niet hoeveel keys ik nog moet
Barbabientje
Geplaatst: 04-01-13 16:11
Jans, t is toruwens wel even wennen om jou weer zwart te zien
Anoniem
Geplaatst: 04-01-13 16:12
Het is maar tijdelijk dat ik niet groen ben krijg komende week de sleutel van ons nieuwe huis en dan gaat daar even alle tijd in zitten