heb 21 net maar vond hem een beetje raar... staat me niets bij van het briefje maar dan met het antwoord gecombineerd.. iemadn die me wil ophelderen?!
Roo_19 schreef:Als ik parterretrap op google invoer krijg ik niks snap dr helemaal niks meer van..wie helpt me ??Dan doe je iets mis, Google helpt je namelijk heel snel aan het antwoord
kom ook alweer niet uit vraag 7ik weet wat de bedoeling ismaa er komen namen uit waar ik nog nooit van gehoord heb
bij vraag 7 : moet je die persoon met voor + achternaam? of alleen achternaam of alleen voornaam doen??
trekpaardluf schreef:bij vraag 7 : moet je die persoon met voor + achternaam? of alleen achternaam of alleen voornaam doen??Het oplossen van de puzzel is het hele antwoord.
Michje schreef:Ik wil een hint voor 36! Schieten jullie eens op! ja jonge help mij dan Dan schiet ik ook op haha
_taane_ schreef:iemand een idee wat de bedoeling bij vraag 8 is?snap er niks van.!Wil je alsjeblieft het raadsel verwijderen?De bedoeling is dat je het raadseltje op de goede manier leest.
ohww zit alweer vast op 21, het schilderij met die koek, bier en brief..ik zie echt geen overeenkomst iemand wel??