Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LizMD

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:06

De bandjes lijken van die elastieken flutdingen. Vind ze sowieso erg smal. Zo vanaf het plaatje zou ik ze niet bestellen. Maar dat is niet je vraag :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:42

LizMD schreef:
De bandjes lijken van die elastieken flutdingen. Vind ze sowieso erg smal. Zo vanaf het plaatje zou ik ze niet bestellen. Maar dat is niet je vraag :D

Meedenken is altijd goed. Ik verwacht niet dat het elastieken bandjes zijn. Smal ja, maar dat is eigenlijk nou net wat ik wil omdat ik het zomers zo'n lelijk gezicht vind als die brede banden van de shock absorber zichtbaar zijn met t-shirts die een brede hals hebben enzo. Smalle bandjes vind ik dan niet zo lelijk :o
Ik heb net een paar posts teruggezocht in dit topic en maak me nu vooral zorgen over de vulling. Er staat ergens push up, en vraag me af hij echt push is, of gewoon padded. Gezien de maat is push natuurlijk wel het laatste waar ik op zit te wachten :=

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:28

Jullie pakjetjes zijn allemaal zo snel binnen en ik wacht al vanaf 1 mei. Ik zou het toch wel fijn vinden als het pakketje deze week binnenkomt

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:33

Afbeelding

Ik wacht nu al sinds 30 jan,, ik denk echt niet dat het meer gaat komen..
Hij heeft de buyingprotection weer aangeklikt, maar hij heeft het al 2 x gedaan,
En nu vraagt hij of ik m'n dispute wil ongedaan maken..
Ik denk dat ik m'n dispute laat, wat denken jullie?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:35

Laten staan. :j 30 januari is al bijna 4 maanden geleden he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:35

Dispute niet ongedaan maken.. Had er nou echt wel een keer moeten zijn hoor.. Dan gewoon lekker laten escaleren.

De verkoper van m'n telefoonhoesje wil niks doen omdat ik de envelop heb weggegooid en hij dus niet geloofd dat ik dat hoesje van hem heb gekocht.
Ja, alsof ik overal de enveloppen van ga bewaren.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:38

Ooo bedankt voor jullie reacties!! Ik laat hem
Lekker staan! Tnx!!

O en wat raar van die enveloppe Rachelle,,,,
Hij zegt dat wss omdat hij weet dat iedereen de enveloppen weg gooit, misschien een tactiek van hem..

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:52

Rachelle dat had ik laatst ook, toen ben ik boos geworden dat hij dan maar sneller moet reageren dat ik dan misschien de envelop nog zou hebben. En ik heb mijn geld wel terug gekregen. Het is toch raar dat je de envelop moet bewaren.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 18:20

Anoniem schreef:
Dispute niet ongedaan maken.. Had er nou echt wel een keer moeten zijn hoor.. Dan gewoon lekker laten escaleren.

De verkoper van m'n telefoonhoesje wil niks doen omdat ik de envelop heb weggegooid en hij dus niet geloofd dat ik dat hoesje van hem heb gekocht.
Ja, alsof ik overal de enveloppen van ga bewaren.

Haha wat een grappenmaker. Die heeft nog niet begrepen dat jouw slechte feedback die hij zo gaat krijgen hem echt véél meer kost dan het netjes oplossen van je klacht. Ik vind Chinezen enzo altijd leuk, die kruipen 10x zo hard voor je dan Nederlandse verkopers.

Ik zou hem echt even antwoorden van: Oh well if that is what you want, I'll just give you a very negative feedback then. En dan even een dag afwachten. Ik vermoed dat je héél snel een bericht terug krijgt dat hij het toch maar op gaat lossen. En zoniet. Je verlies nemen en een mooie negatieve feedback achterlaten waarin je zeker vermeld dat de verkoper je beticht van liegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 20:02

Ja ik heb ook gezegd dat ik direct bij binnenkomst van het pakket de foto's heb gemaakt en heb gestuurd maar die envelop na een paar dagen heb weg gegooid. Moet nog wachten tot het 10 dagen na het versturen is, dan kan ik pas een dispute openen maar ben d'r wel klaar mee. Ja, het is maar een stom hoesje van een euro maar ik ga er niet zelf aan knutselen, dat wordt sowieso lelijk..

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 20:21

Vrijdag een hoesje en bijpassende popsocket besteld. Hoop dat het snel binnen is. Zwart marmer

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:14

Ik heb het er toch maar op gegokt met die BH. Kwam op 7 euro ongeveer, dus nou ja, als het helemaal niets is dan is het een wijze les. :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:53

ik heb er nu 1 waarbij de tracking staat op : shipment cancelled.. :=

hoe doen jullie dat?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:54

Even berichtje naar de verkoper :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:55

Tweede hoesje ook binnen, maar ook met zo'n stom tussenstukje. Denk dat ik het er maar bij laat, volgens mij is dat gewoon een iPhone 7 dingetje.. :') Vrees dat er geen '1 gats' hoesjes voor te krijgen zijn.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:55

berichtje naar de verkoper had ik al gedaan.. geen reactie helaas -O-

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:59

Afwachten dan... Na 12 weken (of als je protectietijd verloopt en de verkoper verlengt hem niet) en niks in huis dispute openen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:04

Afbeelding

Uiteraard niet meer beschikbaar bij ali :') maar in 't echt ook helemaal niet zo mooi. Beetje wazig gedrukte print..

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:10

Hij is wel schattig

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:13

Maar je kan ze toch gebruiken en af en toe schoonmaken? Anders is het ook zo jammer :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:27

Ja ik ga ze wel als reserve houden. Vind het van de nutella vooral jammer dat de print best wazig en slecht geprint is. Maarja. Doe je niks aan :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:57

Anoniem schreef:
Tweede hoesje ook binnen, maar ook met zo'n stom tussenstukje. Denk dat ik het er maar bij laat, volgens mij is dat gewoon een iPhone 7 dingetje.. :') Vrees dat er geen '1 gats' hoesjes voor te krijgen zijn.

Ik heb een iphone 7 hoesje zonder tussenschotje bij de camera hoor :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:15

ik heb mijn bonbon vorm ook binnen, alleen is die vrij ondiep waardoor het vrij platte bonbons worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:31

Anoniem schreef:
Ja ik ga ze wel als reserve houden. Vind het van de nutella vooral jammer dat de print best wazig en slecht geprint is. Maarja. Doe je niks aan :+

Ik heb dat ook met al mijn hoesjes met een printje van Alie. Zelfs een paar waarbij de print eraf geveegd wordt als het warm is buiten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:49

Ja ben het niet gegwend, de hoesjes die ik nu van ali heb (met print) zijn altijd keurig geweest :j