Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) over op mijn rekening als aanbetaling. Speler heeft dus zo'n 25% van het totaalbedrag aanbetaald.

) Catnip schreef:Wat vinden jullie van deze situatie?
Ik heb een bonte Shetkruising GN2 te koop. Ik krijg een PB of er op afbetaling gekocht kan worden. Ik vind dat prima, mits ik de helft van het bedrag kan krijgen, de andere helft kan op afbetaling. Nou, allemaal prima. Ik haal op aanvraag het paard van de handelaar af zodat de koper rustig die eerste helft bij elkaar kan krijgen.
De koper maakt vervolgens iets meer dan de helft van de helft (volgen jullie nog?) over op mijn rekening als aanbetaling. Speler heeft dus zo'n 25% van het totaalbedrag aanbetaald.
Vandaag krijg ik een PB dat ze het paard toch niet meer hoeft en of ik haar aanbetaling even terug kan storten.
Wat vinden jullie? Ik vind dat dat wel heel makkelijk is, andere spelers paarden voor jou te laten vasthouden (extra onderhoudskosten en ondertussen loop je andere kopers mis), en dan van gedachten veranderen en je aanbetaling helemaal terugkrijgen. Zo werkt het in het echte leven ook niet.
Het gaat me totaal niet om het geld overigens, maar om het principe.
Ik hoor graag jullie mening hierover
kan ik t voor je nakijken/opzoeken/meedenken
maar bedankt voor het meedenken! Weet iemand een leuke beginnende speler die ik blij kan maken met een geldbedrag? Vind het lüllig om die aanbetaling te houden.
Alwiene schreef:Marcella, mocht je eraan denken om Kentucky Harvest weg te doen dan hoor ik dat graag, zou het erg zonde vinden als die naar gezocht gaat
De paarden die nu naar gezocht gaan zijn vaak kruisingen en/of laag GN en zelf gefokt of voor klein bedrag gekocht. De fjorden en shets zijn mijn pronkjuweeltjes dus die gaan echt niet naar gezocht. De andere rassen zijn gewoon om wat variatie in de verkoop te hebben.