Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:04

Ja?! Mn pony drachtig?! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:07

*\%/* *\%/*

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:57

Zo happy! Haha

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:00

Snif dit is gemeen en mijn paard niet drachtig. -O-

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:03

Wat vinden jullie van deze situatie?

Ik heb een bonte Shetkruising GN2 te koop. Ik krijg een PB of er op afbetaling gekocht kan worden. Ik vind dat prima, mits ik de helft van het bedrag kan krijgen, de andere helft kan op afbetaling. Nou, allemaal prima. Ik haal op aanvraag het paard van de handelaar af zodat de koper rustig die eerste helft bij elkaar kan krijgen.

De koper maakt vervolgens iets meer dan de helft van de helft (volgen jullie nog? :') ) over op mijn rekening als aanbetaling. Speler heeft dus zo'n 25% van het totaalbedrag aanbetaald.

Vandaag krijg ik een PB dat ze het paard toch niet meer hoeft en of ik haar aanbetaling even terug kan storten.

Wat vinden jullie? Ik vind dat dat wel heel makkelijk is, andere spelers paarden voor jou te laten vasthouden (extra onderhoudskosten en ondertussen loop je andere kopers mis), en dan van gedachten veranderen en je aanbetaling helemaal terugkrijgen. Zo werkt het in het echte leven ook niet.
Het gaat me totaal niet om het geld overigens, maar om het principe.

Ik hoor graag jullie mening hierover :j

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:06

Ik ben het met jouw principe eens, wie A zegt, moet ook B zeggen. Vind het eigenlijk ook nogal brutaal, jij allemaal moeite doen en dan zij er alsnog vanaf zien.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:06

Ik zou een klein deel van de aanbetaling teruggeven als wederdienst, maar zeker niet alles, je hebt ondertussen het paard wel onderhouden.
Als je er niet uit komt Catnip kan je best Iris Pb'en.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:08

Hhhmm zou eigenlijk niet zo moeilijk over doen van de week ook merrie gekocht. Was eigenlijk nog niet de bedoeling dat ze verkocht zou worden dus gewoon voor hetzelfde bedrag weer terug verkocht. Zodra het veulen er is kan ik haar weer kopen.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:15

Dat vind ik eigenlijk weer iets anders Marcella. Als ik het goed begrijp had die speler de merrie bij de handelaar gezet terwijl dat nog niet de bedoeling was? Als ik dan degene zou zijn die het paard koopt, geef ik haar ook meteen terug, dat is namelijk gewoon een foutje :j

Zelfs impulsief 1 van mijn paarden kopen en er dan spijt van hebben, prima, valt ook wel wat te regelen.

Maar een hele regeling afspreken om een paard voor je te laten reserveren (met genoeg bedenktijd tussen de PB berichten), en dan later ineens 'toch maar niet', tja.

Ik ben trouwens echt de beroerdste niet met geld, en ik was inderdaad ook aan het denken om toch een deel van de aanbetaling terug te storten, zoals Seltje ook al zegt. Maar helemaal zonder iets van een "geleerde les" hier uit komen vind ik ook niet helemaal correct, want dan gebeurt het waarschijnlijk gewoon weer (bij anderen). Of is dat te moederlijk/opvoederig van me? :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:28

Hhhmm je heb wel gelijk. Maar ook weinig ervaring om de een of andere reden weinig last van dat soort mensen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:32

als het een beginner is zou ik haar er eigenlijk vrij makkelijk van af laten komen. Gewoon zeggen dat je dat niet zo netjes vindt en dat ze beter eerst kan nadenken alvorens regelingen te treffen maar haar wel haar geld terug storten.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:37

Ik heb haar in eerste instantie geantwoord dat het zo niet werkt, met onderbouwing etc, zoals in mijn eerste post hierover. Zonder te hinten dat ik bereid ben toch geld terug te storten.
Daar zal ze wel even van schrikken, en dat is volgens mij voldoende.
Ik laat het een beetje van haar antwoord afhangen of ze de helft of het hele bedrag terug krijgt (zo ben ik dan weer wel :+ )

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:32

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:03

Catnip schreef:
Wat vinden jullie van deze situatie?

Ik heb een bonte Shetkruising GN2 te koop. Ik krijg een PB of er op afbetaling gekocht kan worden. Ik vind dat prima, mits ik de helft van het bedrag kan krijgen, de andere helft kan op afbetaling. Nou, allemaal prima. Ik haal op aanvraag het paard van de handelaar af zodat de koper rustig die eerste helft bij elkaar kan krijgen.

De koper maakt vervolgens iets meer dan de helft van de helft (volgen jullie nog? :') ) over op mijn rekening als aanbetaling. Speler heeft dus zo'n 25% van het totaalbedrag aanbetaald.

Vandaag krijg ik een PB dat ze het paard toch niet meer hoeft en of ik haar aanbetaling even terug kan storten.

Wat vinden jullie? Ik vind dat dat wel heel makkelijk is, andere spelers paarden voor jou te laten vasthouden (extra onderhoudskosten en ondertussen loop je andere kopers mis), en dan van gedachten veranderen en je aanbetaling helemaal terugkrijgen. Zo werkt het in het echte leven ook niet.
Het gaat me totaal niet om het geld overigens, maar om het principe.

Ik hoor graag jullie mening hierover :j

Stuur mij even een ingamer :) kan ik t voor je nakijken/opzoeken/meedenken
Met naam van speler ;)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 00:03

Never mind, deze hele discussie was zinloos, aangezien de betreffende speler al geband was voordat ik haar 'toch niet'-PB had gelezen :') maar bedankt voor het meedenken! Weet iemand een leuke beginnende speler die ik blij kan maken met een geldbedrag? Vind het lüllig om die aanbetaling te houden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 00:34

Roosje maar of die nog echt onder beginner val. :o

Topic staat er. :D

Alwiene schreef:
Marcella, mocht je eraan denken om Kentucky Harvest weg te doen dan hoor ik dat graag, zou het erg zonde vinden als die naar gezocht gaat :)

http://spel.mijnmanege.nl/paard/4579-barney-mt&t=1993
Hij geeft in ieder geval knappe kinders ook al is het een gewone brunblakke, maar wel alles op 3 met GN3. :D *\o/*

Ik ga eens kijken hoe oud ik sommige paarden GN1 kan krijgen en dan ook nog mee kan blijven fokken. :j De paarden die nu naar gezocht gaan zijn vaak kruisingen en/of laag GN en zelf gefokt of voor klein bedrag gekocht. De fjorden en shets zijn mijn pronkjuweeltjes dus die gaan echt niet naar gezocht. De andere rassen zijn gewoon om wat variatie in de verkoop te hebben. :D

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 03:01

Al 5/6 dagen aan t proberen maar me merries raken maar niet drachtig geen 1 van de 3 :C

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 20:21

Hmm ik loop tegen een bug aan volgens mij. Even topic over openen op MM :) (gisteren paarden verzorgd, nu helemaal leeg :? en ik ben geen manege :+ )

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 20:29

Ik kom ook volgen!
Op het spel heet is xxsascha
Vanaf wanneer kan je je veulen trainen?

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 20:31

Je kunt een paard beleren als deze 2 jaar is. Na het beleren kun je je paard trainen. Een paardenjaar in het spel is een mensenweek, dus na 2 weken is je veulen volwassen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 20:32

Na 2 weken is je veulen volwassen en kan je beleren en daarna mag je gaan trainen.

Heb voor beginnende spelers een kruising merrie GN2 getraind naar level 120 te koop voor 1000 munten. Stuur anders maar ingame berichtje naar Sunhild.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:32

Hoi allen!

Ik merk dat ik momenteel niet meer speel maar wie weetdat ik dat in de toekomst wel weer wil doen. Nu heb ik wat friezen en fjorden op stal staan waar ik niks mee doenen anders gaan ze dalijk dood terwijl een ander er plezier vankan hebben. :+

Mijn ingame naam is Dominique. Als je geïnteresseerd bent kan je me ingame een berichtje doen voor welk paard en er een reëel bod op doen. :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:56

Leuke kleurtjes heb je, maar helaas bloedlijnen die ik allemaal zelf ook heb. Maar je maak er vast iemand anders blij mee. :j

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:27

De dagen dat je de hele dag aan het trainen bent aangezien het toch vakantie is en het gevoel hebt dat je helemaal niks opschiet frustreren echt zo erg ;( |( -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:30

O dat had een poosje terug best veel gedaan, maar eigenlijk gewoon het gevoel dat je helemaal niks gedaan heb gedaan. Zo irri is dat.