Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liefsmarleen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:53

Ik heb vandaag de HS Aldi Check gedaan, heel makkelijk 2 euro verdiend hoor haha.
Alleen maar 2 foto´s maken en klaar :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:28

liefsmarleen schreef:
Ik heb vandaag de HS Aldi Check gedaan, heel makkelijk 2 euro verdiend hoor haha.

Hier ook inderdaad! Was korter dan ik had verwacht :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:47

_bokworst schreef:
liefsmarleen schreef:

Hier ook inderdaad! Was korter dan ik had verwacht :j

Haha heb jij die ene in Zwolle gedaan die weg was vanavond? Bij het betaald parkeren was die volgens mij dus daar zou ik sowieso niet snel heen gaan :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:07

Nee ik heb die in Nieuwleusen gedaan :) had geen tijd om Zwolle in te gaan :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:17

Ik zag nog Aldi H&S check staan, maar had je 5 megapixel camera voor nodig, volgens mij heb ik dat niet :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:24

Bij mij stond er bij de goedkeuring zelfs dat ze mijn foto's zo scherp vond! Ik heb een iphone 5s, ik weet niet wat voor telefoon jij hebt?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:34

_bokworst schreef:
Bij mij stond er bij de goedkeuring zelfs dat ze mijn foto's zo scherp vond! Ik heb een iphone 5s, ik weet niet wat voor telefoon jij hebt?

Galaxy s3, en lol, ik zie net dat ik blijkbaar een 8 mp camera heb :'). Dus kan die opdracht gewoon doen als ik zou willen. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:03

Heb zojuist mijn S4 mini verruild voor een Galaxy S5. Ben benieuwd of hij inderdaad beter presteert qua foto's. :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 09:09

Ik heb helemaal geen reactie meer gekregen op mijn commentaar terug van de frisdrank en water check, slappelingen :')

Gisteren weer een leuk bedragje uit laten betalen!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:49

Nou, ik de Frozz check gedaan hoor! Eerste geld-check. Ik kom daar, is de Frozz frozen yoghurt uit het assortiment! En ik had er nog wel zo'n zin in. Maargoed, wel foto van het schap gemaakt, en alles vaag ingevuld (kon niet anders) en bij de foto van de bon maar een foto van de stoep gemaakt := Bij opmerkingen maar het hele verhaal uitgelegd (meneer van de winkel zei ook dat ze het maar één keer hadden, en dat het er nu uit is). Dacht, dat vinden ze wel handig om te weten!
Maar hij is wel goedgekeurd dus, fijn! Deed het niet eens daarom := Wel kreeg ik de opmerking dat ik de volgende keer geen foto van de stoep moest maken maar misschien nog een extra foto van de gevel van de supermarkt ofzo :=
Nu kan ik volgens de meneer van Roamler bezig met deel twee van de opdracht, maar dat kan niet want ik heb geen ijs. Overigens kan ik deel twee van de opdracht niet vinden..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:19

Hmm dus nu heb je een heleboel moeite gedaan en er alleen een klein beetje XP mee verdiend? Op zich wel netjes dat ze hem goedkeuren, maar lekker slordig dat ze zeggen dat je nu verder kan met deel II.

Ik heb daarstraks de AH Promotie Check gedaan om even mijn nieuwe telefoon uit te testen. Qua foto's is hij wel fijn, maar twijfel of ik er nou minder op krijg, want kon geen heel schap van voren erop krijgen, maar dat kan ook aan de paden van de AH liggen. Heb klein beetje twijfel of ik alles goed gedaan heb, maar heb het wel toegelicht dus ben benieuwd. Nou ja het ging mij er vooral om dat ik ff de telefoon wilde uitproberen dus als hij afgekeurd wordt is het gewoon pech :)

@Anouk, OOooh lekker frustrerend dat ze niet meer reageren. Daar zou ik echt heel pissig van raken. Komop zeg, toch een duidelijke fout in de opdracht van hun dit.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:31

Het was bijzonder weinig moeite hoor, maar éen foto'tje gemaakt, dus prima :) Heeft iemand enig idee waar de Frozz wel te koop is? Ik heb er nu wel zin in en dan kan ik deel twee ook doen :) Is het toevallig bij de AH?

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:02

Als het goed is heb ik morgen een invite te vergeven !
Stuur een pb'tje met je motivatie, want ik wil hem niet aan iemand geven die het verwaarloosd :=

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:16

@lauramc,
Ooh jeetje balen zeg! Denk je ook even met goede moed de opdracht te doen. Wel fijn dat die is goedgekeurd maar dan kom je niet ver als je ze nodig hebt in de volgende opdracht :+ weet ook zo niet waar je ze kan kopen. Ik kan die opdracht niet doen maar zie al wel staan dat de AH bij ons er ook tussen staat.

Ik heb zojuist de opdracht "gevaarlijk" gedaan. Hopen dat die wordt goedgekeurd. Vanmiddag ia "ritueeltjes" ook nog goedgekeurd. Heb op het moment 420xp. Dus als die word goedgekeurd hoef ik nog maar 1 opdracht te doen voor level 2 dus dat is wel fijn!

Edit: goedgekeurd, morgen "onbekend mooi nederland" doen. Weet al leuk plekje :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:47

Net naar de andere Coop geweest, die stond tot gisteren ook nog tussen de checks, maar ook geen Frozz. Dat doorgegeven en ik krijg nu wel de €2,- beloning :)

Goed bezig Irisx94!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:48

liefsmarleen: In principe hoeft diegene toch alleen maar level 2 te halen? En daarna maakt het voor jui toch niks meer uit of wel?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:49

Zijn er nog meer mensen uit Groningen trouwens? :)

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:50

je krijgt een klein deel van de voltooide geld opdrachten van diegene :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:51

Ooooh! Meen je niet! Dan heeft ratjelover haar eerste centen van mij gekregen :D

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:29

WIeeeh! Ik onderweg naar de manege, kwam langs de deka.. stond een bananencheck open , mja ik dat proberen :) Gedaan, en goedgekeurd! Zo happy ! Eerste betaalde opdracht is dus binnen ! :D
2 euro hihi ^^ Hoe laat ik het uitbetalen? :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:05

Goed bezig _Cassidy!

Ik kan nergens vinden hoe het zit met de betaling en als je mensen aanmeldt enzo.. Ik heb het wel ooit gezien geloof ik maar ik kan het nergens terugvinden op één of andere manier. Iemand een linkje?

Edit; al gevonden >;)
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 17-02-15 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:05

Vandaag twee opdrachten kunnen doen! Kruidvat en plus promotie check :D liep wel heerlijk in mijn paardenkloffie de winkel in, maar er is inmiddels al 1 goedgekeurd :j

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:09

Ik kan niks vinden over het percentage wat je van de Roamlers onder je krijgt hoor :o?

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:19

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:21

Aha! Dat is fijn :) krijg je de informatie daarover pas als je mensen kunt uitnodigen? En krijg jij €0,20 als iemand €2,- verdient? Dit heb ik nog niet eerder zien staan :)

Edit; ik ben echt scheel volgens mij. Ik zie nu pas dat ik mij kan inloggen op de site :)