Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:27

Grrr een 6 euro check afgekeurd. 3 dingen waren op de foto erg slecht te zien, van 2 heb ik dat niet helemaal beseft en ben ik inderdaad vergeten te melden dat die erg achterin stonden. Maar van het derde heb ik het wel doorgehad en duidelijk in de opmerkingen gezet dat die niet goed zichtbaar was en waar het stond. Krijg ik een afkeuring op alle drie die artikelen, de opmerking is dus blijkbaar compleet NIET gelezen. Ik vind het heel vervelend dat je niet per artikel een eventuele opmerking kan plaatsen, want tegen de tijd dat ik er 16 gecontroleerd heb ben ik nog wel eens vergeten over welke ik allemaal iets toe moest voegen. En daar krijg je dus dit soort problemen van.
Ik schrijf 9 van de 10 keer een half boek erbij aan opmerkingen, hier dus blijkbaar te weinig geweest. Voortaan krijgen ze weer een half boek, dan worden ze daar maar gek van :P

Gelukkig ook een aantal dingen goedgekeurd, maar bij 1 was er een fout ingeslopen en daar vroegen ze nog naar, maar hij was wel goedgekeurd al, dus geen idee of ze die goedkeuring nog kunnen terugdraaien?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:30

Hmm ontdek nu net dat alle Fris en Water Checks zijn uitbetaald tegen het hogere tarief van 5 euro, ook degene die nog 2,50 waren toen ik ze uitvoerde, nou ja, dat is dan weer een meevaller die wat goed maakt :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:31

nou wou babymelk check doen, 2 hier vlakbij maar die waren zo weg :( nog wel een fris en water check die ineens 5 euro werd :D
komt ineens de babycheck er weer op voor 7 euro nu ja nu is t te laat.. de winkels zijn al dicht.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:32

Ik ben een beetje nijdig, heb een half uur gedaan over die water en fris check wordt ie afgekeurd omdat er geen foto is van de ice tea pakken. Nee tuurlijk niet jullie vragen daar ook niet om..

Hoeveel meter is het schap met frisdrankflessen flesjes of blikjes.
Dat zijn toch heen pakken of ben ik nou gek ?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:39

A_nouk schreef:
Ik ben een beetje nijdig, heb een half uur gedaan over die water en fris check wordt ie afgekeurd omdat er geen foto is van de ice tea pakken. Nee tuurlijk niet jullie vragen daar ook niet om..

Hey die heb ik hier ooit eerder gezien die klacht, en toen ging de volgende expres wel de pakken op de foto zetten en die kreeg juist commentaar dat dat niet moest toen. Was vergelijkbare opdracht denk ik een tijd geleden, heb hem gezien bij het doorlezen van het topic.

Je hebt gelijk, er staat flessen, flesjes en blikjes. Had jij een winkel waar op die meter uitsluitend pakken stonden dan? Want ik heb hem bij Jumbo gedaan en daar stonden bij de pakken op die meters ook flesjes dus dat is automatisch goed gegaan.

Vinden jullie het trouwens ook zo lekker logisch dat er op zaterdagAVOND ineens duurbetaalde Babymelk Checks open staan bij Etos en Kruidvat? Ik bedoel, komop, hoeveel zouden er nog open zijn op zaterdagavond? :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:26

A_nouk schreef:

Jeeej, dat klopt echt niet. Heb je er nog een berichtje achteraan gestuurd? Vooral als je er zo lang mee bezig bent geweest is dat vervelend.
Zelf de taalvoutjes gedaan vandaag, wil even level 3 worden zo snel mogelijk. Moet nog geaccepteerd worden, vraag mij af of ze hem goed genoeg vinden, maar kon niets beters vinden.
Verder kwam de colacheck steeds te voorschijn voor 6 euro en als ik hem dan wou accepteren stond er dat er niet meer inzendingen nodig waren. Maar toch kwam de cola check steeds weer tevoorschijn.

Ja, ik snap dat ook echt niet, dat er nu zoveel babymelkchecks voor 7 euro zijn :(,waarschijnlijk zijn die er maandag niet meer en dan zijn alle winkels hier pas weer open.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:50

Ik had ook goed kunnen verdienen, nu. Maar toen ik vanmiddag keek was er niks :+.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:57

Ik ben ook begonnen! Dankzij ratjelover :) Zit nu sinds gisteren op 460 punten!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:58

Ik vind het wel jammer dat je vaak geen foto's uit je telefoon kan gebruiken. Vind het niet fijn om ter plekke de app op te starten (telefoon is traag), dan een foto te maken en gelijk alles in te vullen

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:05

Hallo! Ik volg dit topic al een tijdje, maar had wel nog wat vraagjes. De app is nou toch ook voor Android beschikbaar? + Ik woon in een dorpje met een Lidl, Ah en Jumbo en nog wat winkels, zijn dat een beetje de goede winkels voor check's, en zo niet, welke dan wel? + Ik zit nog gewoon op school, is het gewoon mogelijk om 3 uur dan die check's te doen, of is dat gewoon niet handig? :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:10

Ja heb er iets achteraan gestuurd maar krijgt toch een negatief antwoord terug.

Heb zoiets als eens eerder gehad bij een soort gelijke check bij de jumbo. Ze moeten die opdrachten gewoon beter formuleren.. Zo belachelijk dat ze dit afkeuren. Die opdrachten moeten spreekwoordelijk door een kleuter gedaan moeten kunnen worden. Gewoon de opdracht volgen dan moet je ze alle maal wel goedgekeurd krijgen. Maar als je op eigen inititief daar wel een foto van gaat plaatsen is het waarschijnlijk ook niet goed.. Maja je doet er zo weinig aan, hebt een half uur staan te klote zei nemen een 5 uur de tijd om hem te checken dan kun je ook noet even terug gaan.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:15

Nog wel lastig dus af en toe lees ik!

xFloortjeh, ik ben gister begonnen maar het maakt geloof ik niet uit op welke tijd je de check doet, tenzij het erbij staat en mits de opdracht dan al niet weg is..

ByCJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:19

Jammer, ik had de app gedownload, maar blijkt dat je er uitgenodigd voor moet zijn ofzo?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:30

Gewoon even vragen aan iemand hier, er is vast wel iemand die een invite over heeft, zolang je maar minimaal level 2 wordt :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:38

Worden foto's in het donker ook goedgekeurd? Want ik moet nu een foto maken van mn favoriete plek, maar het is nu donker buiten :+ Ik kom er wel langs zo namelijk

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:03

Zolang je voorwerp of plek goed belicht is wel, maar ben bang van niet :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:51

Had je er nog antwoord op gekregen dan Anouk? Want op zich heb je natuurlijk gelijk dat die opdracht niet klopt op deze manier.

Ik heb op zich wel een net antwoord gekregen op mijn klaagreactie. Dat ik voortaan toch beter alles erbij kan zetten en dat het normaal écht wel gelezen wordt en dat het nu in de drukte misschien niet gebeurd is waarvoor excuses. Op zich kan ik daarmee leven. Het is jammer van die 6 euro, maar mijn fout dat ik niet uitgebreider ben geweest. Ik was vooral pissed-off over het feit dat iets waar ik wel een opmerking over geplaatst had ook fout gerekend werd en daar heb ik nu excuses voor gehad. Volgende keer beter dan maar weer :)

Toch nog 27,50 verdiend dus was niet voor niks. Maar ik vind die Fris en Water Check eigenlijk 3x niks, teveel werk en te gevoelig voor fouten.

Oh ja dat is ook nog zowat. Ze vroegen naar het C merk water kleine flesjes en hadden daarbij een voorbeeldfoto met heel duidelijk een bepaald merk van hoe het eruit moest zien. Nou overal stond een ander merk dan dat, dus ik gezegd dat het er niet was. Dus kreeg er een vraag over en heb dat toen verteld. Zeggen ze nu dat bij C en Huismerken het inderdaad nogal eens opeens een ander merk is dan op de voorbeeldfoto en dat ik in dit geval de flesjes wel had mogen tellen. Tja, het is er niet op fout gerekend ofzo gelukkig, maar ik vind dat toch dubieus hoor, ik kan toch niet zomaar zelf gaan invullen wanneer iets anders ook telt??

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:16

Ik heb het antwoord gehad dat ice tea wel vermeld wordt in de opsomming end at ik die dus op de foto had moeten zetten. Dat is ook gebeurd te flessen, maar niet de pakken.

Dat ze gewoon de opdrachten fatsoenlijk maken, dit is nu al de tweede keer dat ik zoiets heb.
Ik doe ze niet meer, er staan er niet voor niets nog zoveel open.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:22

Ik heb 1 pagina terug al aangegeven dat ik 3 invites te vergeven heb en dat als iemand er een wil hebben, ze even een pb moeten sturen.

Maar als men niet eens de moeite doet om de laatste paar pagina's te lezen? >;)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 20:03

Jaa, ik ben level 2 :D Kan eindelijk 'echt' beginnen. Hoop dat morgen de Frozz Check er nog is, frozen yoghurt is heerlijk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 20:23

Één van de twee mensen die ik een uitnodiging heb gestuurd, heeft level 2 gehaald! Super :D
Probeer zelf ook af en toe een opdracht te doen, maar de meeste opdrachten vind ik vaak toch teveel werk, voor die 2,- euro.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:49

Na een invite van gisteren ben ik vandaag druk geweest! :D
Welkom bij Roamler, kennismaking, koffievoorkeur, Jargon zijn goedgekeurd en quiz heb ik net verstuurd :)

Morgen staan de ritueeltjes en gevaarlijk op de planning en als ik nog boodschappen moet doen de bananencheck :+ Maar eerst moet er gewoon gewerkt worden.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:13

Overal waar ik ben, ben ik opzoek naar rare verkeersborden. Heb ze helaas nog niet gevonden :')

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:11

Mijn donkere foto is goedgekeurd! Het was van de Vismarkt in Groningen en heb erbij gezet dat dat de beste tijd is om er te zijn! Is ook zo trouwens.

Was om half 8 vanochtend toen ik net vrij was

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:43

@ Laura, Goed bezig!! Fijn ook dat je foto goedgekeurd is, met een goede motivatie kan je inderdaad best veel kanten op met ze. :)

@ June, kan me voorstellen, maar er zijn toch ook wel regelmatig beter betaalde opdrachten hier.

@ Iris, jij bent ook lekker bezig zeg :D

@ Mjetterd haha ik zit er ook al over na te denken, maar nog niets gezien of verzonnen.

Ik heb vandaag niks gedaan, stonden wel wat Jumbo Promotie Checks open maar ik had er niet zoveel zin in. En die HS Aldi Check, nou volgens mij hebben maar weinig mensen daar zin in voor die stomme 2 euro. Want ik zie het aantal openstaande checks eigenlijk niet zakken. Gelijk hebben ze. Ze stellen blijkbaar hoge eisen aan de foto's en ik vind het maar een hoop gedoe voor maar 2 euro. Als ze hem naar 5 verhogen ga ik er over nadenken :P