Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Blijkbaar is 15.000 + lesgeld terug voor trainen tot 120 ook al niet meer genoeg.

Marcella schreef:Als het aan mij ligt komen er uiteindelijk gewoon normaal betaalbare shetlanders op de markt moet alleen de hengst wel raak schieten en uit mijn 2 kruisingen een shetlander geven en geen kruising.
Seltje schreef:Ik kan tot zaterdag 1 paard trainen, ga niet doorwerken tot 120 ofzo, maar alles is hier 120 en de rest wordt zaterdag pas volwassen. Ik vraag 200 munten per level en train in mijn eigen bak. De eerste die mij een pb stuurt ingame heeft geluk.
Dacht het niet natuurlijk. En als je dan later in hun profiel kijkt blijken ze ook nog je profieltekst bijna letterlijk overgenomen te hebben. En dan keihard ontkennen als je ze daarop wijst. Leuk, zulke spelers
Nerwen schreef:Ja, of ze sturen je een bericht of je even 10.000 munten kunt storten, want dan hebben ze hun badge gehaaldDacht het niet natuurlijk. En als je dan later in hun profiel kijkt blijken ze ook nog je profieltekst bijna letterlijk overgenomen te hebben. En dan keihard ontkennen als je ze daarop wijst. Leuk, zulke spelers