Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:06

Helaas, 0 gewonnen, zelfs met alle kerst acties.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:30

Believe schreef:
Haha Alwiene volgens mij staat mijn naam ook wel hier in het topic!! :j
Super leuk wat je hebt gewonnen, bij wat voor soort winkel is het?

Een winkel met zowel kleding (Kjelvik, Naketano, echt fijn spul voor buiten zeg maar) als souvenirs en strandspullen/kleding etc. Mijn partner heeft daar al vaker Naketano vesten gekocht en ik koop er vaak mijn zomer of winterjas. Weet nog niet wat de voorwaarden zijn, of het ook mag op afgeprijsde artikelen bijvoorbeeld. Maar het is sowieso echt een heel erg mooi bedrag om daar uit te mogen geven :D

Grappig die lippenbalsems, zijn het lipsmackers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:36

Aah dat is wel supertof joh! Naketano is inderdaad een fijn merk, zeker als je het nu niet zelf hoeft op te hoesten :)

Nee het zijn echt verzorgende lippenbalms geloof ik. Van de DM drogisterie, Balea oid? Zegt iemand dat wat?. Zal donderdag of vrijdag wel binnen komen :) was van een bloggers advent kalender, was de 2e keer in die reeks dat ik heb gewonnen, dus altijd erg leuk :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:16

Ja Balea is het huismerk van de duitse DM drogist. Zéér betaalbaar, maar van wat ik gehoord heb over het algemeen kwalitatief best heel prima! :) Altijd leuk om zo eens te kunnen proberen dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:31

Ah leuk! Mooie aanvulling op m'n makeup tas dan :D

Wel al een paar rottige DM's gehad dat het oneerlijk was dat ik met iedere giveaway mee deed van die bloggers omdat ik eerder in de reeks ook al had gewonnen. Of dat het doorgestoken kaart was omdat ik 'ook blogger ben'. :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:39

Pfff jaloezie blijft een lastig iets he. Zo had ik een Facebook'vriend' die bij elk bericht dat ik weer eens iets gewonnen had (en ik zet alleen grotere dingen erop) moest verkondigen dat zij nooit wat won en 'maarja ook geen tijd heeft want ze heeft het zoooooo druk'. Ja ik heb geen kleinkinderen om op te passen en speel ook geen Candy Crush Saga :+ Klopt ik werk niet, maar verder is het ook een kwestie van prioriteiten denk ik dan. Prima dat meedoen niet voor iedereen een prioriteit of hobby is, maar klaag dan ook niet zo als iemand die dat wél doet geregeld wint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:40

Het is net mijn moeder dan Alwiene :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:51

Ja dat blijft een lastig iets... ja, ik blog, ja, ik reageer ook veel en actief op instagram en wellicht maak ik daardoor meer kans (weet ik veel hoe een ander de loting doet). Tot aan 'tja jij hebt verder toch niks te doen dan een beetje ziek zijn, dan kan ik ook van alles winnen'. Ja, want dat 'beetje ziek zijn' is ook écht lekker, fulltime vakantie zeker :')

Gewoon een kwestie van mazzel hebben hoor voornamelijk. En misschien werkt het bloggen wel in m'n voordeel, misschien ook niet. Maar man, de afgunst soms. Voor een paar lippenbalsems in dit geval :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:13

Anoniem schreef:
Ja dat blijft een lastig iets... ja, ik blog, ja, ik reageer ook veel en actief op instagram en wellicht maak ik daardoor meer kans (weet ik veel hoe een ander de loting doet). Tot aan 'tja jij hebt verder toch niks te doen dan een beetje ziek zijn, dan kan ik ook van alles winnen'. Ja, want dat 'beetje ziek zijn' is ook écht lekker, fulltime vakantie zeker :')

Gewoon een kwestie van mazzel hebben hoor voornamelijk. En misschien werkt het bloggen wel in m'n voordeel, misschien ook niet. Maar man, de afgunst soms. Voor een paar lippenbalsems in dit geval :')

Wat denk je? Zouden ze je EDS er ook willen hebben? Krijgen ze de lippenbalsems er gratis bij :')

Nee ik werk niet, door autisme en ADHD lukt dat gewoon écht niet, en ja daardoor heb ik meer tijd voor dit soort dingen. Maar denk dat ik met een fatsoenlijke baan als ik die had kunnen hebben toch meer leuke dingen zou kunnen kopen dan dat ik ze nu kan winnen hoor. Tja, t gras bij de buren is áltijd groener he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:34

Denk het :') soms zou ik het ze bijna willen vragen. En dan krijgen ze de eerste jaren geen pijnstilling. Kreeg ik ook niet, pas dit jaar :') En het gezeik van het UWV mogen ze d'r ook bij. S zien hoe oneerlijk het dan allemaal is :') dan zijn lippenbalsems hun laatste zorg..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:02

Anoniem schreef:
Denk het :') soms zou ik het ze bijna willen vragen. En dan krijgen ze de eerste jaren geen pijnstilling. Kreeg ik ook niet, pas dit jaar :') En het gezeik van het UWV mogen ze d'r ook bij. S zien hoe oneerlijk het dan allemaal is :') dan zijn lippenbalsems hun laatste zorg..

Lachen, heb min of meer naar aanleiding van jouw bericht gisteravond een aantal winacties via blogs ingevuld. En kreeg zonet een mail, ik heb jaja een lippenbalsem van Labello (hoesje sparkle) gewonnen. Hahaha, ik vond het eigenlijk best wel grappig :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:05

Leuk allemaal weer!
Heerlijk! Welke winkel is het Op texel? :D <

Hier niks meer gewonnen helaas...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:12

Stamper schreef:
Leuk allemaal weer!
Heerlijk! Welke winkel is het Op texel? :D <

Hier niks meer gewonnen helaas...

De Concurrent <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:22

Ga denk weer met mn eigen profiel mee doen :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:44

Hier ook al lange tijd stil. Iedereen gefeliciteerd met de prijs(jes) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:25

Kwam vanmiddag binnen:
Afbeelding

Komt mooi uit met de griep :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:33

Whuhahaha omg ik moet ernstig lachen om je standaardbrief. Dit is tevens je garantiebewijs dus wel goed bewaren en laat vooral zien hoe BLIJ je bent met deze prijs. Een potje vitamines hahhaha. Tuurlijk, leuk meegenomen, maar de brief is wel een beetje over de top hiervoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:43

Alwiene schreef:
Whuhahaha omg ik moet ernstig lachen om je standaardbrief. Dit is tevens je garantiebewijs dus wel goed bewaren en laat vooral zien hoe BLIJ je bent met deze prijs. Een potje vitamines hahhaha. Tuurlijk, leuk meegenomen, maar de brief is wel een beetje over de top hiervoor :=

Ja precies :')) de klantenservice ook; de zending was al aangemeld, maar had geen mail niks gehad, en níemand kon me vertellen hoe en wat :')

Ach ja. M'n vriend is er blij mee, voor mij zijn te tabletten te groot, krijg ze niet door :')

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:21

Hallo!
Ik kom me hier ook graag even melden als dat mag :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:26

Ik vraag me af of een van jullie het weet...

Ik en ook een aantal anderen in mijn kring hebben t probleem dat als je Facebook refreshet je echt maar drie dingen krijgt en niet verder kan scrollen. Refresh je weer staat er gewoon telkens hetzelfde. Zo mis ik echt super veel wat mensen posten enzovoorts.. hebben jullie dit misschien ook? Is al echt een week of zo. Eerst al refreshte ik 5 keer kwam er altijd iets nieuws te staan :=

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:28

Bij meest recent kijken. Dit werkt bij mij goed.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:45

sureido schreef:
Ik vraag me af of een van jullie het weet...

Ik en ook een aantal anderen in mijn kring hebben t probleem dat als je Facebook refreshet je echt maar drie dingen krijgt en niet verder kan scrollen. Refresh je weer staat er gewoon telkens hetzelfde. Zo mis ik echt super veel wat mensen posten enzovoorts.. hebben jullie dit misschien ook? Is al echt een week of zo. Eerst al refreshte ik 5 keer kwam er altijd iets nieuws te staan :=

Ik heb die met mijn gewone Facebook pagina ook en daarmee gebruik ik de app op me telefoon.
Mijn Facebook pagina voor kinderen van me werk en winacties heb ik niet op de app, maar doe ik gewoon in de browser en daar doet ie het niet. Heeft bij mij dus te maken met de app.
Ik heb dit overigens al een aantal weken..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:43

Nee ligt niet aan de app, want ik heb het zo af en toe ook gehad in mijn browser op de pc gewoon. Facebook echt helemaal verversen wil wel eens helpen.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:24

Gek, ik heb het op de browser van me telefoon helemaal niet, echt alleen op de app.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:55

Happy new year iedereen! Dat het maar weer een succesvol win jaar mag worden hihi :D

Ik heb het afgelopen jaar bijgehouden wat ik allemaal gewonnen heb en ben geeïndigd op 203 gewonnen acties! :o