Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Believe schreef:Haha Alwiene volgens mij staat mijn naam ook wel hier in het topic!!
Super leuk wat je hebt gewonnen, bij wat voor soort winkel is het?
Anoniem schreef:Ja dat blijft een lastig iets... ja, ik blog, ja, ik reageer ook veel en actief op instagram en wellicht maak ik daardoor meer kans (weet ik veel hoe een ander de loting doet). Tot aan 'tja jij hebt verder toch niks te doen dan een beetje ziek zijn, dan kan ik ook van alles winnen'. Ja, want dat 'beetje ziek zijn' is ook écht lekker, fulltime vakantie zeker
Gewoon een kwestie van mazzel hebben hoor voornamelijk. En misschien werkt het bloggen wel in m'n voordeel, misschien ook niet. Maar man, de afgunst soms. Voor een paar lippenbalsems in dit geval
Anoniem schreef:Denk hetsoms zou ik het ze bijna willen vragen. En dan krijgen ze de eerste jaren geen pijnstilling. Kreeg ik ook niet, pas dit jaar
En het gezeik van het UWV mogen ze d'r ook bij. S zien hoe oneerlijk het dan allemaal is
dan zijn lippenbalsems hun laatste zorg..
Alwiene schreef:Whuhahaha omg ik moet ernstig lachen om je standaardbrief. Dit is tevens je garantiebewijs dus wel goed bewaren en laat vooral zien hoe BLIJ je bent met deze prijs. Een potje vitamines hahhaha. Tuurlijk, leuk meegenomen, maar de brief is wel een beetje over de top hiervoor
sureido schreef:Ik vraag me af of een van jullie het weet...
Ik en ook een aantal anderen in mijn kring hebben t probleem dat als je Facebook refreshet je echt maar drie dingen krijgt en niet verder kan scrollen. Refresh je weer staat er gewoon telkens hetzelfde. Zo mis ik echt super veel wat mensen posten enzovoorts.. hebben jullie dit misschien ook? Is al echt een week of zo. Eerst al refreshte ik 5 keer kwam er altijd iets nieuws te staan