Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
HoresesLover schreef:Wat is het nut er eigenlijk van?
Citaat:Hey,
Nouja als alle mensen in Nederland dan toch naar de Nederlandse server moeten dan is het niet anders, want het is natuurlijk ook een beetje sneu om als enige Nederlander op de Engelstalige server te zitten. Maar in het verleden was het wel mogelijk om tussen 2 Nederlandse servers te switchen, alleen dat kan nu ook niet meer, hoe zit dat dan? Ik zit namelijk nu op Springstar (dacht ik...) en eerst kon ik dan eventueel nog naar Misty Mountains gaan, maar goed, nu dus niet..
Ik vind het allemaal wel een beetje verwarrend, maar als ik nog verhuisd kan worden ga ik het liefst naar Misty mountains aangezien daar inmiddels de meeste bekenden uit We1 naartoe zijn gegaan.
Bedankt in ieder geval,
Claudia Snowvalley
Citaat:Hoi,
Even voor de duidelijkheid; er is maar 1 Nederlandse server en er is er ook nooit meer dan 1 geweest. Mocht wij een nieuwe Nederlandse server openen, word het natuurlijk mogelijk voor jou om tussen deze servers te wisselen.
Vriendelijke groeten,
Michael - Star Stable Support
merrylegs schreef:Volgens mij zijn er toch echt zeker twee nederlandstalige servers hoor, Springstar en Mysty mountains, aangezien bokt verdeeld zit over die twee servers?! Als je wilt verhuizen, stuur een mail met de naam waar je naartoe wil, met een beetje geluk willen ze het wel regelen.