Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:31

Ja, erg slordig!!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:41

Ik had helaas op de fb groep ook al 1 persoo voorbij zien komen die precies hetzelfde had.

Als ik mijn geld terug heb ga ik wel proberen of de rest er vanaf kan. Hopen dat je dan die stiksels niet heel goed ziet.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:53

Bah wat zonde van die sandalen. Ze zijn verder super mooi!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:59

Krijg je tegenwoordig de seller messages standaard vertaald?
Ik snap er niets van, maar het is wel grappig:
Schat,
Fijn om zaken met je te doen.Je orders zijn om te verifiëren of de betaling een succes is.
Onze normale behandeling van 7 - 14 dagen, zullen we zo snel mogelijk, dank u voor uw steun.Ik stuur je de waarde van de percelen als cadeau pakketten niet dezelfde is als de dollar met 2 13 verschillende producten.
Je was de aankoop van uit het buitenland te kopen, hier is een belangrijke verduidelijking van de overbrenging (lees onze transactie goed)
De invoer van rechten en heffingen, met uitzondering van de projecten in de prijs of de vracht.
In de loop van het vervoer, we hebben geen controle op de verzending van verschillende landen, ook van de verschillende douane - inspectie en sommige oorzaken van uw plaatselijke postbode diensten zoals de internationale scheepvaart is ingewikkeld.
Dit is de reden waarom ik deze e - mail bericht voor je. Heb je geduld, dit purchase.the levering 30-60d (in onze ervaring: onze producten vaak blijven in Brazilië de douane in een vrij lange periode van ongeveer 60 - 90 dagen).
Noot: voor de tijd, we kunnen niet op de actualisering van het volgen van de informatie, maar maak je geen zorgen, betekent dit dat de vertraging in de meeste gevallen, kan je de projecten als normaal, zelfs sneller dan andere orders.
Er is een goede tijd.
B en G
Van harte David .

Zo, ik ben de afgelopen weken wel vaak 'schat' genoemd :D :D :D

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:11

Ja de reviews worden ook soms standaard vertaald. Erg irritant.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:59

xSCWx schreef:
Ja de reviews worden ook soms standaard vertaald. Erg irritant.

Buik de russishe reviews hoor je mij niet klagen hahaha

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 22:05

Wendy15 schreef:
Kom hier ook even binnenvallen :wave: bestel zelf regelmatig iets op ebay en vorig jaar heeft een vriendin via Ali voor ons headsets voor in de helm gekocht voor de motor vakantie. Nu had mijn instructrice het er over dat ze voor lesgeven eigenlijk wel een headset wil. Zit al even te zoeken maar krijg allemaal headsets voor de telefoon of de motor (dan bouw je de speakertjes in de helm en kun je dus niet in je oor doen anders was dat een optie) maar niet iets wat geschikt voor het lesgeven. Dus voor haar een microfoon en voor de lesser oortje. Iemand ervaring met zoiets of een idee wat voor zoektermen ik kan gebruiken? Als ik op Bluetooth headset zoek krijg ik alles voor aan de telefoon maar geen onderlinge communicatie en als ik op intercom zoek krijg ik motor sets te zien.

Zo ik heb de rest nog niet gelezen want ik was op vakantie, maar zoek eens op Takstar! Ik heb zo'n set via ebay besteld twee jaar terug en geef daar met veel plezier les mee. Oortjes kun je los bestellen maar werkt echt fijn. Ik was omgerekend totaal 75 euro kwijt dus dat is te overzien!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:20

Vraagje.. Wat zouden jullie doen?

Heb een smart watch gekocht en deze is netjes binnen gekomen, super mooi en werkt erg goed.
Ik heb voor aankoop aan de verkoper gevraagd of het scherm oplicht als je je arm beweegt. Dit was zo.
Nu blijkt dit niet zo te zijn, en gebeurt dit alleen als je paar keer op het scherm tikt.

Ik heb juist dit horloge gekocht voor de wedstrijden, zodat ik tijdens het rijden de tijd en mijn hartslag in de gaten kan houden. Dat wordt lastig als ik er steeds op moet drukken haha.

Nu kreeg ik netjes van de verkoper een excuses voor het geven van de verkeerde info en biedt aan om bij de volgende bestelling korting of een cadeau te geven.
Leuk.. Maar zit nog steeds met een horloge waar ik (uiteraard) wel wat mee kan, maar niet kan gebruiken voor hetgeen ik het gekocht heb.

Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:41

Een (gedeeltelijke) refund vragen (50% ofzo). Je hebt het gekocht voor een bepaald gebruik en daar voldoet het niet aan.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 11:56

Ik zou idd ook een kleine vergoeding vragen.

Ik heb met de verkoper kunnen afspreken dat ik mijn refund terug krijg en dispute is nu dus ook al gesloten.
Hij vroeg heel netjes of ik de dispute wilde aanpassen als reden dat ik het product niet nodig had.
Zo gezecht zo gedaan en 12 uur later had hij de dispute al goedgekeurd.
Ik geef hem dus als ik mij geld heb ook gewoon 5 sterren omdat hij het heel netjes heeft afgehandelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:26

Ik heb een iPhone kabel besteld (zo eentje van 3 meter en van dat 'touw'achtige materiaal waardoor hij minder snel kapot gaat) en hij doet het ook daadwerkelijk :oo Ben er echt blij mee voor die 2 euro :))

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:58

Emmaa_ schreef:
Ik heb een iPhone kabel besteld (zo eentje van 3 meter en van dat 'touw'achtige materiaal waardoor hij minder snel kapot gaat) en hij doet het ook daadwerkelijk :oo Ben er echt blij mee voor die 2 euro :))

Ik heb bijna al mijn oplaadkabels via Ali. Werkt perfect.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:58

Wauw record hierzo! Een rompertje binnen 6 dagen binnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:07

Das vlot!

Ik heb maar vast telefoonhoesjes besteld voor mn nieuwe telefoon volgende maand...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:26

Ik heb vorig jaar ook zo'n hoesje gekocht in een transparante kleur. Werd snel geel, maar heeft mijn telefoon gered toen ik vorig jaar in het water viel. Ik gleed het water in, heb meteen mijn telefoon en autosleutels uit de zak gehaald en op de kant gesmeten en alles deed het nog. Heb gelukkig nog steeds dezelfde telefoon en autosleutels. Dat hoesje is niet geheel waterdicht, maar heeft die 50 cm onder water voor 10 seconden dus wel mijn telefoon beschermd. Mensen zeiden nog, hoe kun je zo snel reageren? Op het moment dat je voelde dat je het water ingleed greep je al naar je kostbare spullen. Eh, geen idee. Maar die 72 cent voor het hoesje was dus snel terugverdiend. :D En ik had het niet droog kunnen houden toen ik uitgleed. Dat wist ik meteen. Ach, 13 graden water was gelukkig niet heel koud. :+

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:50

Ik heb 4/5 een hengeltje voor de katten besteld en hij was nu al binnen! Zo snel heb ik nog nooit mee gemaakt. Was een pakketje, dus misschien via postnl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:08

Ja hoe dat met waterdicht zit weet ik niet, zijn ook puur voor de mooi gekocht. Als ik de specs mag geloven kan de iphone 7 tegen water.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:10

Anoniem schreef:
Ja hoe dat met waterdicht zit weet ik niet, zijn ook puur voor de mooi gekocht. Als ik de specs mag geloven kan de iphone 7 tegen water.. :')

De gradatie die hij heeft betekent dat hij spatwaterdicht is, wat best een lege term is. Je kan er sowieso makkelijk mee door de regen lopen en ik heb mensen gezien die ermee onder de douche gingen, maar hij is niet bestand om een tijdje in bad te liggen bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:13

Nee nou was ik niet van plan om ermee onder de douche te gaan staan hoor :')

Maar ik liet recent al mn iphone 6 in bad vallen.. heeft ie goddank ook overleefd! Maar tis fijn dat de 7 toch een beetje water kan hebben als je lomp bent én een dreumes hebt.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 23:14

Anoniem schreef:
Nee nou was ik niet van plan om ermee onder de douche te gaan staan hoor :')

Maar ik liet recent al mn iphone 6 in bad vallen.. heeft ie goddank ook overleefd! Maar tis fijn dat de 7 toch een beetje water kan hebben als je lomp bent én een dreumes hebt.. :')

Hij is zeker wel tegen wat meer bestand dan de 6! Maar toen ze hem aankondigden deden ze er nogal hyped over terwijl het in de praktijk dus niet zo simpel ligt, vandaar dat ik dacht ik zeg het even voordat je hem gaat testen door hem een paar minuten onder de kraan te laten liggen ofzo :))

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 06:11

Cardy schreef:

Heb een smart watch gekocht en deze is netjes binnen gekomen, super mooi en werkt erg goed.
Ik heb voor aankoop aan de verkoper gevraagd of het scherm oplicht als je je arm beweegt. Dit was zo.
Nu blijkt dit niet zo te zijn, en gebeurt dit alleen als je paar keer op het scherm tikt.

Ik heb juist dit horloge gekocht voor de wedstrijden, zodat ik tijdens het rijden de tijd en mijn hartslag in de gaten kan houden. Dat wordt lastig als ik er steeds op moet drukken haha.

Nu kreeg ik netjes van de verkoper een excuses voor het geven van de verkeerde info en biedt aan om bij de volgende bestelling korting of een cadeau te geven.
Leuk.. Maar zit nog steeds met een horloge waar ik (uiteraard) wel wat mee kan, maar niet kan gebruiken voor hetgeen ik het gekocht heb.

Wat zouden jullie doen?

Een deel geld terug willen ze helaas niet doen.. Beetje jammer weer.
Terugsturen mag wel, dat gaat volgens mij een hoop geld kosten.

Het wordt nu een beetje vervelend...
Is het verstandig om een dispute te openen? Of heeft het in dit geval geen nut?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:13

Dinsdag enkelbandjes besteld voor de zomer :) heeeeeeeeeeeeel stiekem hoop ik dat ik hem over max 2 weken binnen heb voor vakantie!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:25

Cardy schreef:
Cardy schreef:

Wat zouden jullie doen?

Een deel geld terug willen ze helaas niet doen.. Beetje jammer weer.
Terugsturen mag wel, dat gaat volgens mij een hoop geld kosten.

Het wordt nu een beetje vervelend...
Is het verstandig om een dispute te openen? Of heeft het in dit geval geen nut?

Ik zou een disputen openen en al je geld terugvragen. Wat is iedereen hier lief zeg :D

Hij werkt niet naar behoren toch. Geld terugvragen dan.

Dit is de reden dat ik eigenlijk liever bij Wish bestel. De dingen zijn wat duurder maar als het niet goed is heb je zonder gezeur je geld terug. De communicatie gaat dan ook met Wish en niet met de verkoper. Laatst heb ik een aantal shirts gekocht. 4 waren er gewoon niet goed. Heb op alle 4 mijn geld terug:)

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:53

Ik vraag ook mijn geld terug of een deel in een dispute. Aliexpress grijpt in na zoveel dagen en dan heb je sws je geld terug

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:56

marlonFloris schreef:
Mocht iemand dat proberen voor mok hoor ik het graag. Paard van mijn zusje heeft er ook erg last van en die shampoo van de dierenarts helpt wel maar is rete duur. Moest toen 54 aftikken voor 2 flesjes (shampoo en creme)

Ik heb vandaag mijn sandaaltj3s binnen gekregen echt hele mooie kwaliteit. Mist hij 1 rij kralen...
Heb een dispute geopend dit ziet er niet uit.

[ [url=m/2krVu8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn leuk! Heb je een link?
Wel balen dat tie zo is aangekomen