Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Kom hier ook even binnenvallenbestel zelf regelmatig iets op ebay en vorig jaar heeft een vriendin via Ali voor ons headsets voor in de helm gekocht voor de motor vakantie. Nu had mijn instructrice het er over dat ze voor lesgeven eigenlijk wel een headset wil. Zit al even te zoeken maar krijg allemaal headsets voor de telefoon of de motor (dan bouw je de speakertjes in de helm en kun je dus niet in je oor doen anders was dat een optie) maar niet iets wat geschikt voor het lesgeven. Dus voor haar een microfoon en voor de lesser oortje. Iemand ervaring met zoiets of een idee wat voor zoektermen ik kan gebruiken? Als ik op Bluetooth headset zoek krijg ik alles voor aan de telefoon maar geen onderlinge communicatie en als ik op intercom zoek krijg ik motor sets te zien.
Anoniem schreef:Ja hoe dat met waterdicht zit weet ik niet, zijn ook puur voor de mooi gekocht. Als ik de specs mag geloven kan de iphone 7 tegen water..
Anoniem schreef:Nee nou was ik niet van plan om ermee onder de douche te gaan staan hoor
Maar ik liet recent al mn iphone 6 in bad vallen.. heeft ie goddank ook overleefd! Maar tis fijn dat de 7 toch een beetje water kan hebben als je lomp bent én een dreumes hebt..
Cardy schreef:Vraagje.. Wat zouden jullie doen?
Heb een smart watch gekocht en deze is netjes binnen gekomen, super mooi en werkt erg goed.
Ik heb voor aankoop aan de verkoper gevraagd of het scherm oplicht als je je arm beweegt. Dit was zo.
Nu blijkt dit niet zo te zijn, en gebeurt dit alleen als je paar keer op het scherm tikt.
Ik heb juist dit horloge gekocht voor de wedstrijden, zodat ik tijdens het rijden de tijd en mijn hartslag in de gaten kan houden. Dat wordt lastig als ik er steeds op moet drukken haha.
Nu kreeg ik netjes van de verkoper een excuses voor het geven van de verkeerde info en biedt aan om bij de volgende bestelling korting of een cadeau te geven.
Leuk.. Maar zit nog steeds met een horloge waar ik (uiteraard) wel wat mee kan, maar niet kan gebruiken voor hetgeen ik het gekocht heb.
Wat zouden jullie doen?
Cardy schreef:Cardy schreef:Vraagje.. Wat zouden jullie doen?
Heb een smart watch gekocht en deze is netjes binnen gekomen, super mooi en werkt erg goed.
Ik heb voor aankoop aan de verkoper gevraagd of het scherm oplicht als je je arm beweegt. Dit was zo.
Nu blijkt dit niet zo te zijn, en gebeurt dit alleen als je paar keer op het scherm tikt.
Ik heb juist dit horloge gekocht voor de wedstrijden, zodat ik tijdens het rijden de tijd en mijn hartslag in de gaten kan houden. Dat wordt lastig als ik er steeds op moet drukken haha.
Nu kreeg ik netjes van de verkoper een excuses voor het geven van de verkeerde info en biedt aan om bij de volgende bestelling korting of een cadeau te geven.
Leuk.. Maar zit nog steeds met een horloge waar ik (uiteraard) wel wat mee kan, maar niet kan gebruiken voor hetgeen ik het gekocht heb.
Wat zouden jullie doen?
Een deel geld terug willen ze helaas niet doen.. Beetje jammer weer.
Terugsturen mag wel, dat gaat volgens mij een hoop geld kosten.
Het wordt nu een beetje vervelend...
Is het verstandig om een dispute te openen? Of heeft het in dit geval geen nut?
marlonFloris schreef:Mocht iemand dat proberen voor mok hoor ik het graag. Paard van mijn zusje heeft er ook erg last van en die shampoo van de dierenarts helpt wel maar is rete duur. Moest toen 54 aftikken voor 2 flesjes (shampoo en creme)
Ik heb vandaag mijn sandaaltj3s binnen gekregen echt hele mooie kwaliteit. Mist hij 1 rij kralen...
Heb een dispute geopend dit ziet er niet uit.
[ [url=m/2krVu8.jpg]Afbeelding[/url] ]