Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jess schreef:M_aaike schreef:Genoeg!Ik ben op dit moment drie dagen in de week aan het afstuderen dus heb nog 4 dagen over!
Ik woon dichtbij Hardenberg en reis voor mijn opleiding en afstuderen afwisselend naar Zwolle en Wezep.
Top!
Als je me een pb stuurt met je emailadres stuur ik je de invite.
Mjetterd schreef:Haha, Anouk maakt een heel netwerk omgeving Zwolle
unihorses schreef:jeeh ik ben level 2! die frozen ding, als je die accepteert heb je die dan ook gegarandeerd? beetje jammer als je 4x duur ijs koopt en dan vervolgens niets krijgt
Benice schreef:Door Lisa, ofwel Bokworst, ben ik toch wel heel erg nieuwgierig en zou ik ook graag beginnen met Roamler. Daar heb ik wel een activatiecode voor nodig, toen wees Lisa me op dit topic. Misschien dat er hier iemand is die mij zou willen helpen?![]()
Ik ben morgen de gelukkige, want ik mag 1 van de frozen yoghurts!
Alwiene schreef:Paypal is een betaalsysteem wat veel online gebruikt wordt. Je kunt vanaf daar het geld weer op je eigen rekening laten storten. Maar je kan er ook bij veel webwinkels en bijvoorbeeld vaak op Ebay mee betalen. Alleen moet je volgens mij officieel wel 18 zijn voor een Paypal rekening, dus ik weet niet hoe alle jonkies hier dat doen