Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_aaike

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:41

Genoeg! :+ Ik ben op dit moment drie dagen in de week aan het afstuderen dus heb nog 4 dagen over! :D Ik woon dichtbij Hardenberg en reis voor mijn opleiding en afstuderen afwisselend naar Zwolle en Wezep.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:42

oeh ik zit al op 460 punten :D nu alleen een ah banaan check 3 km verderop en moet nog paarden doen en dan werken :( Dus die moet ik morgen maar ff doen en dan zit ik op 500 :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:44

Maaike ik heb nog een invite over als je me even een mail stuurt met je email adres :)

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:47

M_aaike schreef:
Genoeg! :+ Ik ben op dit moment drie dagen in de week aan het afstuderen dus heb nog 4 dagen over! :D Ik woon dichtbij Hardenberg en reis voor mijn opleiding en afstuderen afwisselend naar Zwolle en Wezep.

Top!
Als je me een pb stuurt met je emailadres stuur ik je de invite.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:55

Jess schreef:
M_aaike schreef:

Top!
Als je me een pb stuurt met je emailadres stuur ik je de invite.

Heb inmiddels een invite ontvangen van A_nouk maar toch bedankt voor je aanbod! :)
Als ik vanavond thuis ben ga ik gelijk eens even beginnen. :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:12

Hey Anouk je gaat geen verzameling Maaike hetende Roamlers in omgeving Zwolle aanleggen he :p

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:15

Hahaha had nog 5 invites, die zijn nu ip dus dat zal niet gaan :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:00

Mijn 2de opdracht is ook goedgekeurd :D
Morgen even kijken of ik die bananen check kan doen heb 1 supermarkt in het dorp maar die staat er helaas niet tussen :P

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:01

Eerste euro's weer verdiend sinds een lange tijd!
Morgen in mijn tussenuur even langs de coop in zwolle denk ik :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:06

Wat voor spannends zie jij bij de grote Coop hier? Die Frozz Check? Nou die mag je hebben hoor haha veel te veel gedoe om andere mensen op de foto te gaan zetten.

Hele middag stonden hier de cola checks bij diverse jumbo winkels open. Dacht als ze na het eten nog staan ga ik misschien nog wel even. Maar ze zijn inmiddels al weg.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:16

De frozz check ja :j het is 3 minuten fietsen vanaf school en op school zijn genoeg mensen die vast wel even op de foto willen :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:19

Haha, Anouk maakt een heel netwerk omgeving Zwolle :Y)

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:40

Door Lisa, ofwel Bokworst, ben ik toch wel heel erg nieuwgierig en zou ik ook graag beginnen met Roamler. Daar heb ik wel een activatiecode voor nodig, toen wees Lisa me op dit topic. Misschien dat er hier iemand is die mij zou willen helpen? :o

Ik ben morgen de gelukkige, want ik mag 1 van de frozen yoghurts! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:45

hoe stort Roamler geld op je rekening? (ga morgen mn eerste echte opdracht doen)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:53

Mjetterd schreef:
Haha, Anouk maakt een heel netwerk omgeving Zwolle :Y)

Pfff ja en zelf zit ze er lekker een heel eind vandaan, maar ik ben minder enthousiast over al die nieuwe Roamlers in deze omgeving :P

@LidyK ze storten het niet op je rekening, ze storten het op Paypal als je je uitbetaling aanvraagt.

Ik vind het trouwens maar rustig op Roamler, weinig/geen nieuwe opdrachten en ook nog niks aangekondigd ofzo.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:01

Hahah heb al 10 roamlet vrienden van bokt :P

Roamler stort idd via Paypal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:02

haha misschien stomme vraag, wat is Paypal dan?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:03

Paypal is een betaalsysteem wat veel online gebruikt wordt. Je kunt vanaf daar het geld weer op je eigen rekening laten storten. Maar je kan er ook bij veel webwinkels en bijvoorbeeld vaak op Ebay mee betalen. Alleen moet je volgens mij officieel wel 18 zijn voor een Paypal rekening, dus ik weet niet hoe alle jonkies hier dat doen :P
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 11-02-15 19:05, in het totaal 2 keer bewerkt

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:05

Via mijn allerliefste pappie :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:05

De Cola Checks waren ineens terug. Dus ik gauw 1 accepteren, wil ik de 2e accepteren zegt ie dat ie genoeg heeft. Dus ik balen want heb geen zin om voor 1 winkel de deur uit te gaan. Maar na een keer vernieuwen kon ik gelukkig ook de tweede winkel accepteren. Zo even snel eten en dan op pad :D Ja ik blijf ze stom vinden die Cola Checks en hoop maar dat ik nu niet weer commentaar krijg over de foto's en hoop ook dat het niet vol staat met vakkenvullers, maar ga het maar gewoon proberen :P

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:07

jeeh ik ben level 2! die frozen ding, als je die accepteert heb je die dan ook gegarandeerd? beetje jammer als je 4x duur ijs koopt en dan vervolgens niets krijgt :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:18

unihorses schreef:
jeeh ik ben level 2! die frozen ding, als je die accepteert heb je die dan ook gegarandeerd? beetje jammer als je 4x duur ijs koopt en dan vervolgens niets krijgt :+

Als je hem accepteert heb je de zekerheid dat jij hem binnen 2 uur tijd na het accepteren af mag ronden. Of ze je opdracht goedkeuren weet je nooit zeker natuurlijk, dus dat risico heb je wel als je iets moet kopen voor een opdracht. Als ze vinden dat er iets aan mankeert keuren ze hem af en krijg je niets.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:15

Nou dat ging lekker vanavond met die Cola Checks. Ik naar Jumbo 1, staat dat gangpad vol met containers, dozen, flessen én 2 vakkenvullers, en het is maar een krap en kort gangpad. Oftewel: Geen schijn van kans dat ik daar mijn opdracht kon gaan doen, laat staan ongezien. Op naar Jumbo 2 dan maar.

Jumbo 2, ook vakkenvullers die in de weg liepen. Ik balen. Even geobserveerd, maar ze hadden echt 0,0 interesse voor mij. Dus toen maar blijven hangen en als er niemand voor stond snel mijn foto's gemaakt. Hahaha, gelukkig ging dat goed, dus die opdracht succesvol kunnen inleveren. Even bijgezegd dat ik de foto's echt niet scherper kreeg. Opdracht werd goedgekeurd, foto's waren wel ietsje onscherp maar goed genoeg om mijn opdracht te controleren gaven ze aan.

Nog maar eens terug naar Jumbo 1, in de hoop dat ze daar inmiddels klaar waren. Ja mooi niet dus en dat ging nog wel even duren ook. Met frisse tegenzin de opdracht geannuleerd. Blijkbaar kwam daardoor de lijst weer vrij ofzo en kreeg ik de kans om Jumbo 3 te accepteren. Wel een beetje uit de richting maar vooruit. Gelukkig was het daar heeeeeeeeeeeel stil bij de cola, want het was wel 7 meter, pffff. En ook die is goedgekeurd gelukkig.

Dus toch nog 5 euro, het is niet veel, maar vooruit het is iets :P

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:29

Benice schreef:
Door Lisa, ofwel Bokworst, ben ik toch wel heel erg nieuwgierig en zou ik ook graag beginnen met Roamler. Daar heb ik wel een activatiecode voor nodig, toen wees Lisa me op dit topic. Misschien dat er hier iemand is die mij zou willen helpen? :o

Ik ben morgen de gelukkige, want ik mag 1 van de frozen yoghurts! :D

Waar woon je?

Stuur me even je mail adres in een berichtje ;). Mits je me beloofd wel level 2 te worden :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:46

Alwiene schreef:
Paypal is een betaalsysteem wat veel online gebruikt wordt. Je kunt vanaf daar het geld weer op je eigen rekening laten storten. Maar je kan er ook bij veel webwinkels en bijvoorbeeld vaak op Ebay mee betalen. Alleen moet je volgens mij officieel wel 18 zijn voor een Paypal rekening, dus ik weet niet hoe alle jonkies hier dat doen :P

Gewoon, aanmaken. :D
Laatst 20€ laten uitbetalen!