Kaartje naar Rusland is al 27 dagen onderweg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:ja idd, waarom wilde je het afwachten
als je het niet leuk vind kan je je weer afmelden

Didoo schreef:Evelli schreef:ja idd, waarom wilde je het afwachten
als je het niet leuk vind kan je je weer afmelden
T'is niet dat ik denk dat ik het niet leuk vind hoor
Ik weet alleen bij god niet wat ik er in moet zetten
Didoo schreef:Well excuse me

Didoo schreef:hmm, eigenlijk wel jammer, had het wel leuk gevonden om echt een brief te schrijven naar een wildvreemde ofzo
Maar als ik het goed begrijp gaat het dus om anzichtkaarten 'sparen' uit vreemde landen?
Zazoo schreef:ja, maar als je een brief wil schrijven mag ook. als je niet zo'n zeikerd treft die geen brieven wil krijgen
nodi schreef:hoelang doen jullie kaarten erover om aan te komen ?
kreeg net een mailtje ze vond mijn kaart erg leukEvelli schreef:die van mij is nu na 3 dagen aangekomen in duitslandkreeg net een mailtje ze vond mijn kaart erg leuk
maar er heeft er ook wel eens 21 dagen over gedaan
! dus precies 1 weekje. Evelli schreef:nieuw adress aangevraagd, weer naar Duitsland
Alwiene schreef:@ Eightlegged, wat goed dat je berichtje zo goed ontvangen werd, kan je iets vertellen over wat ze terugschreef?
Ik kan ook zoooo slecht tegen die mensen met allerlei eisen, dan heb ik echt zoiets van "Hallo?! Het gaat om de fun van het kaarten sturen en ontvangen hoor!" degene van wie ik er een ontvangen had had wel in het profiel staan dat ze geen erotische kaarten wilde, nou leek me dat al logisch maar als dat niet logisch is vind ik dat zéker je goed recht. Maar verder, niet zo zeuren en blij zijn met wat je krijgt
.