Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna_Dani schreef:@jameyskatje geliked! wat kan je winnen en hoeveel likes ben je verwijderd van het sponsorschap?
BernetteO schreef:Jameyskatje, ik heb ook geliked!
Rosanna en AnnaDani: leuke artikelen allebei, maar ik mis eerlijk gezegd de foto's. Vooral van de Infrarood warmer had ik graag foto's gezien, maar ook van bijvoorbeeld de in-uitjes.
Tazzey: leuk kleurtje weer!
Rosanna1990 schreef:BernetteO schreef:Jameyskatje, ik heb ook geliked!
Rosanna en AnnaDani: leuke artikelen allebei, maar ik mis eerlijk gezegd de foto's. Vooral van de Infrarood warmer had ik graag foto's gezien, maar ook van bijvoorbeeld de in-uitjes.
Tazzey: leuk kleurtje weer!
Goede tip!
Heb er even een plaatje bijgedaan en ook de afstanden erbij gezet
jameyskatje schreef:Cool! ga zometeen gelijk even kijken tijdens mijn ontbijtje![]()
Ik wil jullie even lief aan kijken, of jullie allemaal op deze link willen klikken en dan de foto van mij en Snuitje een like willen geven? Ik doe mee aan een wedstrijd waarbij ik een sponserschap kan winnen. Ik ontvang dan iedere maand 1 gratis artikel in ruil voor een review-video: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Ik heb er ook een filmpje bij gemaakt:
[ Video ]
Izabelle schreef:hoihoi,
Misschien zijn er mensen die me hier nog kennen? Ik heb heel lang geblogd over paarden op m'n blog maar heb een pauze genomen omdat ik er geen tijd meer voor had.
Inmiddels blog ik dus weer alleen en ben ik ook over andere dingen gaan bloggen, voor de mensen die benieuwd zijn:
EquinOnline - Wat gaat er gebeuren met de site?
LiveLikeBelle - 2016 in uitdagingen voor een goeie levensstijl
jameyskatje schreef:Anna_Dani schreef:@jameyskatje geliked! wat kan je winnen en hoeveel likes ben je verwijderd van het sponsorschap?
Degene die voor staat heeft er nu al ruim 150 en ik kom als 2e met ongeveer 90 stemmen. Stemmen kan tot de 31e, dus we hebben nog tijd.
Als ik win, dan ontvang ik iedere maand 1 gratis product uit hun winkel en ik mag die dan houden, wel met de afspraak dat ik er een video over maak waarin ik dat product test/laat zien
BernetteO schreef:Rosanna en AnnaDani: leuke artikelen allebei, maar ik mis eerlijk gezegd de foto's. Vooral van de Infrarood warmer had ik graag foto's gezien, maar ook van bijvoorbeeld de in-uitjes.