Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:17

zal binnenkort even bijkijken/bijlezen. Nu net thuis van een lange dag. Ik dacht te gaan vloggen.... maar ik ging mee jureren en we waren zo druk bezig dat ik amper kans had om wat te filmen. Wel jammer, want we hebben Anky nog gezien omdat haar dochtertje mee reed. Daarna kadertraining gehad van working equitation, maar omdat dat besloten is mocht ik de training niet filmen. Dus eigenlijk een hele korte vlog. Zal vandeweek even kijken of er uberhaupt wel bruikbaar materiaal tussen zit. Want de 2 interessante activiteiten die ik vandaag had, staan niet op film haha.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:50

Vandaag zijn we al weer 2 weken in Peru! We bezochten de Colca Canyon en gingen naar het weereldwonder de Machu Picchu! Kijk je mee?Week 2 in Peru

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 09:58

Cool! ga zometeen gelijk even kijken tijdens mijn ontbijtje :D

Ik wil jullie even lief aan kijken, of jullie allemaal op deze link willen klikken en dan de foto van mij en Snuitje een like willen geven? Ik doe mee aan een wedstrijd waarbij ik een sponserschap kan winnen. Ik ontvang dan iedere maand 1 gratis artikel in ruil voor een review-video: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Ik heb er ook een filmpje bij gemaakt:

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:01

Zo, hij is live en gepromoot. Nog even wachten op de eerste reacties van iedereen en nog een paar kleine visuele dingetjes en dan is het bloggen maar! Maar daar was ik uiteraard al mee begonnen. Dus lees nu mijn review van de Back on Track nekwarmer.

@HippoLogic dankjewel voor je comment, die header was niet de bedoeling maar een foutje in de code. Haha, hij is nu weg,

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:05

@jameyskatje geliked! wat kan je winnen en hoeveel likes ben je verwijderd van het sponsorschap?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:11

Leuke artikelen en videos hebben jullie geplaatst!!
Ik heb vandaag swatches van essence the Masked Ball uit de Merry Berry collectie.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:17

Anna_Dani schreef:
@jameyskatje geliked! wat kan je winnen en hoeveel likes ben je verwijderd van het sponsorschap?

Degene die voor staat heeft er nu al ruim 150 en ik kom als 2e met ongeveer 90 stemmen. Stemmen kan tot de 31e, dus we hebben nog tijd.
Als ik win, dan ontvang ik iedere maand 1 gratis product uit hun winkel en ik mag die dan houden, wel met de afspraak dat ik er een video over maak waarin ik dat product test/laat zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:37

Ik ga straks als de kleine slaapt ff bijlezen. Heb wel snel alles kunnen uploaden en plubiceren want ik was véél te laat voor mijn planning. Geen week vlog, wel een Plantenhanger DIY video :)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:40

@jameyskatje, heb voor je geliked!
Bedankt voor jullie advies. Ik ga inderdaad beginnen met 3 keer in de week, dat is denk ik bter dan dat ik binnen no time geen inspiratie meer heb (en die tijd zal inderdaad ook wel komen).

Heb vandaag wel een nieuwe blog geplaatst, met wat leuke dressuuroefeningen
http://horsechick.nl/2016/01/18/dressuur-hoeft-niet-saai-te-zijn/

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:48

Jameyskatje, ik heb ook geliked!

Rosanna en AnnaDani: leuke artikelen allebei, maar ik mis eerlijk gezegd de foto's. Vooral van de Infrarood warmer had ik graag foto's gezien, maar ook van bijvoorbeeld de in-uitjes.

Tazzey: leuk kleurtje weer!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:11

BernetteO schreef:

Rosanna en AnnaDani: leuke artikelen allebei, maar ik mis eerlijk gezegd de foto's. Vooral van de Infrarood warmer had ik graag foto's gezien, maar ook van bijvoorbeeld de in-uitjes.

Goede tip!
Heb er even een plaatje bijgedaan en ook de afstanden erbij gezet :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 16:08

Rosanna1990 schreef:
BernetteO schreef:

Goede tip!
Heb er even een plaatje bijgedaan en ook de afstanden erbij gezet :)

Beter zo, maakt je verhaal meteen een stuk duidelijker en nu ook voor mensen die nog nooit in-uitjes gereden hebben te volgen :)

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:26

Vandaag mijn post over vlechten , heb ook net mijn eerste YouTube video opgenomen en ge edit , zo raar om je eigen stem te horen !

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:33

Irrica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:53

Ik heb even een tijdje niets gepost hier, want ik was druk,druk,druk met mijn nieuwe website. Maar nu is hij echt klaar! http://www.eheducatief.nl
Ik heb een bedrijf betaald om deze website in Wordpress te maken en ben nu al doende aan het leren hoe dat aan de achterkant allemaal werkt. Leuk, maar nog best een gedoe :)

Mijn nieuwste blog is trouwens: Drie dingen die je écht níet moet doen in een sollicitatiebrief! En deze week wil ik mijn eerste studieblog posten.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:07

Mooi Irrica, ziet er professioneel uit!
En nuttige post ook, gezien ik over een tijdje moet gaan solliciteren voor stages. Komt altijd van pas, dit soort informatie!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 07:09

jameyskatje schreef:
Cool! ga zometeen gelijk even kijken tijdens mijn ontbijtje :D

Ik wil jullie even lief aan kijken, of jullie allemaal op deze link willen klikken en dan de foto van mij en Snuitje een like willen geven? Ik doe mee aan een wedstrijd waarbij ik een sponserschap kan winnen. Ik ontvang dan iedere maand 1 gratis artikel in ruil voor een review-video: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Ik heb er ook een filmpje bij gemaakt:
[ Video ]

Ik snap niet hoe ik nu op je moet stemmen: ik heb je video en je foto geliked. Is dat genoeg? Ik hoop dat je wint!

@anna_dani: leuke blog, interessante review. Hoe ziet zo'n ding eruit?
De bovenkant van de titel van je review valt een beetje onder je logo bij mij.

@Tazzey: mooi die foto's van glans en mat op die lak

@wubwub: Leuke planten hanger. Een paar jaar geleden heb ik een halsring voor mijn paard gemacrameed.

@Rosanna: leuke blog, wel zou ik even de spellingscontrole even erover heen halen. Ik zie wat typo's als hievan (r vergeten), twee komma's achter elkaar en spatie die mist.

Ik vind zelf de term 'dressuurprikker' nogal negatief, maar dat is persoonlijk (ik zie dan altijd van die prikkende sporen in een warm paardenlijf). :+ Als jij dat niet vind is dat natuurlijk OK, maar anders zou je een andere term kunnen gebruiken die past bij wat je wilt uitdragen over jezelf.

Izabelle schreef:
hoihoi,
Misschien zijn er mensen die me hier nog kennen? Ik heb heel lang geblogd over paarden op m'n blog maar heb een pauze genomen omdat ik er geen tijd meer voor had.
Inmiddels blog ik dus weer alleen en ben ik ook over andere dingen gaan bloggen, voor de mensen die benieuwd zijn:
EquinOnline - Wat gaat er gebeuren met de site?
LiveLikeBelle - 2016 in uitdagingen voor een goeie levensstijl

Ik kan beide links niet vinden. Jammer. Ik weet niet waarom ik een foutmelding krijg.

Mooie professionele website Irrica!

Mijn nieuwste blog is over doelen stellen voor jou en je paard én ze halen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:26

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:19

Leuke blogs allemaal weer geschreven. Ik heb ook maar een hele lijst met inspiratie opgeslagen en plan het meestal in.. zodat wanneer ik geen tijd heb om te schrijven wel iets heb staan!

Ik ben nu ook aan het prutsen met mijn site, en ben aan het twijfelen om over te stappen.. Is er iemand die ik even 2 links van mijn site nu mag pb'en om jullie mening misschien er over te geven? Betreft wat jullie fijner vinden lezen, of meer aantrekt tot lezen?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:58

Stuur maar op. :j

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 09:06

Als je nog iemand nodig hebt wil ik ook wel even kijken :)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:49

jameyskatje schreef:
Anna_Dani schreef:

Degene die voor staat heeft er nu al ruim 150 en ik kom als 2e met ongeveer 90 stemmen. Stemmen kan tot de 31e, dus we hebben nog tijd.
Als ik win, dan ontvang ik iedere maand 1 gratis product uit hun winkel en ik mag die dan houden, wel met de afspraak dat ik er een video over maak waarin ik dat product test/laat zien

Oh ja die heb ik ook voorbij zien komen, maar was te laat. Zag het de 14e geloof ik en insturen kon tot de 15e ofzo.

BernetteO schreef:

Je bedoelt een foto als je de post opent he? Op de beginpagina staat ie wel, maar een directe link mist inderdaad een plaatje. Thanks, ga ermee aan de slag.

@Izabelle, ook bij mij openen de pagina's niet
@Rosanna, leuke tips! Die balkjes dichter op elkaar ga ik zeker snel proberen (als de bak ontdooit is)
@Irrica, tips ook ter harte genomen. Ik heb nu een heel basic CV omdat mijn laptop het niet grappig vindt als ik teveel wil bewerken. Maar ik merk dat ik met mijn meer unieke CV veel meer reacties kreeg dan nu. Dus het plan is om even naar de bieb te gaan zo en mijn fancy CV weer helemaal te updaten. En dan maak ik er 3 verschillende versies van, aangezien ik op verschillende functies solliciteer.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:14

Ik wil er ook best wel even naar kijken hoor. :j

Ik heb vandaag swatches van Roby Cherry Passion en een samenwerking met vriendinnen waarin we ieder onze eigen variant van "What's inside my..." hebben. Ik laat zien wat er in mijn nailart kit zit.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:11

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:52

Leuk stukje Travel_me! Altijd fijn om ervaringen te lezen ipv een standaard boekje bij bol.com.

Ik heb nog een pakkende "slogan" nodig voor m'n blog. Mijn blog heet Classy Horse en ik dacht aan "about horses and their classiness", omdat classy in het Nederlands niet zo leuk is als in het Engels. Maar ik wil ook tips en how-to's plaatsen over klassieke dressuur. Heeft er iemand nog een creatief idee?