ik vrees dat ik maar ga stoppen met WhatPulse... het werkt echt niet meer door die vernieuwing
Anoniem
Geplaatst: 24-12-12 14:20
Ik heb whatpulse compleet van de pc af gehaald en volledig opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien werkt ie ook weer zoals het hoort, al vind ik dat het lang niet meer zo overzichtelijk is als vroeger.
Heb er even op gelet Jans, en het klopt. De telling is niet altijd correct.
Soms kijk ik naar de teller, typ dan een woord en check, maar niks verandert in aantal. Dan zet ik er een spatie achter en hop, alle keys er alsnog bij. Ik tel dan als testje 2 het aantal keer dat ik op de delete knop druk, en de ene keer klopt het aantal, soms is het 1 of 2 keys meer
Heb ook niet de indruk dat het aantal key's van het boktteam in de teamslijst wijzigt? Of wordt er zo weinig getypt de laatste dagen (ik heb makkelijk 50k per dag op dit moment door uittypen examenleerstof...)
Thrive
Geplaatst: 29-12-12 16:06
Pff, vervelend zeg.. Ik kan de nieuwe versie niet installeren, dus werk nog steeds met de oude, en heb daar geen problemen mee. *klopt af*
Dat laatste geldt ook voor mij, maak nu weer een lekker aantal keys, sta momenteel op plaats 108, dus ben weer een aantal plaatsen gestegen. Nog bijna 200k voor ik in de top 100 sta, dus dat zal voor het jaar om is vast niet meer lukken.
Ik ben ook een beetje bang om de nieuwe versie te downloaden nu
Anoniem
Geplaatst: 29-12-12 16:41
Ik zit jenny19 nu op de hielen, als die niks pulsed vandaag haal ik ze normaal gezien in. Sta op plekje 93, top 100 halen voor oudejaar was mijn doel, dat is alvast bereikt
Och, de nieuwe valt wel mee eens je eraan gewend raakt hoor.
En heb mijn keys wel echt nodig Zit in een dieharde battle met Nienkex
Barbabientje
Geplaatst: 29-12-12 17:05
Mmmh dat tellen gaat bij mij ook niet meer erg lekker geloof ik..
edit: trouwens wel leuk dat je nu ook precies kunt zien hoelang je al over je keys doet Even opnieuw opgestart en nu telt ie wel goed geloof ik Hoewel geek window niet echt zijn best doet
Opnieuw opstarterm, installeren.. Helpt allemaal niet hij telt mn keys gewoon niet
Destination
Geplaatst: 31-12-12 13:57
Optiwolk schreef:
Ik ga bij de oude blijven voorlopig, die doet't hier op beide pc's goed, nog niets van keys kwijtgeraakt en ik ben mooi aan't inlopen op Destination
Vanaf zaterdag moet ik megaveel typen, dus watch out!
dancer_
Geplaatst: 31-12-12 13:58
Jans schreef:
Opnieuw opstarterm, installeren.. Helpt allemaal niet hij telt mn keys gewoon niet
Heb ik ook, alleen herkent ie mn keys wel maar pulst gewoon niet.
Anoniem
Geplaatst: 31-12-12 14:26
Ik heb de oude eraf gegooid vooraleer ik 'm opnieuw heb geïnstalleerd, eerder wilde hij ook niet tellen.
Wat ik wél goed vind, is dat hij bij internetprobs je autopulse uitschakeld tot het hersteld is, maar telt wel gewoon door. Anders was ik al flink wat keys verloren vrees ik.
Thrive
Geplaatst: 31-12-12 20:34
Pff, wat vervelend allemaal zeg... Ik heb de nieuwe nog niet geïnstalleerd en wacht er ook nog maar even mee als ik dit allemaal hoor, aangezien die het nog prima doet.
Ben inmiddels opgeklommen naar plaatsje 103, nog 60k te gaan voor een plaatsje in de top 100. Zal eens flink met de studie bezig, wie weet red ik dat vanavond nog
ik heb de nieuwe en bij mij doet alles het gelukkig gewoon goed. en als er geen mega pulses meer komen ben ik dit jaar geëindigd op plaats 80 (: dus ik heb mijn doel ruim gehaald