K met peren, was ik nu op mijn werk al bij vraag 30 geweest dan had ik hem uit kunnen printen.Edit: oh je kunt de letters aanklikken
_taane_ schreef:Iemand een handige tip voor vraag 3snap er niets vanEr staat al een heeeuuuleboel tips voor vraag 3 in dit topic.
Roo_19 schreef:Ja het plaatje snap ik As je het plaatje snapt en weet waar het vandaan komt, moet je ook achter het telefoonNUMMER kunnen komen.
mensen.. ik weet echt vraag 6 niet! wie o weie heeft voor mij de gouden tip.. ik snap er echt geen fluit van! en ja ik heb alle tips al gelezen
iemand nog een hint voor *gokje* 21? Die met dat schilderij, heb het topic al doorgespit, maar volgens mij mis ik elke keer de goede pagina's
Michje schreef:Hihi, als je daar nou even braaf blijft wachten, ik zit bij stomme 35. Ik wacht wel op je 35 is kei makkelijk joh!
_taane_ schreef:iemand tip voor vraag 5?Denk aan spreekwoorden. En aan het begin van dit topic staan een hele hoop tips, lees die anders even door
Michje schreef:landvrouw schreef:iemand een hint voor 31?De peer moet je letterlijk nemen.Die hint had ik ook gevonden,, maar dan snap ik hem nog niet
landvrouw schreef:Michje schreef:De peer moet je letterlijk nemen.Die hint had ik ook gevonden,, maar dan snap ik hem nog nietHij staat op z'n kop.